Heh... naapurin pihi rouva käynyt ostamassa tytöilleen Ticketin välikausihaalarit :---D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hehhh

Vieras
Sellaiset kukalliset. On kalliit. Aiemmin tytöillä aina ollut Cirafia tmv. halpista ja useimmiten tarjoustalon sisävaatteita. Nyt sit oon nähnyt sen kaveeraavan siis sen tyttöjen äidin yhden uuden pihalaisen kanssa, jolla aina lapset puettuna tiptop kuntoon. Kerrankin oli uuden pihalaisen lapsella Molokidsin se oikein värikäs haalari :D Yrittää nyt esittää tämä naapurini parempaa kuin todellisuudessa on ostamalla lapsilleen Ticketit kevääksi :D Pistää ihan naurattamaan tämä tilanne :laugh:

Siis siksikö se leikkii parempaa, kun ennen on ostanut halvempaa? Vai mikä siitä tekee leikkimistä? Jospa se on huomannut, että ne Ticketit kestää paremmin tai jotain?

Enpä olekaan ollut palstalla aikoihin :D olinkin jo ehtinyt unohtaa, että niillä merkeillä on väliä... :P

Ap, olet pihan paras naapuri varmasti: ikkunaverhojen takaa kurkit, mitäs sitä naapurin vekaroilla onkaan päällä tänään. "vain ciraf-merkkiä, hahaaa, todella köyhää..." - "nyt niillä on Ticketiä, voi ¤#%%¤#%¤#, mistä niillä on varaa moiseen..."

• Tykkää
Reactions: Millenia
"Yrittää nyt esittää tämä naapurini parempaa kuin todellisuudessa on ostamalla lapsilleen Ticketit kevääksi"

Tuon perusteella itse taidan esittää huonompaa kuin olenkaan... :D

No mä olen ostanut alesta tytölle ekan ticketin haalarin ens talveksi. Juurikin sellaisen kukallisen.. Ostin sen siksi, kun on nätti. Ja söpö ja ja ja.. haluan kokeilla, onko se nyt niin hirveän mahtavan hyvä. Ja muuten meillä on merkkejä laidasta laitaan. Mulle on ihan sama, mitä meidän lasten vaatemerkeistä ajatellaan, jos edes ajatellaan.

Ohhoh, päätteletkö että hän on pihi vain Ciraf asuista vai onko sulla muuta tietoa asiasta? Meilläkin on joinain keväinä ollut Seppälän takkia ja joinain Molo kidsiä, ei kyllä siks että olis pitänyt esittää mitään koska on kaveri jonkun kanssa tms. Vaan siks et joskus vaan tulee ostettua erilaista vaatetta kun toisinaan, fiiliksen mukaan.

Ootko meidän pihan Gestapo?

Se, joka kerran alkoi ristikuulustelemaan mua, kun lapsilla oli hänen mukaansa liian kalliit haalarit päällä, ja päätti puheensa sanoihin "ilmeisesti pizzeriassa tienaa sitten ihan hyvin"? :laugh:

Oikeesti... Olenko mä niitä harvinaisia joita ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut Ticketin haalarit, siis niistä jauhaminen etc :O Kun en ole edes pahemmin perillä niistä, hyvät haalarit lapsella ollut, kestäneet yms... :O :D Mä en siis tajua mitä täällä jauhetaan/mitataan paremmuutta joidenkin v*tun haalareiden perusteella..? :O

Mulla ainakin on muutakin tekemistä kuin olla ihan hysteerinen joistan haalareista.. :O Mikä teitä ihmisiä vaivaa???

meillä on aika hyvä elintaso, hyvät palkat mutta silti EVVK pukea alle kouluikäisiä johonkin extramerkkivaatteisiin, tai en siis periaatteesta vastusta merkkistuotteita mutta mulle ( ja lapsillekin!) riittää kun toimivia, pitävät lämpimänä ja ovat silmälle ok.
Sitten kun tulee kouluaika aion ostaa lapsille sen verran "merkillisiä" vaatteita ettei ainakaan niiden puuttumisen takia kiusattaisi - Joo, oon yliherkkä tässä kiusaamisasiassa kun oon LIIAN paljon joutunut nähdä sitä tuskaa lähipiirissäni.

Yhteistyössä