Pillereistä Kela-korvaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pönttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
diane nova taitaa olla ainut jolla se korvaus löytyy, siis silloin jos se on kirjoitettu aknen hoitoon ja reseptissä raksi kohdassa sairauden hoitoon.
ja kelakorvauksen voi aina hakea myös kelasta jälkikäteen, ei sitä korttia tartte apteekissa esittää.

[QUOTE="MIe";25861677]Itse en ainakaan ole saanut edes sairauden hoitoon määrätyistä :/[/QUOTE]

Aijaa. Mie joskus vuonna nakki ja soppa sain, oli niin järjettömät kivut joihin lekuri pillerit määräsi ja ruksasi että sairauden hoitoon ja korvaus tuli...

Aijaa. Mie joskus vuonna nakki ja soppa sain, oli niin järjettömät kivut joihin lekuri pillerit määräsi ja ruksasi että sairauden hoitoon ja korvaus tuli...

Kuin myös (tosin tästä ei oo ku kuukausi)...
Ei vaan riittäny pelkkä ruksi "sairaudenhoitoon" vaan piti myös lukea selitteessä...
Mutta normaalisti ehkäsyyn tarkotetusta ei saa.

No itelläni tästä on lähes viisi vuotta ja raksit ja teksti oli, merkki oli Femoden mutta apteekissa sanoivat ettei niistä saa vaikka sairauden hoitoon. Enkä kyllä sitten enää kelastakaan kysellyt.

Mulle gyne joskus sanoi että ainut syy saada KELA-korvaus pillereistä on akne. Ja koska mulla oli finnejä niin gyne mukavasti kirjoitti mulle siihen reseptiin että sairauden hoitoon. Otin pillerit siis tosi kovien vatsakipujen ja pitkien menkkojen takia mutta niiden vuoksi ei saanut korvausta. Onneks jotkut ovat saaneet myös noiden syiden vuoksi!

Yhteistyössä