Katsokaa aivan USKOMATON voimisteluvideo, en ole ikinä nähnyt tällaista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piristäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taitavahan tuo on, mutta kuinka se muka laittoi "fysiikan lait koetukselle"? Ehkäpä siksi ei tehnyt niin suurta vaikutusta, kun oltiin syksyllä marokossa ja siellä oli noita hyppijöitä joka puolella esityksineen ja kävivät siten keräämässä turisteilta rahaa.

Tätä samaa juttua oli silloin talentissa. Joku suomalainen poikaporukka se oli, voittaneet maailmanmestaruudenkin lajissa. Nyt just en vaan muista mikä tän lajin nimi oli..

[QUOTE="joo";25900521]Taitavahan tuo on, mutta kuinka se muka laittoi "fysiikan lait koetukselle"? Ehkäpä siksi ei tehnyt niin suurta vaikutusta, kun oltiin syksyllä marokossa ja siellä oli noita hyppijöitä joka puolella esityksineen ja kävivät siten keräämässä turisteilta rahaa.[/QUOTE]

Minäkin oon samanlaisia nähnyt, mutta ei ne kyllä tälle kaverille vertoja vetänyt. Tuollasesta korkeudesta putoaminen vaatii jo jotain erityislahjoja, nimittäin polvet saavat aivan törkeää rasitusta tuossa.

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;25900559:
Niin, mutta en ymmärrä miten voi selällä hypätä maasta ilmaan, koska matto ei selvästikkään ollut mitään trampoliinia.

Kurkkaappa tarkemmin videota...matto jousi ihan selvästi juurikin trampoliinimaisesti.

Ja selän kautta pystyy pompauttamaan itsensä ylös...siis minä en tokikaan pysty, mutta osaava pystyy...siinä
käytetään mm. liike-energiaa hyväksi ja lihaksia...siis vähän sama efekti, kuin jos pudotat tennispallon maahan, se pomppaa. Jos viillät palloon viillon, se ei pomppaa enää kuin pienesti. Samalla tapaa ihminen pystyy kroppansa avulla pompauttamaan itseään.

Kurkkaappa tarkemmin videota...matto jousi ihan selvästi juurikin trampoliinimaisesti.

Ja selän kautta pystyy pompauttamaan itsensä ylös...siis minä en tokikaan pysty, mutta osaava pystyy...siinä
käytetään mm. liike-energiaa hyväksi ja lihaksia...siis vähän sama efekti, kuin jos pudotat tennispallon maahan, se pomppaa. Jos viillät palloon viillon, se ei pomppaa enää kuin pienesti. Samalla tapaa ihminen pystyy kroppansa avulla pompauttamaan itseään.

Olen samaa mieltä, mutta ei voi väittää etteikö kaveri olisi aika mahtava!

[QUOTE="sondersson";25900599]On kyllä uskomattoman upea. Kantsii kattoa myös breakdancee, niistä löytyy myös aivan mahtavia esityksiä.[/QUOTE]

Siellä on tosiaan myös uskomattomia kavereita, ei noin korkeita hyppyjä, mutta mahtavia liikkeitä :)

[QUOTE="vieras";25900529]Tätä samaa juttua oli silloin talentissa. Joku suomalainen poikaporukka se oli, voittaneet maailmanmestaruudenkin lajissa. Nyt just en vaan muista mikä tän lajin nimi oli..[/QUOTE]

Tässä

Unito | Nelonen.fi

Tän hyppelyn nimi on "trikkaus", youtubesta löytyy tuon uniton esityksiä enemmänkin. Upeaa katsottavaa. Ja musta paljon hienompaa kuin mitä apn linkittämässä videossa se poika tekee. Vaikka siis samaa lajia.

Yhteistyössä