Ruokakuvaketju

[QUOTE="sama";25881108]joskus, en läheskään aina
meillä on ns. peruskattaus joka ihan siisti mutta en asettele ruokia valmiiksi lautasille, 3-vuotiaskin ottaa ruokansa itse ja oppii näin arvioimaan kuinka paljon haluaa ja jaksaa syödä

ja sitten kun katan niin katan, mutta ei minulla ole tarve ottaa siitä sentään valokuvia ja jakaa jossain netissä :D :D ei minu tarvii sitä todistella kellekään että "katoin tänään kauniisti pöydän, katsokaa"[/QUOTE]

Kuulostaa ikävälle, mutta tärkeintä tietenkin, että itse voit hyvin ja pysyt positiivsiena, kannustavana ja ystävällisenä.
:)

"sama"
Kuulostaa ikävälle, mutta tärkeintä tietenkin, että itse voit hyvin ja pysyt positiivsiena, kannustavana ja ystävällisenä.
Mitä ikävää siinä on?! Kuten sanoin, meillä on peruskattaus mutta en todellakaan arkena jaksa tai viitsi panostaa mihinkään ylimääräiseen. Ei se tarkoita, että meillä syötäisiin pahvilautasilta keittiön lattialla.

Joten älä surkuttele ;) se aika minkä sä katat, valokuvaat ja olet netissä lataamassa kuviasi tänne, mä teen jotain muuta. Mitä kukakin pitää ikävänä sitten....

Keittiönoita
Kyllä mäkin asetan ruuan niin, että tulisi mahdollisimman nätti kuva. =)
Esim yhden annoksen kuvasin olohuoneessa, kun siellä oli sopiva valo
Minäkin panostaisin mielelläni enemmän kuviini, jos se olisi mahdollista. Meillä on kuitenkin pieni keittiö ja siinä vaiheessa, kun alan laittamaan ruokaa lautaselle, on kuopuskin keittiössä hääräämässä. Jotta ei kuvaan tulisi muuta kuin annos, niin se on kuvattava aina samassa paikassa ja samasta kulmasta.

"vieras"
[QUOTE="sama";25881158]Mitä ikävää siinä on?! Kuten sanoin, meillä on peruskattaus mutta en todellakaan arkena jaksa tai viitsi panostaa mihinkään ylimääräiseen. Ei se tarkoita, että meillä syötäisiin pahvilautasilta keittiön lattialla.

Joten älä surkuttele ;) se aika minkä sä katat, valokuvaat ja olet netissä lataamassa kuviasi tänne, mä teen jotain muuta. Mitä kukakin pitää ikävänä sitten....[/QUOTE]
Peesi!
Mummeliisa myös rojauttaa ostoksensa lattialle, könyää rähmällään ja asettelee ne 'kuvauksellisesti', ottaa kuvan, kerää eväät lattialta kaappeihin, lataa kuvat koneelle ja tänne palstalle.

Senkin ajan minä teen muuta järkevämpää.

[QUOTE="vieras";25881206]Peesi!
Mummeliisa myös rojauttaa ostoksensa lattialle, könyää rähmällään ja asettelee ne 'kuvauksellisesti', ottaa kuvan, kerää eväät lattialta kaappeihin, lataa kuvat koneelle ja tänne palstalle.

Senkin ajan minä teen muuta järkevämpää.[/QUOTE]

Lattialla ne ovat vain silloin kun "taiteellisesta näkymästä" vastaa monta pikkulasta.
Minä laiskenpana laitan vain pöydälle ja jostain syystä en ole sitäään viime aikoina oikein jaksanut. Mutta yritän piristyä ja jaksaa useammin taas.

Keittiönoita
Lattialla ne ovat vain silloin kun "taiteellisesta näkymästä" vastaa monta pikkulasta.
Minä laiskenpana laitan vain pöydälle ja jostain syystä en ole sitäään viime aikoina oikein jaksanut. Mutta yritän piristyä ja jaksaa useammin taas.

Siitä ruokaostosketjusta.... nyt, kun olen päivittämässä kotisivujani, niin monta kertaa olen kaivanut ruokaostosketjua varten ottamiani kuvia ja käyttänyt niitä. Ei tarvitse alkaa erikseen kuvaamaan jotain :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";25881206]Peesi!

Senkin ajan minä teen muuta järkevämpää.[/QUOTE]
Ja tuon kaiken se tekee luultavasti alasti. Ajatuskin :x

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25882362:
Se on ihan totta. Mun pitäisi opetella käyttämään järjestelmäkameraani, mutta vielä toistaiseksi räpsin kuvia halvalla pokkarillani.
Joo ja mä puhelimella,kun ei oo muuta..
eikä kunnon kameraa tulis ees kaivettuu esiin..puhelin on saatavilla aina.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25882375:
Joo ja mä puhelimella,kun ei oo muuta..
eikä kunnon kameraa tulis ees kaivettuu esiin..puhelin on saatavilla aina.
Mulla toi pokkari on usein keittiössä ihan tätä ruokien kuvaamista varten. Mutta tuskin aion säilyttää järkkäriä siellä, joten voi käydä niinkin, että kuvaaminen vähenee.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25882389:
Mulla toi pokkari on usein keittiössä ihan tätä ruokien kuvaamista varten. Mutta tuskin aion säilyttää järkkäriä siellä, joten voi käydä niinkin, että kuvaaminen vähenee.
Mun pitäisi ostaa uusi kamera..
Saa nähdä mistä se sitten paikkansa löytää..jos keittiön kaapista,niin sitten se onkin helposti saatavilla. :)

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25882410:
Mun pitäisi ostaa uusi kamera..
Saa nähdä mistä se sitten paikkansa löytää..jos keittiön kaapista,niin sitten se onkin helposti saatavilla. :)
Mä olen jo yhden halvan pokkarin tiputtanut tiskipöydän lavuaariin, mutta se ei harmittanut, koska ei ollut maksanutkaan paljoa. Jos tolle järkkärille kävisi samoin, repisin pelihousuni :D

Yhteistyössä