Gallup: Kenen julkkiksen homoseksuaalisuus yllätti sinut?

[QUOTE="Vieras";25904204]No se Pako-sarjan pääosan esittäjä oli vähän ylläri.[/QUOTE]

Onko Wentworth Miller muka homo? Minusta ne ovat olleet pelkkiä huhuja ja jostain muistan, että olisi kieltänyt nuo homojutut.
 
En nyt heti muista ketään julkisuuden henkilöä, mutta joskus vuosia sitten, tutustuin yhteen mieheen, johon olin hivenen ihastunutkin, enkä heti oivaltanut, että hän on homo.
Olin kai sitten ihastukseni sokaisema, sillä hänen käytöksessään ja olemuksessaan on hyvin paljon sellaisia sisäsyntyisiä tai opittuja maneereita, jollaisiksi usein homot elokuvissa parodioidaan. Ehkä minua harhautti myös se, että hän puhui hyvin usein me muodossa hänestä ja eräästä naisesta ja puheiden luonteesta päätelleen kuvittelin kyse olevan naisystävästä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja öh;25904243:
Provo... mistäpä näin olet lukenut että olisi?!
Provo olet ite. Ei tuota tarvitse edes lukea mistään. Eiköhän ole ihan päivänselvä asia. Naurettavaa tosin että ei myönnä asiaa vaan salailee sitä tod.näk. parikymmentä vuotta kuten Jari Sillanpääkin. Ei varmaan ole vielä sinut asian kanssa. Tai sit pelkää keikkamyynnin laskua kun suurin osa yleisöstä on pikkutyttöjä...
 
minä,
Ei MJ ollut homo eikä biseksuaali.
Popinkuninkaasta epävirallisen elämäkerran kirjoittanut Ian Harper paljastaa, että Jackson oli homoseksuaali.

Daily Mail -lehti julkaisi nettisivuillaan Ian Harperin kirjoittaman artikkelin, jossa mies paljastaa Jacksonin olleen homoseksuaali. Harper kirjoitti Jacksonin epävirallisen elämäkerran The Final Years Of Michael Jackson, jonka vuoksi hän perehtyi tarkasti tähden elämään.

Harperin mukaan Jackson piti nuoremmista miehistä, mutta ei lapsista. Harper kertoo keskustelleensa elämäkertakirjaa kirjoittaessaan kahden Jacksonin homorakastajan kanssa.

– Keskustelin kahden hänen homorakastajansa kanssa. Toinen heistä toimi tarjoilija Hollywoodissa, toinen oli nouseva näyttelijätähti. Tarjoilija ja Jackson pysyivät ystävinä aina laulajan kuolemaan asti. Jackson esitti miehelle kiinnostuksensa ja he viettivät seuraavan yön yhdessä, Harper kertoo Daily Mailille.

Tarjoilija kertoi Jacksonin rakastuneen häneen. Näyttelijämies puolestaan todisti hänen ja Jacksonin suhteen olleen totta, kun hän näytti Harperille heistä otettuja valokuvia.

– Eräs Jacksonin läheisistä kertoi, että tähti kävi Las Vegasissa asuessaan naiseksi pukeutuneena rähjäisessä hotellissa tapaamassa rakennusmiestä, johon oli rakastunut, Harper kirjoittaa Daily Mail -lehden jutussa.

(MTV3)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25904302]Provo olet ite. Ei tuota tarvitse edes lukea mistään. Eiköhän ole ihan päivänselvä asia. Naurettavaa tosin että ei myönnä asiaa vaan salailee sitä tod.näk. parikymmentä vuotta kuten Jari Sillanpääkin. Ei varmaan ole vielä sinut asian kanssa. Tai sit pelkää keikkamyynnin laskua kun suurin osa yleisöstä on pikkutyttöjä...[/QUOTE]

No jos se on ihan päivänselvää, niin se tuskin sinua sitten yllättikään eli turha viesti väärään ketjuun.
 

Yhteistyössä