Heh... naapurin pihi rouva käynyt ostamassa tytöilleen Ticketin välikausihaalarit :---D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nainen_huutaa_180x190.jpg

Tsiisus..taas mennään....

Taas vaihteeks tätä merkkivaate lässytystä, ihan sama mitä noilla lapsilla on päällä, kuhan on sään mukainen vaatetus. Mulle on aivan sama mitä meijän naapureitten mukuloilla on päällä, ei kiinosta paskan vertaa. Enkä muutenkaan ymmärrä ihmisiä jotka vuoden välein ostelee jotain merkkivaatteita ja sitten, niistä pitää vielä lätistä ja lässyttää. Huhhuh, mä en etes noin tylsiä ihmisiä jaksais kuunnella, kai sitä voi muustakin keskustella kuin, lapsista ja jostain hemmetin merkkivaatteista?? Ettekö merkkivaate äidit keskustele mistään muusta, kuin lastenne vaatteista ja sitten, vertailette niitä keskenänne ja siihen lisäks vertailette lastenne pukeutumista myös naapurin lasten vaatteisiin ja kaupungilla vastaan tuleviin lapsii ja heijän vaatteisiin? Menkää hoitoon, oikeesti.

[QUOTE="Irina";25903422]Toki jokainen saa pukea lapsensa. Meinaan vaan, että jos vaatteet kirppikseltä hakee, niin ei tarvitse niin tikkana ja asiantuntevana osallistua keskusteluun. Me muut puhumme tämän kauden kuoseista, jotka noudetaan uunituoreena prismasta, cittarista jne ja toinen siinä keskustelussa kärppänä vaikka silmissä siintää joku rupunen kirppis......[/QUOTE]

prismasta?!? Miten hitossa se eroaa siitä haetko vaatteesi kirppikseltä?
Voi jumalauta tätä tuulipukukansaa...

prismasta?!? Miten hitossa se eroaa siitä haetko vaatteesi kirppikseltä?
Voi jumalauta tätä tuulipukukansaa...

Riippuu varmaan, missä asuu. Jyväskylässä Suomen suurimmat Prisma ja Cittari. Niissä kelpaa käppäillä ja katsella. Tervetuloa tutustumaan, niin ymmärrät laatukaupan ja kirppiksen eron.

Taisi muuten ymmärtää tuo perhekahvilan ärsytyskin. Meni nimittäin kommentistani aivan hiljaiseksi ja ei osannut muuta kuin tuijottaa suu auki.

Tuanoinii, mun lapsellani on haalarit, kun on haalariaika. Mitään, ei niin yhtään mitään tietoo oo merkeistä tai kalleuksista.
Jostain oon saanu tai ostanu. Tärkeintä on et ipanan viihtyy ja tarkenee ulkona. Ja että on jotkut rompeet varalta laittaa päälle kun edelliset on märkänä ja kuraisina.
Ai nii, oon joskus ihan ittekin ommellu lapsilleni jopa ulkopukuja. Enkä oo ymmärtäny ees hävetä!!

Tiedätkö nuo tuollaiset naapurit on ihan parhautta. Meillä samanlainen kyylä. Asuttiin miehen komennuksen takia vuosi muualla ja talonyhtiö oli ihan katastrofi. Kyllä mun tuli niin ikävä meidän omaa pikku natsia. Olisi senkin paikan laittanut ojennukseen. Nyt ollaan takaisin kotona ja ihanaa, kun ei tarvitse mistään häiriöistä, roskista tms huolehtia. Yksi kyylä on pieni hinta tuosta.....
Ihanan positiivinen katsantokanta :D.

