"harmaa"
Noloa lähinnä ton toisen biksutypyn kuvan jälkeen..Aijaa.com - 9799332
voin laita lisää, se oli jo tänään ja olin haukuttu niin kuin aina rumaksi ja iso nenäiseksi, eli mun kipeä naama vol.2
Noloa lähinnä ton toisen biksutypyn kuvan jälkeen..Aijaa.com - 9799332
voin laita lisää, se oli jo tänään ja olin haukuttu niin kuin aina rumaksi ja iso nenäiseksi, eli mun kipeä naama vol.2
Sitä rahaa tuntuu riittävän miksi et osta kunnon puhelintajolla saa hyviä kuvia, kaikki sun kuvas on epätarkkoja mitä tänne laitat. mutta siellä venäjänkielisessä blogissa pidät paljon parempia kuvia itsestäs. miksi? ja miksi laitat aina kuvan naamastas etkä vaikka jostain muusta?Aijaa.com - 9799332
siks kun tietokoneen kautta oli otettu. Luuletko ettei meillä ole kameroita? Miks mun pitää jaksata palstan takia ota jotain ammattilaisia kuvia itsestä? Kun vielä nyt makaan kipeänä, en jaksa puhelimen kautta ees kuvia ota, puhumattakaan kameran tai järjestelmäkameran kauttaSitä rahaa tuntuu riittävän miksi et osta kunnon puhelintajolla saa hyviä kuvia, kaikki sun kuvas on epätarkkoja mitä tänne laitat. mutta siellä venäjänkielisessä blogissa pidät paljon parempia kuvia itsestäs. miksi? ja miksi laitat aina kuvan naamastas etkä vaikka jostain muusta?
no täällä mun rinnat oli haukuttu, on kuulema pojan rintoja. Nin en harrasta mitään. Mutta olen onnellinen, kun olen imetänyt kauan esikoista 1,5v ja toka 6kk, eikä ne ole yhtään pilalla, ehkä kun eivät oo kovin isoja, mutta ihme kiinteitäMilannalla upeat rinnat. Tahtoo samanlaiset omien tilalle. Treenaatko paljon rintalihaksia?
Älä välitä haukkujista, ei joillekin kelpaa mikään Mun rinnat on pilalla vaikkei ole lapsiakaan. Ole ylpeä omistasino täällä mun rinnat oli haukuttu, on kuulema pojan rintoja. Nin en harrasta mitään. Mutta olen onnellinen, kun olen imetänyt kauan esikoista 1,5v ja toka 6kk, eikä ne ole yhtään pilalla, ehkä kun eivät oo kovin isoja, mutta ihme kiinteitä
Ketähän ny yrität huijata.ai niin täälläkin oli bikinikuva, niin mäkin sanoin että kotona itsekin käytän bikineita, melkein kokoajan, kun meillä on kuuma. Niin mitä on noloa? Bikini vai luuletko että harrastan matkistamista?
no mä olen aina haukuttu kuulema mulla on kroppa kun pojalla, rintoja ei ole, mulla on iso nenä, olen niin ruma että jotkut jopa traumoja täällä saivat kun näkivät kuvan, peruukki pää ja vaikka mitä. Mua aina kiinnostanut nähdä heidän kuvia, kuka on ruutun takana, sekä myös samanlaisia kuvia kun minusta, ilman meikkiä siisÄlä välitä haukkujista, ei joillekin kelpaa mikään Mun rinnat on pilalla vaikkei ole lapsiakaan. Ole ylpeä omistasi
En sentään, ei minulla ole tuollaista taitoa..Ootko itse tehnyt? Wau:O
Heiiiii!
Mie ihe
kait tuo nyt on oma kuva jostain ihmisestä ?änne kuuluu laittaa OMIA kuvia.
Taidat olla vähän tyhmä. Täällä tuskin saa esiintyä toisen kuvilla. Eiköhän jokainen oleta että tähän ketjuun laitetaan omia kuvia, jos laittaakin sitten jonkun julkimon kuvan niin kannattaisi mainita että ei itse siinä ole.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25904933:kait tuo nyt on oma kuva jostain ihmisestä ?
tottakai mä olen tyhmä kun en tunne kaikenmaailman julkimoita :xmas:Taidat olla vähän tyhmä. Täällä tuskin saa esiintyä toisen kuvilla. Eiköhän jokainen oleta että tähän ketjuun laitetaan omia kuvia, jos laittaakin sitten jonkun julkimon kuvan niin kannattaisi mainita että ei itse siinä ole.
Sori, ymmärsin ton sun kommentin niin että sun mielestä voi laittaa jonkun toisenkin kuvan, ei haittaa vaikka ei oo oma Mut joo, tossa kuvassa tosiaan se joku BB-'julkimo', enpä usko hänen palstailevan täällä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25905056:tottakai mä olen tyhmä kun en tunne kaikenmaailman julkimoita :xmas:
:wave:Sori, ymmärsin ton sun kommentin niin että sun mielestä voi laittaa jonkun toisenkin kuvan, ei haittaa vaikka ei oo oma Mut joo, tossa kuvassa tosiaan se joku BB-'julkimo', enpä usko hänen palstailevan täällä.
josko lopettaisit toisten ihmisten kuvien postaamisen!Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Aijaa.com - 9799332