RUOKAHAASTE Vol:23 äänestys

Ruokahaaste vol: 23

• pypylleröinen

Ääniä: 4 16,0%
  • päätön

Ääniä: 7 28,0%
  • Keittiönoita

Ääniä: 2 8,0%
  • =)

Ääniä: 2 8,0%
  • Scarlett O Harava

Ääniä: 5 20,0%
  • Tatuoitu jätkä

Ääniä: 10 40,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Kysely suljettu .
"Kokki"
Äänestys on pelkkä vitsi koska tältäkin koneelta voi äänestää useita kertoja peräkkäin halutessaan.
Äänestysmahdollisuus pitäisi tämän vuoksi olla ainoastaan kirjautuneella käyttäjällä.

ticotico harmailee
Päätön vei mun ääneni taas kerran :)

Eikö modet tai joku vois hoitaa tuon äänestyksen asetukset niin että saapi sinne valita, että onko äänestys tunnin, kax tai vaikka sen vuorokauden voimassa?!?

Mulle on kyllä sopinu tuo tunnin äänestysaikakin vallan mainiosti, jos en oo ollu sillon koneella nii sit on jääny äänestämättä :)

• Tykkää
Reactions: päätön
"Vieras"
Joko mä saan valita aiheen kun tuon mukaan mä voitin. :D Tuota tulosta tuskin kukaan pystyy kieltämään ku se näkyy ny kaikille ja äänestys on päättyny.

Näin viime yönä unta tästä ruokahaasteesta ja siinä unes voitin ja annoon aiheeksi yhden värin. En tiä onko se väri vähä huono tähän hommaan. :D No ainaki jälkkäreitä sillä värillä keksii... :LOL:

Joko mä saan valita aiheen kun tuon mukaan mä voitin. :D Tuota tulosta tuskin kukaan pystyy kieltämään ku se näkyy ny kaikille ja äänestys on päättyny.

Näin viime yönä unta tästä ruokahaasteesta ja siinä unes voitin ja annoon aiheeksi yhden värin. En tiä onko se väri vähä huono tähän hommaan. :D No ainaki jälkkäreitä sillä värillä keksii... :LOL:
Jep, paas tulemaan vaan uutta aihetta :) ja onnea :D

Yhteistyössä