rietas
No mikähän järki oli muuttaa se noin?Joo palstaprojektin äänestysaika on tunnin. Mä muistelinki, että eikös sen joskus saanu laitettua niin, että on esim. sen tunnin. Nyt lyhin aika on vuorokausi.
No mikähän järki oli muuttaa se noin?Joo palstaprojektin äänestysaika on tunnin. Mä muistelinki, että eikös sen joskus saanu laitettua niin, että on esim. sen tunnin. Nyt lyhin aika on vuorokausi.
tuo viesti #79.Noh?
No eipä me tuolle mitään voida. Annappa olla jos muutettaas niin, että vain rekkautuneet saa äänestää niin alkaa valitus ku harmaat ei saa äänestää.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25860675:tuo viesti #79.
Sä näytät hoitavan tuon itsesi äänestämisen muidenkin puolesta.No ei oo pakko äänestää...
Mene pois!Päätön vei mun ääneni taas kerran
Eikö modet tai joku vois hoitaa tuon äänestyksen asetukset niin että saapi sinne valita, että onko äänestys tunnin, kax tai vaikka sen vuorokauden voimassa?!?
Mulle on kyllä sopinu tuo tunnin äänestysaikakin vallan mainiosti, jos en oo ollu sillon koneella nii sit on jääny äänestämättä
Jep, paas tulemaan vaan uutta aihetta ja onneaJoko mä saan valita aiheen kun tuon mukaan mä voitin. Tuota tulosta tuskin kukaan pystyy kieltämään ku se näkyy ny kaikille ja äänestys on päättyny.
Näin viime yönä unta tästä ruokahaasteesta ja siinä unes voitin ja annoon aiheeksi yhden värin. En tiä onko se väri vähä huono tähän hommaan. No ainaki jälkkäreitä sillä värillä keksii...