RUOKAHAASTE Vol:23 äänestys

Ruokahaaste vol: 23

• pypylleröinen

Ääniä: 4 16,0%
  • päätön

Ääniä: 7 28,0%
  • Keittiönoita

Ääniä: 2 8,0%
  • =)

Ääniä: 2 8,0%
  • Scarlett O Harava

Ääniä: 5 20,0%
  • Tatuoitu jätkä

Ääniä: 10 40,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Kysely suljettu .
"Olen tatuoitu jätkä!"
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25855202]Jos se on tunti se äänestys aika ja tuo äänestys pyörii tuossa vuorokauden niin se äänestyshän on alkanu vasta 20.05, vai?

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25855202]Jos se on tunti se äänestys aika ja tuo äänestys pyörii tuossa vuorokauden niin se äänestyshän on alkanu vasta 20.05, vai?

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

20:02 ja päättyi 21:02. Noita äänestysaikoja ei saa kaiketi itse muokattua siten että äänestys olisi avoimena vain tunnin?

No ei pidäkään
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25855218:
20:02 ja päättyi 21:02. Noita äänestysaikoja ei saa kaiketi itse muokattua siten että äänestys olisi avoimena vain tunnin?
Ei täällä nyt kaikki sen tunnin aikana parveile että osaisi äänestää, kyllä sen pitää olla pitenpi aika.

..
Alkuperäinen kirjoittaja No ei pidäkään;25855246:
Ei täällä nyt kaikki sen tunnin aikana parveile että osaisi äänestää, kyllä sen pitää olla pitenpi aika.
Miksi kaikkien pitäisi saada äänestää? Ne äänestävät, jotka sinä aikana ovat paikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja No ei pidäkään;25855246:
No, sääntöjen mukaan se on tuo tunti. Ei kai olekaan edes tarkoitus että kaikki parveilisi täällä noin klo 20-21 välisen ajan. Voittaja saadaan kyllä julistettua vähemmälläkin äänimäärällä.

"Olen tatuoitu jätkä!"
se vois joku kiltti moteraattori ottaa sitten tuon mun haasteen pois jos se Scarletti "muka" =) ja Scarletti vois ottaa ne nakit sieltä nokasta =) sattui voittamaan, otetaan sitten joskus toisella kertaa sitä tofua :p
Ja päättömällä erityisanteeksipyyntö jos sattui pahoittamaan mielensä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25855218:
Olen tatuoitu jätkä!

No ei pidäkään
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25855268:
No, sääntöjen mukaan se on tuo tunti. Ei kai olekaan edes tarkoitus että kaikki parveilisi täällä noin klo 20-21 välisen ajan. Voittaja saadaan kyllä julistettua vähemmälläkin äänimäärällä.
Saadaanhan se voittaja jo yhdelläkin äänellä mutta miksi se niin pitäisi olla? PArempihan se vaan on kun siinä on useampia äänestäjiä.

tuleva osallistuja
hetkinen..mitä täällä nyt tapahtunut? Osallistuin äänestykseen aiemmin ja nyt en ota selvää miten kisassa kävi eli:

Kuka siis voitti ?
Mikä on seuraavan viikon raaka-aine?

Ei tää nyt oikeesti voi olla näin helvetin vaikeeta. Oikeesti, aikuset ihmiset, kasvakaa! :headwall:

Sopikaa vaikka tasapeli, jos ei muu auta. Tai kolmanneks tullut päättää uuden aiheen, jos tj ja scarlet ei pääse sopuun.

Kyse nyt kuitenki on vaan yhdestä ainoosta valokuvasta ja siitä, kuka saa tehdä seuraavan alotuksen :kieh::headwall:

"Olen tatuoitu jätkä!"
Nyt kyllä poistun ikiajoiksi tältä palstalta =)

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25855409:
Ei tää nyt oikeesti voi olla näin helvetin vaikeeta. Oikeesti, aikuset ihmiset, kasvakaa! :headwall:

Sopikaa vaikka tasapeli, jos ei muu auta. Tai kolmanneks tullut päättää uuden aiheen, jos tj ja scarlet ei pääse sopuun.

Kyse nyt kuitenki on vaan yhdestä ainoosta valokuvasta ja siitä, kuka saa tehdä seuraavan alotuksen :kieh::headwall:
Olen tatuoitu jätkä!

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25855409:

mun mielestä kyse on alkuperäsistä säännöistä ja niiden noudattamisesta.

Keittiönoita ehdotti, että äänestys jatkuu tähän iltaan asti ja jatkossa äänestysaika on automaattisesti sen vuorokauden. Silloon se sitte päättyy ja tiedetään varmasti voittaja. Ja pidemmän äänestysajan takia mahdollisimman moni pääsee äänestämään.

Tämä varmaan käy kaikille?

rietas
Eikö siinä käsityö/tuunaushaasteessakin ollut jotain tunnin äänestysaika, tai ainakin alle vuorokausi? Miksi tuota äänestys-juttua on muutettu, ettei se enää onnistu?

Yhteistyössä