Se oikeasti nyt riippuu siitä että minkälaisia ovat. Naapurin lapsenlapsi on niin vilkas, ettei sitä vois yksin päästää vaikka on kohta 4. Mutta nuo meijän 3- ja 4-vuotiaan uskallan päästää kahdestaan tuohon meidän pihalle. Pysyvät tuossa "puistossa" kun ovat päineen. Seuraan ihan koko ajan ikkunasta räppänä tai ovi raollaan. Eli koko ajan näen tai kuulen.
Mutta nykyään aika usein olen myös mukana tuon reilu 1-vuotiaan kanssa. Sitä en yksin uskalla päästää
Mutta mun mielestä tuo 3-vuotias ei ole 4-vuotiaan vastuulla, jos seuraan koko ajan ja minulla on tuo kuulo- ja näköyhteys. Pystyn puuttumaan heti jos tilanne niin vaatii. Ja lisätään vielä että ojia ja teitä ei ole lähellä. Alue on hyvin rajattu.
Mutta nykyään aika usein olen myös mukana tuon reilu 1-vuotiaan kanssa. Sitä en yksin uskalla päästää
Mutta mun mielestä tuo 3-vuotias ei ole 4-vuotiaan vastuulla, jos seuraan koko ajan ja minulla on tuo kuulo- ja näköyhteys. Pystyn puuttumaan heti jos tilanne niin vaatii. Ja lisätään vielä että ojia ja teitä ei ole lähellä. Alue on hyvin rajattu.
Viimeksi muokattu: