Olisimpa näyttänyt tuolta noilla viikoilla.. tai vaikka nyt vuosi kolmannen synnytyksestäAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;25890087:
Mihin olet nikkis jättänyt?
Huomaa että synnytys on ihan likellä. Nenä leviää
no mulla koko raskaus se oli turvoksissa ja nyt vielä kun flunssa päällä, niin nenä on ihanaaHuomaa että synnytys on ihan likellä. Nenä leviää
Mutta miten ihmeessä sitten voit pitää sormusta sormessasi?no mulla koko raskaus se oli turvoksissa ja nyt vielä kun flunssa päällä, niin nenä on ihanaa
Se on kyllä inhottavaa! Minä olin myös esikoispojasta, siis aavistuskin suolaa tai limpparia ja turposin kuin ilmapallo!no mulla koko raskaus se oli turvoksissa ja nyt vielä kun flunssa päällä, niin nenä on ihanaa
Huh, eli ihan parilla liikuntakerralla viikossa ei noista tuloksista voi haaveilla.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25890661:tällähetkellä vaan reipasta kävelyä koiran kanssa n.2 kertaa päivässä(1*20min lenkki ja n.45min lenkki) ja 4 kertaa viikossa kevyttä lihaskuntotreeniä(kevyillä painoilla).
Ennen raskautta harrastin nyrkkeilyä 4 kertaa viikossa, lenkit koiran kanssa, punttistreeniä pari kertaa viikossa. Ja nyt synnytyksen jälkeen meinaan alottaa kahvakuulailun
Alkuperäinen kirjoittaja mdsdnköw;25890657:Mutta miten ihmeessä sitten voit pitää sormusta sormessasi?
on se inhottava, en tajua miks jotkut turpoa niin paljon raskaus aikana ja jotkut kuin jåssaa, ei oo mitään ja laihakinSe on kyllä inhottavaa! Minä olin myös esikoispojasta, siis aavistuskin suolaa tai limpparia ja turposin kuin ilmapallo!
Tää tyyli sopii sulle parhaiten Kaunis kuva!
On se nätti! :heart:
Jooh, söötti ku sika pienenä.On se nätti! :heart: