mä kyllä uskon kun satuin avaamaan ketjun just ennen määräaikaa, n, 7 sek.Just joo. Eli se siitä mun voitosta. Mua kuitenkaa kukaa usko. Helvetin äänestyssysteemi ku ei saa laitettua kellonaikaa koska se loppuu ettei tuu äänestyksiä jälkeenpäin!
Näissä haasteissa on äänestysaikaa tunti ja äänestysaika loppui klo:21.02 ja silloin ei todellakaan ollut jätkä voitolla.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkällä on;25854688:5 ääntä enemmän kuin sulla
No jos tällä palstalla ei just sillon ollut porukkaa äänestämässä. Aivan ihme kitinää kun häviää selvästi äänestyksen.Näissä haasteissa on äänestysaikaa tunti ja äänestysaika loppui klo:21.02 ja silloin ei todellakaan ollut jätkä voitolla.
Mutta aivan sama. Pitäkää ruokahaasteenne. Meni maku tähänKIN tällä palstalla.
Miten niin voitti? :O Äänestys on käynnissä edelleen, jos äänensä haluaa antaa. Aikaa oli kuitenkin vain tunti, kuten on ruokahaasteen alusta asti ollut. Kun tunti oli kulunut, Scarletilla oli eniten ääniä. That's it.Alkuperäinen kirjoittaja Älä jaksa;25854796:Tatuoitu jätkä voitti ja sillä selvä. Et sinä, hyväksy se :x
Vittu tuo on lapsellista alkaa käskeä toista poistumaan. Millä perusteella sä kutsut Scarlettia huonoksi häviäjäksi? Hänhän ei nimittäin hävinnyt, vaan voitti.Vittu sä scara oot LAPSELLINEN! Tatuoitu jätkä voitti. Sä oot tyypillinen "huono häviäjä"
Aikuistu ja poistu täältä jos et osaa olla aikuismainen.
Lue haasteen ohjeet, niin huomaat, että voittaja on se, kenellä on 1 tunnin kuluttua äänestyksen avaamisesta ollut eniten ääniä.äänestys ja katso tulokset. Ihan kummaa kitinää, näet itsekin kumpi johtaa.