Heh... naapurin pihi rouva käynyt ostamassa tytöilleen Ticketin välikausihaalarit :---D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ymmärrän hyvin. Meillä kanssa perhekahvilatoiminnassa yksi samanlainen esittäjä. Puhuu, kuinka taas ostettu reimaa jne ja sitten lapsi köpsöttelee viime kauden kuoseissa eli jostain kirppikseltä halvalla.

Minä laitoin tuon ojennukseen eli viimeksi, kun taa asiasta puhui, niin sanoin niin kovaa, että kaikki varmasti kuuli, että onko nyt tämän vuoden mallistoa????

Ootko meidän pihan Gestapo?

Se, joka kerran alkoi ristikuulustelemaan mua, kun lapsilla oli hänen mukaansa liian kalliit haalarit päällä, ja päätti puheensa sanoihin "ilmeisesti pizzeriassa tienaa sitten ihan hyvin"? :laugh:

:laugh:

Jos meidän mutsi tajuais mitään vaatemerkeistä tai merkeistä yleensäkään, niin luulis, että olis kyseessä. Päättää aina juttutuokionsa tollai ohimennen vihjauksiin :stick:

Minusta on aika surkuhupaisaa se, että joku oikeasti tietää mistä naapurin haalarit on ostettu. Saatan joskus tunnistaa jonkun haalarin, jos vaikka itse ostoksilla törmäsin siihen, mutta että pystyisin hekottelemaan toisten haalareiden merkeille ja hinnoille ja sitten olemaan ihan täpinöissäni kun joskus ostavatkin kalliimpaa tai halvempaa... Ei minun mielikuvitukseni edes veny niin pitkälle, että voisin ikinä kuvitella itseäni tuollaiseen tilanteeseen.

[QUOTE="irina";25902698]Ymmärrän hyvin. Meillä kanssa perhekahvilatoiminnassa yksi samanlainen esittäjä. Puhuu, kuinka taas ostettu reimaa jne ja sitten lapsi köpsöttelee viime kauden kuoseissa eli jostain kirppikseltä halvalla.

Minä laitoin tuon ojennukseen eli viimeksi, kun taa asiasta puhui, niin sanoin niin kovaa, että kaikki varmasti kuuli, että onko nyt tämän vuoden mallistoa????[/QUOTE]

WTF??? Mitä väliä, että on viime vuoden kuosia, jos tykkää merkistä ja haluaa sitä kehua? Mäkin ostin joulun jälkeen lapsille alennuksesta upouudet Reimatecit ensi talveksi. Eli ensi talvena meidän lapset köpöttelee upouusissa reimatecin viime vuoden kuoseissa. Silti voin kyseistä merkkiä kehua.

Onko tuollaisia ihmisimä muka oikeasti olemassa? Mä luulin, että niitä liikkuu vaan palstalla. :O
On juu. Gestapo kyselee sivulauseissa kätevästi mm. mieheni työtuntien määrän & sen paljonko poikani fillari mahtoi maksaa ja kukahan sen maksoi.

Gestapo on erikoistunut myös roskiskyttäykseen. Lapsensakin joskus hyökkäsi kiinni mun roskapussiin, ja tarkisti että olenko lajitellut vai en... :headwall: :D

Ja auta armias kun yhtenä vuonna joku tamppasi mattoja joulunpyhien aikaan...pelotti ihan sen tyypin puolesta :|

Oikeesti... Olenko mä niitä harvinaisia joita ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut Ticketin haalarit, siis niistä jauhaminen etc :O Kun en ole edes pahemmin perillä niistä, hyvät haalarit lapsella ollut, kestäneet yms... :O :D Mä en siis tajua mitä täällä jauhetaan/mitataan paremmuutta joidenkin v*tun haalareiden perusteella..? :O

Mulla ainakin on muutakin tekemistä kuin olla ihan hysteerinen joistan haalareista.. :O Mikä teitä ihmisiä vaivaa???

:hug:
älä välitä, parin vuoden päästä kukaan ei enää halua tickettiä kun se on ihan sou lääst siison. Sitte ticketin ostava äiti ei enää yritä esittää parempaa kuin on, sen tittelin saa joku joka ostaa sitä merkkiä joka sitte parin vuoden päästä on in.

Ei siitä monta vuotta oo kun tämä palsta vilisi tälläsiä vastaavia kirjotuksia reimatec-mammoista. KUmmasti kukaan ei nykyään enää viitti korviaan lotkauttaa jos joku ostaa reimateccia kun se on nyt sou lääst siison.

