joo synnytin.......

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
prkle, lähetivät taas kotiin taas turhaa reisuus oli, sanoivat ettei ne tiedä oliko se lapsivettä vai ei, käyrällä supistukset oli yli 100, silti kotiin vaan odotelemaan... sanoivat jos vielä lapsivettä tulee niin takas. Niin heti kun tulin se tuli taas vähän. Mutta en mee prkle, ennen kun kunnolla tulee tai pää rupee näkyy:mad: mulla koht vahto tulee susta, on jo niin hermostunut olo tästä koko mun synnytys touhusta
 
  • Tykkää
Reactions: Brummelisa
Eipä ne sunnuntai-iltana ala mitään käynnistelemään jos ei hätää ole. Milloin siellä on yliaikaiskontrolli? Meilläpäin (KYS) se on 40+5 vk ja silloin sattui lauantai ja jouduin käynnistykseen kun oli niin vähän lapsivettä, muuten olisin joutunut takasin kotiin.
 
rietas
Ihan uskomatonta :(

Raskaus kuitenkin jo reippaasti yli lasketun ajan, olosi on tukala... miksi helvetissä ne lähettää sut taas kotiin? Tuo kuulostaa jo ihan tarpeettomalta ja tylyltä kiusaamiselta!

Itselläni käynnistettiin jo viikolla 38 kun oli -tuohon verrattuna sentään aika vähäistä- tukalaa oloa.
 
  • Tykkää
Reactions: HuutoYössä
Venakko Milanna
en tiedä miks ne lähetä kotiin. Mulla oli taas koko yö tänään, kun helvetti, alkoi jo hermot mennä, kun ei nukuta ja kipuja joka helvetin paikassa. Vielä se joku ihme vesi alapäästä tulee. Mulla kamala olo suorastaan sanottua
 

Yhteistyössä