E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ootko meidän pihan Gestapo?
Se, joka kerran alkoi ristikuulustelemaan mua, kun lapsilla oli hänen mukaansa liian kalliit haalarit päällä, ja päätti puheensa sanoihin "ilmeisesti pizzeriassa tienaa sitten ihan hyvin"?![]()
Ootko meidän pihan Gestapo?
Se, joka kerran alkoi ristikuulustelemaan mua, kun lapsilla oli hänen mukaansa liian kalliit haalarit päällä, ja päätti puheensa sanoihin "ilmeisesti pizzeriassa tienaa sitten ihan hyvin"?![]()
On juu. Gestapo kyselee sivulauseissa kätevästi mm. mieheni työtuntien määrän & sen paljonko poikani fillari mahtoi maksaa ja kukahan sen maksoi.Onko tuollaisia ihmisimä muka oikeasti olemassa? Mä luulin, että niitä liikkuu vaan palstalla. :O
Oikeesti... Olenko mä niitä harvinaisia joita ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut Ticketin haalarit, siis niistä jauhaminen etc :O Kun en ole edes pahemmin perillä niistä, hyvät haalarit lapsella ollut, kestäneet yms... :OMä en siis tajua mitä täällä jauhetaan/mitataan paremmuutta joidenkin v*tun haalareiden perusteella..? :O
Mulla ainakin on muutakin tekemistä kuin olla ihan hysteerinen joistan haalareista.. :O Mikä teitä ihmisiä vaivaa???
On juu. Gestapo kyselee sivulauseissa kätevästi mm. mieheni työtuntien määrän & sen paljonko poikani fillari mahtoi maksaa ja kukahan sen maksoi.
Gestapo on erikoistunut myös roskiskyttäykseen. Lapsensakin joskus hyökkäsi kiinni mun roskapussiin, ja tarkisti että olenko lajitellut vai en... :headwall:
Ja auta armias kun yhtenä vuonna joku tamppasi mattoja joulunpyhien aikaan...pelotti ihan sen tyypin puolesta :|
:OOotko meidän pihan Gestapo?
Se on sitä sorttia, jonka kanssa kannattaa pysyä väleissä.
Joten kuuntelen, nyökkäilen, hymyilen, vastaan jotenkin kierrellen kaarrellen, ja annan sen pitää harhaluulonsa sen suhteen että tykkäisin hänestä. Ei se sinänsä paha kuitenkaan ole, kun siihen ei joudu törmäämään päivittäin tai edes viikoittain. Jos olisi tyyliin seinänaapurina niin oltaisiin varmaan jo muutettu pois.
WTF??? Mitä väliä, että on viime vuoden kuosia, jos tykkää merkistä ja haluaa sitä kehua? Mäkin ostin joulun jälkeen lapsille alennuksesta upouudet Reimatecit ensi talveksi. Eli ensi talvena meidän lapset köpöttelee upouusissa reimatecin viime vuoden kuoseissa. Silti voin kyseistä merkkiä kehua.
Tottahan tuokinTiedätkö nuo tuollaiset naapurit on ihan parhautta. Meillä samanlainen kyylä. Asuttiin miehen komennuksen takia vuosi muualla ja talonyhtiö oli ihan katastrofi. Kyllä mun tuli niin ikävä meidän omaa pikku natsia. Olisi senkin paikan laittanut ojennukseen. Nyt ollaan takaisin kotona ja ihanaa, kun ei tarvitse mistään häiriöistä, roskista tms huolehtia. Yksi kyylä on pieni hinta tuosta.....
No sama tuote se on vaikka oliskin eri kuosi. Miksi siitä ei voisi keskustella? Hyvän pointin tuo keskusteluun, kun kertoo, että vaate on niin hyvä, jotta voi ostaa käytettynäkin.
Mä ostin kevään reimaa uunituoreena täyteen hintaan stokkalta. Enkä tuntenut olevani yhtään sen parempi, kun naapuri, joka osti marketista alennuksella samaa merkkiä.
Oot varmaan tooooosi erityinen ja hieno ihminen, kun ostat täyteen hintaan merkkivaatteita. Kaikki varmaan kadehtii sua... NOT!