Mitäs paskajälkiä tossa oviaukon pielissä on?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25890087:
Miksi jalkalistojen jiirit irvistelee?
Miksei kynnyksellä ole messinkilistaa laminaattien liikuntasauman päällä?
Mitäs paskajälkiä tossa oviaukon pielissä on?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25890087:
Kiva neppa.
kuten arvata saattaa, meillä on remontti kesken... maalaamista, listottamista, lattioiden vahtoa jne...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25890240:Mitäs paskajälkiä tossa oviaukon pielissä on?
Mä en huomannut tuollaisia asioita, vaan mun silmät nauliutui neidon perseeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25890240:Mitäs paskajälkiä tossa oviaukon pielissä on?
No kuten arvata saattoi, ei majuri ymmärrä edes tälläistä vaihtoehtoa.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25890253:kuten arvata saattaa, meillä on remontti kesken... maalaamista, listottamista, lattioiden vahtoa jne...
Eipäs ku pommikonelaivue.Missä pistolapio?
Jaa, mut perkele sentään, olis noi seinät voinu pinnottaa valmiiksi ennen laminaatin laittoa ja noi listotuksetkin tehdä kunnolla. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25890253:kuten arvata saattaa, meillä on remontti kesken... maalaamista, listottamista, lattioiden vahtoa jne...
Sattuiko akan pieksäjälle vahinko?Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25890269:
siis laminaatit revitään pois, osa listoista jo irrotettu- laminaatti on perseestä,vaihdetaan parkettiin ja laitetaan paksu valkoiset jalkalistat.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25890289:Jaa, mut perkele sentään, olis noi seinät voinu pinnottaa valmiiksi ennen laminaatin laittoa ja noi listotuksetkin tehdä kunnolla. :headwall:
Ei käsitystä siitä mistä nyt puhut..Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä;25890295:Sattuiko akan pieksäjälle vahinko?
Saatko röppö vauvan?
Siis onko sulla nenä ja naama jotenkin turvoksissa tossa vai ihan normaali?
Ei apua, missä asut, kun tarkenee biksuissa.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25890087:
On mulla koko kroppa turvoksissa, nenä muutenkin turpoo joka raskaus, sama kun äidilläkin, nyt vielä flunssan aikana sen pitää ronkkia. Olen ihan miss suomi. Toivottavasti jo pian synnytän ja pääsen edes jonkin verran kiiloista pois ja 15kg turvotuksesta. En jaksa enää olla ruma, olla ilman meikkiä, parturi kampaaja ja niin edelleen..|Ohaluan jo olla oma itseäAlkuperäinen kirjoittaja mitätäh;25890347:Siis onko sulla nenä ja naama jotenkin turvoksissa tossa vai ihan normaali?
meilläkin kotona niin kuuma että välillä pakko olla vain bikineissaAlkuperäinen kirjoittaja mitätäh;25890365:Ei apua, missä asut, kun tarkenee biksuissa.
Olen niiiiiin kyllästynyt talveen ja lumeen ja pakkaseen ja tuuleen, että kohta pakko karata johonkin lämpöiseen.
Mulla on vaan niin hemmetin kuuma kokoajan, et pakko kulkea kotona vähissä vaatteissa- muut perheenjäsenet kyllä pukeutuu normaalisti, mut ilmeisesti loppuraskaudessa joku ihmeen hikoilukausiAlkuperäinen kirjoittaja mitätäh;25890365:Ei apua, missä asut, kun tarkenee biksuissa.
Olen niiiiiin kyllästynyt talveen ja lumeen ja pakkaseen ja tuuleen, että kohta pakko karata johonkin lämpöiseen.
Älä viitti valehdella.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25890334:En,ainakaan tietääkseni..
Jaa, no sitten en kadehdi yhtään.... paitsi ehkä sitä, että takamus on noin pieni, vaikka viimeisillään raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;25890383:Mulla on vaan niin hemmetin kuuma kokoajan, et pakko kulkea kotona vähissä vaatteissa- muut perheenjäsenet kyllä pukeutuu normaalisti, mut ilmeisesti loppuraskaudessa joku ihmeen hikoilukausi