Ruokakuvaketju

msmsms
Jeps. Juuri näin.
Pienten kanssa kätevintä annostella lautaselle valmiiksi.
Saa sitten itsekin paremman ruokarauhan.

:)
Eli alle viisivuotiaat tosta sit hakee annoksensa ja vie jonnekin missä syö sen. Olisko sit tarjotin hyvä ratkaisu. MIksi haarukat on aseteltu tohon viereen kun käytännössä se pitää kuitenkin laittaa lautaselle että saa edes vietyä kahdella kädellä lautasen ja lasin. Ja pieni lapsi ei yhdellä kädellä saa lautasta kannettua.

Eli alle viisivuotiaat tosta sit hakee annoksensa ja vie jonnekin missä syö sen. Olisko sit tarjotin hyvä ratkaisu. MIksi haarukat on aseteltu tohon viereen kun käytännössä se pitää kuitenkin laittaa lautaselle että saa edes vietyä kahdella kädellä lautasen ja lasin. Ja pieni lapsi ei yhdellä kädellä saa lautasta kannettua.
Heh. Tulipa siitä nyt ongelma.
Jännä, ettei ole ongelma ollenkaan arjessa.
Kukin vie tavallaan ja yksivuotiaalle vien minä.

Miksi Mummeliisa ei voi vain myöntää, että asettelee nuo ateriat tuohon vain ja ainoastaan kuvaamista varten jotta saa päteä täällä palstalla.
Joskus toki niinkin, että asettelen esille kuvausta varten.
Hellan musta tausta on hyvä siihen.

Pätemisestä sen sijaan en oikein tiedä.
Aika vähällä silmissäsi pätee, jos jauheliapesunamössöllä onnistuu.
Uskon että muihin sellainen lapsiperheklishee ei pure.

"sama"
Kai kuitenkin katat kauniisti?
Visuaalinen nautinto kultivoi makuakin.

joskus, en läheskään aina
meillä on ns. peruskattaus joka ihan siisti mutta en asettele ruokia valmiiksi lautasille, 3-vuotiaskin ottaa ruokansa itse ja oppii näin arvioimaan kuinka paljon haluaa ja jaksaa syödä

ja sitten kun katan niin katan, mutta ei minulla ole tarve ottaa siitä sentään valokuvia ja jakaa jossain netissä :D :D ei minu tarvii sitä todistella kellekään että "katoin tänään kauniisti pöydän, katsokaa"

Yhteistyössä