No voi että, olenkohan mä raskaana?

Raportoit sitten heti jos alkaa tai on alkamatta :D

MEILLÄ ON OIKEUS TIETÄÄ :attn:

Kaikkien muiden raskaana-ei raskaana- jutut & synnytykset jännittää aina enemmän kuin omat :D
Juu kerron *hieroo käsiään yhteen innoissaan* Kerrankin mäkin pääsen vähän palstaraportoimaan :LOL:

Synnytyksiä en kerennyt aikanaan raportoimaan niin teen nyt sitten raporttia menkoista.... Perskele kun nyt alkoo naurattamaan ihan hirveesti.. Kai mä oon vähän väsynyt :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Miekin viellä oottelen menkkoja, tosin vaan muutama päivä myöhässä, silti tämä
vuodon oottelu on piinaavaa.
 
terkkuja
harrasta raisua seksiä tänä iltana... jos menkat on tullakseen niin se kyllä käynnistää ne..
: )
aamulla on sitten vielä enemmän tänne uutisia kerrottavana ...
varmaan se sun miehes tipahtais penkiltä näistä spekulaatioista ja ehotuksista : )
 
[QUOTE="vieras";25862012]Ole vain, mutta älä helvetti vie sitte synnytä täälä kahta kuukautta 24/7. "Nyt tuli limat ja nyt paskat ja nyt sattuu ja nyt menen synnärille jne..."[/QUOTE]

En tietenkään :saint:

...No läppä :D ...tai sitten ei... En mä osaa aina tietää mitä tulevaisuudessa kirjoitan :D
 
No voi jukupätkä, johan heittäydyit jännäksi :)! Aivan verrattoman ihana juttu...!

Ja nyt mäkin - tähän huikeaan palstailutietämykseeni nojaten :p - odotan todella tarkkaa tilannetiedoitusta kaikkine testitikkukuvaotoksineen ja analyyseineen kaikkineen :D! Ei sulla mitään ennakoivia olotiloja ole vielä diagnosoitavina siunattua tilaasi vahvistamaan?!
 
Mulla tää oli kolmas kerta, kun just eilen tilasin testejä ihan reilusti nettikaupasta
ja tänä aamuna sitten alkoi paljonkin myöhässä olleet menkat. Tietenkin. :)

Oikeasti paras tapa saada menkat tulemaan on tilata tai ostaa testejä. :D
Miulla toimi tämä, eilen kun kävin paketin ärrältä hakemassa, ni samalla ostin
apteekin raskaustestin, tänä aamuna meinasin testin tehä, niin sittenhän menkat
alkoi. :D
 

Yhteistyössä