Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:sitruunasuolaa vai mitä se nyt oli..? apteekista,sillä lähtee kaikki ylimääräset hajut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:sitruunasuolaa vai mitä se nyt oli..? apteekista,sillä lähtee kaikki ylimääräset hajut![]()
sitruunahappo
Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:sitruunasuolaa vai mitä se nyt oli..? apteekista,sillä lähtee kaikki ylimääräset hajut![]()
sitruunahappo
aivan tätä siissillä mä pyöräytän koneen muutaman kerran vuodessa 90asteessa,ja pysyy hyvin raikkaana.ite laitan sen sinne lokeroon johon tulee pesuaine,ja koko pussin kerrallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:sitruunasuolaa vai mitä se nyt oli..? apteekista,sillä lähtee kaikki ylimääräset hajut![]()
sitruunahappo
aivan tätä siissillä mä pyöräytän koneen muutaman kerran vuodessa 90asteessa,ja pysyy hyvin raikkaana.ite laitan sen sinne lokeroon johon tulee pesuaine,ja koko pussin kerrallaan.
all right, kokeilin siis tätä, kiitosei se varmaan kovin tyyristä ole...?
Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:sitruunasuolaa vai mitä se nyt oli..? apteekista,sillä lähtee kaikki ylimääräset hajut![]()
sitruunahappo
all right, kokeilin siis tätä, kiitosei se varmaan kovin tyyristä ole...?
muistaakseni maksoi alle 3e/pss,eli ei siis kallista,ja kannattaa kokeilla.