On juu. Gestapo kyselee sivulauseissa kätevästi mm. mieheni työtuntien määrän & sen paljonko poikani fillari mahtoi maksaa ja kukahan sen maksoi.

Gestapo on erikoistunut myös roskiskyttäykseen. Lapsensakin joskus hyökkäsi kiinni mun roskapussiin, ja tarkisti että olenko lajitellut vai en... :headwall: :D

Ja auta armias kun yhtenä vuonna joku tamppasi mattoja joulunpyhien aikaan...pelotti ihan sen tyypin puolesta :|

Ihan kuin itse et kyttäisi vaatemerkkejä.

[QUOTE="jaa";25903183]Ihan kuin itse et kyttäisi vaatemerkkejä.[/QUOTE]
En kuule kyttää.

Mun huomion kiinnittää vain säähän ja vuodenaikaan täysin sopimattomat vaatteet, tai ihan rikkinäiset ja likaiset vaatteet.

Sitä, minkä merkkisiä vaatteita on naapuruston lapsilla tai lasteni kavereilla, en tiedä. Paitsi yhden poikani pk-kaverin haalarin tiedän, se kun on samanlainen kuin pojallani.

[QUOTE="vieras";25903208]Miten olet Anatolia saanut pidettyä suusi kurissa tuon ihmisen kanssa? Minulta kyllä tulisi niin painokelvotonta tekstiä että.[/QUOTE]
Se on sitä sorttia, jonka kanssa kannattaa pysyä väleissä.

Joten kuuntelen, nyökkäilen, hymyilen, vastaan jotenkin kierrellen kaarrellen, ja annan sen pitää harhaluulonsa sen suhteen että tykkäisin hänestä. Ei se sinänsä paha kuitenkaan ole, kun siihen ei joudu törmäämään päivittäin tai edes viikoittain. Jos olisi tyyliin seinänaapurina niin oltaisiin varmaan jo muutettu pois.

Se on sitä sorttia, jonka kanssa kannattaa pysyä väleissä.

Joten kuuntelen, nyökkäilen, hymyilen, vastaan jotenkin kierrellen kaarrellen, ja annan sen pitää harhaluulonsa sen suhteen että tykkäisin hänestä. Ei se sinänsä paha kuitenkaan ole, kun siihen ei joudu törmäämään päivittäin tai edes viikoittain. Jos olisi tyyliin seinänaapurina niin oltaisiin varmaan jo muutettu pois.

Tiedätkö nuo tuollaiset naapurit on ihan parhautta. Meillä samanlainen kyylä. Asuttiin miehen komennuksen takia vuosi muualla ja talonyhtiö oli ihan katastrofi. Kyllä mun tuli niin ikävä meidän omaa pikku natsia. Olisi senkin paikan laittanut ojennukseen. Nyt ollaan takaisin kotona ja ihanaa, kun ei tarvitse mistään häiriöistä, roskista tms huolehtia. Yksi kyylä on pieni hinta tuosta.....

• Tykkää
Reactions: Anatolia
WTF??? Mitä väliä, että on viime vuoden kuosia, jos tykkää merkistä ja haluaa sitä kehua? Mäkin ostin joulun jälkeen lapsille alennuksesta upouudet Reimatecit ensi talveksi. Eli ensi talvena meidän lapset köpöttelee upouusissa reimatecin viime vuoden kuoseissa. Silti voin kyseistä merkkiä kehua.

Toki jokainen saa pukea lapsensa. Meinaan vaan, että jos vaatteet kirppikseltä hakee, niin ei tarvitse niin tikkana ja asiantuntevana osallistua keskusteluun. Me muut puhumme tämän kauden kuoseista, jotka noudetaan uunituoreena prismasta, cittarista jne ja toinen siinä keskustelussa kärppänä vaikka silmissä siintää joku rupunen kirppis......

Oonkohan mäkin vähän nolo, kun mun lapsella on ollut äitiyspakkauksen toppahaalari. Nyt sitten ajattelin ostaa "paremman" kevääksi tai viimeistään ensi syksyksi. Ja ihan sen takia koska nyt oon töissä ja mulla on varaa ostaa. OMG mitähän ihmiset ajattelee ;D

Voi luoja :D

Mulla kaksi poikaa, joilla molemmilla niin tickettiä, po.p.ia ja moloa, kuin myös cirafia ja hennesiä. Ostettu ihan kun ovat sattuneet silmää miellyttämään tai vastanneet tarvetta.
Alkutalvesta meidän pienemmällä oli p.op.in haalari ja isommalla sattu olemaan hennesin takki ja housut, niin meidä yksi naapuri avautui että " eikö isommalle tule pahamieli kun toisella on merkkivaate ja itsellä ei?" öö... Mun lapset on molemmat alta 3vuotta, ja muutenkaan eivät varmasti välittäisi. Tuo naapuri vielä lisäsi " kivojahan nuo merkkivaatteet on, mutta jos pitää kahdelle ostaa niin tleehan se kalliiksi", ilmeisesti vihjasi että meillä on rahat loppunut kesken kun talvikamppeita ostettu.

