Ooon juonu 2 kaljaa, kohta pitäs hakee laps päikkäristä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks joit?

Mitä se sulle u tai ylipäätään kellekkään? Mene Ranskaan tai jonnekkin Englantiin kysymään ihmisiltä samaa, siellä on normaalia juoda lounaalla viiniä tai olutta ihan työpäivän lomassakin.
2 kaljaa nyt ei ole vielä syntiä eikä mikään rikos todellakaan. Että voit laskea puhelimesi ja jättää soittamatta sinne lastensuojeluun :)

Nimimerkillä: En-aapee-ja-absolutisti-itse-mutta-kukkahattutädit-vituttavat-minuakin.

[QUOTE="jaaha";25879423]Mitä se sulle u tai ylipäätään kellekkään? Mene Ranskaan tai jonnekkin Englantiin kysymään ihmisiltä samaa, siellä on normaalia juoda lounaalla viiniä tai olutta ihan työpäivän lomassakin.
2 kaljaa nyt ei ole vielä syntiä eikä mikään rikos todellakaan. Että voit laskea puhelimesi ja jättää soittamatta sinne lastensuojeluun :)

Nimimerkillä: En-aapee-ja-absolutisti-itse-mutta-kukkahattutädit-vituttavat-minuakin.[/QUOTE]

Jos haju haittaa, niin ei kannata juoda. Simple.

[QUOTE="jaaha";25879423]Mitä se sulle u tai ylipäätään kellekkään? Mene Ranskaan tai jonnekkin Englantiin kysymään ihmisiltä samaa, siellä on normaalia juoda lounaalla viiniä tai olutta ihan työpäivän lomassakin.

Nimimerkillä: En-aapee-ja-absolutisti-itse-mutta-kukkahattutädit-vituttavat-minuakin.[/QUOTE]

Mikä siinä alkoholissa on niin ihmeellistä että sitä pitää jo aamupäivästä kitata.. tai ylipäätään ollenkaan...

Yhteistyössä