[QUOTE="Vieras";25903502]
Alkutalvesta meidän pienemmällä oli p.op.in haalari ja isommalla sattu olemaan hennesin takki ja housut, niin meidä yksi naapuri avautui että " eikö isommalle tule pahamieli kun toisella on merkkivaate ja itsellä ei?" öö... Mun lapset on molemmat alta 3vuotta, ja muutenkaan eivät varmasti välittäisi. Tuo naapuri vielä lisäsi " kivojahan nuo merkkivaatteet on, mutta jos pitää kahdelle ostaa niin tleehan se kalliiksi", ilmeisesti vihjasi että meillä on rahat loppunut kesken kun talvikamppeita ostettu.[/QUOTE]
:laugh:

[QUOTE="irina";25904849]Riippuu varmaan, missä asuu. Jyväskylässä Suomen suurimmat Prisma ja Cittari. Niissä kelpaa käppäillä ja katsella. Tervetuloa tutustumaan, niin ymmärrät laatukaupan ja kirppiksen eron.

Taisi muuten ymmärtää tuo perhekahvilan ärsytyskin. Meni nimittäin kommentistani aivan hiljaiseksi ja ei osannut muuta kuin tuijottaa suu auki.[/QUOTE]

Olen käynyt em. kaupoissa ja sama markettivalikoima siellä on. En osta mareketeista yleensä vaatteita. Todennäköisesti olen monta kertaa maksanut reipasta lisähintaa samoista vaatteista mitä marketeissakin myydään.
En ole vaan tottunut siihen. Varmaan vähän sama homma, miksi ostan elektroniikan ja kodinkoneetkin kodinkoneliikkeistä/netistä.

En kyllä kehuisikaan ostavani vaatteita prismasta.

[QUOTE="irina";25904849]Riippuu varmaan, missä asuu. Jyväskylässä Suomen suurimmat Prisma ja Cittari. Niissä kelpaa käppäillä ja katsella. Tervetuloa tutustumaan, niin ymmärrät laatukaupan ja kirppiksen eron.

Taisi muuten ymmärtää tuo perhekahvilan ärsytyskin. Meni nimittäin kommentistani aivan hiljaiseksi ja ei osannut muuta kuin tuijottaa suu auki.[/QUOTE]

Prisma = laatukauppa?????

Mulla on tasan yks periaate näissä vaate- ja kenkäasioissa: Vaatteet ostetaan vaatekaupasta ja kengät kenkäkaupasta. Ei siis ruokakaupasta.

Prisma = laatukauppa?????

Mulla on tasan yks periaate näissä vaate- ja kenkäasioissa: Vaatteet ostetaan vaatekaupasta ja kengät kenkäkaupasta. Ei siis ruokakaupasta.

Ehkä kannattaisi joskus käydä. Voisti yllättyä. Meillä on kuule lapset päästä varpaisiin Reimoissa, minä käytän lähinnä Gossipea ja mies Housea. Tiedän, että meitä kadehtitaan ja mm. juuri saimme toisen auton, jossa nahkapenkit.

[QUOTE="irina";25904945]Ehkä kannattaisi joskus käydä. Voisti yllättyä. Meillä on kuule lapset päästä varpaisiin Reimoissa, minä käytän lähinnä Gossipea ja mies Housea. Tiedän, että meitä kadehtitaan ja mm. juuri saimme toisen auton, jossa nahkapenkit.[/QUOTE]

Irina, oot ihana, mää rakstan sarkasmia. :)

Tää ketju tuli mun uniin. Näin unta, että tämän ketjun kirjoittaja oli joku tuttuni, joka sitten livenä alkoi mulle puolustamaan itseään, että kun ihan oikeasti siellä heidän pihapiirissään on sellainen äiti, joka.. :D

[QUOTE="irina";25904849]Riippuu varmaan, missä asuu. Jyväskylässä Suomen suurimmat Prisma ja Cittari. Niissä kelpaa käppäillä ja katsella. Tervetuloa tutustumaan, niin ymmärrät laatukaupan ja kirppiksen eron.[/QUOTE]

Prisma ja cittari laatukauppoja :laugh: no sithän se ciraf on laatumerkki, kun sitä saa Prismasta!

[QUOTE="irina";25904849]Taisi muuten ymmärtää tuo perhekahvilan ärsytyskin. Meni nimittäin kommentistani aivan hiljaiseksi ja ei osannut muuta kuin tuijottaa suu auki.[/QUOTE]

Tai sit meni hiljaiseksi, kun tajusi miten idiootti sä olet...

Yhteistyössä