seisaaltaan pissaamisesta...

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
meillä mies ja poika pissaa istualtaan, onneksi! (ihan omasta halustaan!) mutta pojan yksi kaveri 6v joka on meillä jokapäivä, pissaa seisaaltaan, eikä pyynnöistä huolimatta nosta reunaa ylös ja näin ollen pissaa on niin reunoilla kuin lattialla! voiko siis pakottaa pissaamaan meillä istualtaan, vai mitä? alkaa jo todella ärsyttää kokoajan pestä vessaa!!
 
nainenn
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25900841]siihen etulaitaan paineella töhhyyttävät niin koko ukko märkänä.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Tai ehkä sulla vaan on niin lyhyt kikkeli, ettei se yllä tarpeeksi pitkälle sinne pönttöön... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pippuriina* ja bud
reviirinmerkkaajat ry
[QUOTE="vieras";25900905]Useimmiten vain isättömät lapset pissivät istualtaan. Ja toki myös silloin jos isä on homppeli.[/QUOTE]

Njänjänjää. Ja ne, jotka siivoavat itse jälkensä.

En yhäkään suostu ymmärtämään miestä, joka on jäänyt koiran tasolle ja lisäksi miehuus on niin hauras, ettei se pysy pystyssä muuten kuin naista orjuuttamalla. Kuskoon vaikka seinäkaakeleille, kunhan rätti pysyy kädessä ja tietää mitä sillä tehdään.
 
Njänjänjää. Ja ne, jotka siivoavat itse jälkensä.

En yhäkään suostu ymmärtämään miestä, joka on jäänyt koiran tasolle ja lisäksi miehuus on niin hauras, ettei se pysy pystyssä muuten kuin naista orjuuttamalla. Kuskoon vaikka seinäkaakeleille, kunhan rätti pysyy kädessä ja tietää mitä sillä tehdään.
Meillä kyllä niin isä kun äitinkin pyyhkii ne lasten roiskeet kaakeleilta. Pojat saa pissata seisoviltaan, koska niin tahtovat. Ei ole äidin asia laittaa lasta koiran osaan ja pakottaa pissaamaan istuvilteen, jos toinen ei niin tahdo.
 

Yhteistyössä