Gallup: Kenen julkkiksen homoseksuaalisuus yllätti sinut?

Ei kenenkään. Jos joku tulee kaapista, niin yleensä reaktio on ollut "no niinpä tietysti, olisihan tuon voinut arvatakin". Tai "jaha". Mutta ei tule yhtään yllätystä mieleen, eikä ketjussa ole mainittu yhtään yllättävää.

Njaah, ehkä Stephen Fry hetken hämmästytti, mutta sekin menee siihen "no niinpä tietysti, olisihan tuon voinut arvatakin" -osioon.

yleissivistystä...
Mun äiti kertoi mulle jo lapsena kun luettiin muumeja, että TJ asuu naisen kanssa :). Ja että se Tuutikki kuvaa tätä naista, jonka nimi on oikeasti Tuulikki.

"Vihainen"
Tosiaan, tuo R.E.M. -laulaja oli yllätys, en jotenkin osannut arvata. Ei sillä että sillä olisi mitään väliä.

Ja Antti Tuisku on homo, sehän on päivänselvää kaikille jotka ovat hänet Mamassa nähneet. Ei silläkään väliä ole, harmittaa vain hänen puolestaan jos hän tuntee, että joutuu sitä salailemaan.
Tuisku ei ole HOMO. Tämä on fakta! Hän on metroseksuaali.

"jaa"
[QUOTE="johanna";28849324]jillian on aina vaikuttanut niin fiksulta ja hyvältä tyypiltä. oli melkoinen ylläri.[/QUOTE]

Miten se fiksuus ja mukavuus vähenee, jos asuu naisen kanssa? Onko sinusta homous kuvaus ihmisen älykkyydestä tai siitä, onko hän hyvä tyyppi? Oikeasti?

Ei oo kyllä kenenkään seksuaalinen suuntautuminen tullut yllätyksenä. Oma gaydarini on olematon, ihmisen ulkoisesta olemuksesta kun ei voi päätellä yhtään mitään. Niin ei ihmettele kenenkään seksuaalisuutta. Toki ehkä jos joku hyvin stereotyyppinen homo ei sitä olekaan, saattaisin hiukan hätkähtää. Naisissa ainakaan ei voi sanoa yhtään mitään. Rekkalesbon näköisetkään ei aina ole lesboja.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Saara Aallon lesbous oli shokki (tosin positiivinen sellainen), Mimin ja Kukun avioliitto (tai silloin nimella rekisteröity parisuhde) oli kans tosi yllättävä, oikeastaan shokki (kun sain asiasta tietää, suhtauduin aika negatiivisesti. Kun tajusin että olen itse samanlainen niin johan muuttu ääni kellossa, tosin tällä hetkellä seurustelen miehen kanssa)
Bob Harperin homous yllätti tooosi paljon

Yhteistyössä