Lunatic
No tämä tuli mulle nyt täysin puun takaa. Enpä ole tiennytkään.Minä aloitan Tove Janssonilla. Kun hän kuoli vuonna 2001, niin tuli ihan yllätyksenä se, että eli naisen kanssa.
No tämä tuli mulle nyt täysin puun takaa. Enpä ole tiennytkään.Minä aloitan Tove Janssonilla. Kun hän kuoli vuonna 2001, niin tuli ihan yllätyksenä se, että eli naisen kanssa.
Onko tämä vitsi, vai eikä joku ihan OIKEASTI tiedä että Tove Jansson oli nainen????Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;25905346:Ahahah eikä onko se nainen? Mä luulin mieheksi
Minut yllätti se, että myös Frasierin ja Nilesin isää Martinia näytellyt John Mahoney on homo. En olisi uskonut.Frasierin Nilesin näyttelijä oli yllätys mullekin. Tosin, sitten kun sen tiesi, niin se tuntuikin jotenkin ilmeiseltä. Sitä vaan ei ollut ajatellut aiemmin.
Tuisku ei ole HOMO. Tämä on fakta! Hän on metroseksuaali.Tosiaan, tuo R.E.M. -laulaja oli yllätys, en jotenkin osannut arvata. Ei sillä että sillä olisi mitään väliä.
Ja Antti Tuisku on homo, sehän on päivänselvää kaikille jotka ovat hänet Mamassa nähneet. Ei silläkään väliä ole, harmittaa vain hänen puolestaan jos hän tuntee, että joutuu sitä salailemaan.
Ihan sama mikä on, mutta asuu miehen kanssa.Tuisku ei ole HOMO. Tämä on fakta! Hän on metroseksuaali.