[QUOTE="irina";25902698]Ymmärrän hyvin. Meillä kanssa perhekahvilatoiminnassa yksi samanlainen esittäjä. Puhuu, kuinka taas ostettu reimaa jne ja sitten lapsi köpsöttelee viime kauden kuoseissa eli jostain kirppikseltä halvalla.

Minä laitoin tuon ojennukseen eli viimeksi, kun taa asiasta puhui, niin sanoin niin kovaa, että kaikki varmasti kuuli, että onko nyt tämän vuoden mallistoa????[/QUOTE]

Sun kannattaa ottaa yhteyttä ap:hen, niin saatte toisistanne kaverit.

[QUOTE="Irina";25903422]Toki jokainen saa pukea lapsensa. Meinaan vaan, että jos vaatteet kirppikseltä hakee, niin ei tarvitse niin tikkana ja asiantuntevana osallistua keskusteluun. Me muut puhumme tämän kauden kuoseista, jotka noudetaan uunituoreena prismasta, cittarista jne ja toinen siinä keskustelussa kärppänä vaikka silmissä siintää joku rupunen kirppis......[/QUOTE]

No sama tuote se on vaikka oliskin eri kuosi. Miksi siitä ei voisi keskustella? Hyvän pointin tuo keskusteluun, kun kertoo, että vaate on niin hyvä, jotta voi ostaa käytettynäkin.

Mä ostin kevään reimaa uunituoreena täyteen hintaan stokkalta. Enkä tuntenut olevani yhtään sen parempi, kun naapuri, joka osti marketista alennuksella samaa merkkiä.

Oot varmaan tooooosi erityinen ja hieno ihminen, kun ostat täyteen hintaan merkkivaatteita. Kaikki varmaan kadehtii sua... NOT!

Tiedätkö nuo tuollaiset naapurit on ihan parhautta. Meillä samanlainen kyylä. Asuttiin miehen komennuksen takia vuosi muualla ja talonyhtiö oli ihan katastrofi. Kyllä mun tuli niin ikävä meidän omaa pikku natsia. Olisi senkin paikan laittanut ojennukseen. Nyt ollaan takaisin kotona ja ihanaa, kun ei tarvitse mistään häiriöistä, roskista tms huolehtia. Yksi kyylä on pieni hinta tuosta.....
Tottahan tuokin :)

Sain tänään kuulla, että entisen pihapiirini (asuin siellä joskus 10 v sitten, sitä ennen isovanhempani asuivat siinä) pihakyylä on siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Tuli vähän haikea olo. Kuka sitä pihaa nyt vahtii? Yhden aikakauden loppu... :flower:

...vaikkakin aikoinaan oli huvittavaa, kun tuli kotiin sitten mihin aikaan tahansa (päivällä, aamuyöllä) niin tietyn asunnon verho heilahti. Kun tuli vieraita, niin tietyn asunnon verho heilahti. Ja kun palasin 3 kk ulkomaanreissulta, niin sain tarkan raportin siitä missä avomieheni oli sillä aikaa käynyt, kenen kanssa, montako pakettia makkaraa ja olutta oli ostanut pihagrillausta varten, ja missä asussa oli käynyt baarissa :D

No sama tuote se on vaikka oliskin eri kuosi. Miksi siitä ei voisi keskustella? Hyvän pointin tuo keskusteluun, kun kertoo, että vaate on niin hyvä, jotta voi ostaa käytettynäkin.

Mä ostin kevään reimaa uunituoreena täyteen hintaan stokkalta. Enkä tuntenut olevani yhtään sen parempi, kun naapuri, joka osti marketista alennuksella samaa merkkiä.

Oot varmaan tooooosi erityinen ja hieno ihminen, kun ostat täyteen hintaan merkkivaatteita. Kaikki varmaan kadehtii sua... NOT!

Hei, et sä voi kehua kun ostat marketista vaatteita, siis eihän nyt kukaan osta merketista lastenvaatteita, ihan sama onko ne merkillisiä vai ei, mutta kyllä se pitää jostain ihan vaateliikkeestä hakea, että voi kehua!

Yhteistyössä