Miten voi miehen asenne olla tämä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En päässyt tänään töiden jälkeen kauppaan, kun mies oli vienyt auton ja täällä on satanut koko ajan vettä. Mies tulee kotiin joskus parin tunnin päästä. Sanoi tuosta menosta joskus kaksi viikkoa sitten, mutta ei sen jälkeen ole puhunut siitä joten en toki voinut sellaista nyt sitten enää muistaa. Olisin eilen vaikka käynyt kaupassa illalla.

Äsken sain miehen kiinni ja hänen asenne oli "olisko mun muka pitänyt siis jättää tämä väliin vai". Sanoin sitten vain, että en tiedä ja lopetin puhelun. Mistään pakollisesta jutusta ei kyse ollutkaan ja tosiaan sai puolestani mennä, mutta olisi voinut tietysti muistuttaa.

Mua ärsyttää toi asenne. Hänen menonsa nyt siis oli tärkeämpi kuin esimerkiksi lasten tämän päivän karkkipäivä ja huominen ruoka ja olisin minä itsekin lauantai-illaksi tahtonut jotain syömistä hakea. Siis vaikkapa jostain muualta kuin kalliilla abc:ltä. Ja jos sitten enää edes saa sitä yhtä ainoaa siideriä minkä olisin mielelläni hakenut.

Huomenna, kun mies alkaa ihmetellä etteikö ole ruokaa niin taidan tyynesti todeta että "olisko tänään sitten pitänyt syödäkin vai".

Voi voi. Ei pääse kauppaan kun sataa vettä....

Joo kuule en lähtenyt enää, kun kävellen jo tulin melkein saman matkan töistä kotiin tuolla peilijäällä liukastellen ja siihen vielä nyt alkoi toi vesisade. Eli ihan saatanan liukasta ja vettä sataa niin moniko lähtee kahden pienen lapsen kanssa hakemaan ruokaa kaupasta 3km päästä,kun ei pakko ole. Mun ei nimittäin todellakaan ole pakko huomenna syödä ruokaa.

Kannattaisko kotona pitää jonkinlaista hätävaraa ruoan ja karkkien suhteen, ettei yksi parin tunnin poissaolo auton kanssa pilaa koko viikonloppua? Meillä on aina vaikka mitä syötävää, jos ei jostian syystä pääsiskään kauppaan. Puuroja voi tehdä, pakastimessa pakastepizzaa jne jne.

[QUOTE="vieras";25845744]Kannattaisko kotona pitää jonkinlaista hätävaraa ruoan ja karkkien suhteen, ettei yksi parin tunnin poissaolo auton kanssa pilaa koko viikonloppua? Meillä on aina vaikka mitä syötävää, jos ei jostian syystä pääsiskään kauppaan. Puuroja voi tehdä, pakastimessa pakastepizzaa jne jne.[/QUOTE]

Joskus siellä kaupassakin on kuule käytävä. Ja jos minä työviikon päälle olen suunnitellut syöväni jotain muutakin kuin puuroa niin suotakoon se mulle. Ja mitään karkkivarastoja en ala haalia.

teette huomenna vaikka tonnikalapastaa tai jotain muuta säilykeruokaa?
eikö teilläpäin muka oo yhtään kauppaa yheksään auki? siwaa tai k-extraa tms? en tiä sitte ovatko yhtä kalliita ku tuo abc.

[QUOTE="vieras";25845707]Sanoi tuosta menosta joskus kaksi viikkoa sitten, mutta ei sen jälkeen ole puhunut siitä joten en toki voinut sellaista nyt sitten enää muistaa.[/QUOTE]

Ja tämäkö on miehen vika?

Eli siis mies saa käyttäytyä ja puhua miten tahansa ja se on ihan ok ja mua ei saa edes harmittaa se? No mies saa käydä hakemassa mitä hakee ja varmaan tekeekin sen ruuan sitten huomenna,kun on näin vittumainen muija että jaksaakin mainita asiasta vaikka mies ollut vapaalla koko päivän ja minä töissä.

Aivan naurettavaa käytöstä sulta... Ei se miehen vika ole, jollet ole hänen yhtä ainoaa menoaan muistanut. Ja kyllä normaaleilla ihmisillä on aina ruokaa pakkasessa, kuivatavaroita (pastaa, tomaattikastiketta), vihannespakasteita jne, joista saa ruokaa tehtyä.

• Tykkää
Reactions: Minda Eloise
[QUOTE="eee";25845772]Aivan naurettavaa käytöstä sulta... Ei se miehen vika ole, jollet ole hänen yhtä ainoaa menoaan muistanut. Ja kyllä normaaleilla ihmisillä on aina ruokaa pakkasessa, kuivatavaroita (pastaa, tomaattikastiketta), vihannespakasteita jne, joista saa ruokaa tehtyä.[/QUOTE]

Siis missä kerroin, että tää oli miehen AINOA meno? Haluatko että luettelen vaikka ihan tämän viikon menot?

Mitäs jos menisitte kaikki yhdessä huomenna sinne abc:lle syömään?

Se on vain ja ainoastaan sun vika ettet muistanut miehen menoa. Mistä mies voi tietää että muistatko vai et?

Siis mikä siinä oli ongelma? Sekö että mies ei muistanut että kaupassakin pitää käydä? Mutta ethän sinäkään muistanut että miehellä oli menoa. Joten musta ihan tasapeli. Sano miehelle että tuo tullessaan kauppatavarat ja lakkaa olemasta "ämmä"!

Eli siis ketään muuta ei harmittaisi se, kun on mielessään suunnitellut että saa väsyneenä työviikon jälkeen vain löhötä ja vaikka hiukan herkutella illalla? Että huomennakin voi käydä kaupassa ja puuroa voi syödä? Itseasiassa minä voin jopa syödä sitä puuroa huomenna, mutta miehen mielestä se ei ole mitään syötävää tavaraa. Tonnikalaa tosiaan löytyy ,mutta sitä taas ei lapset syö.

Ja edelleen tässä oli tosiaan kyse siitä asenteesta. Jos tajusitte. Mies vain tylysti töksäytteli ja sai vain lisää mieliharmia mulle aikaan.

Siis mikä siinä oli ongelma? Sekö että mies ei muistanut että kaupassakin pitää käydä? Mutta ethän sinäkään muistanut että miehellä oli menoa. Joten musta ihan tasapeli. Sano miehelle että tuo tullessaan kauppatavarat ja lakkaa olemasta "ämmä"!

Minkähän takia mun ois pitänyt edes se muistaa sieltä kahden viikon takaisesta ohimennen sanotusta, kun mies ei kuulemma itsekään edes vielä aamulla muistanut sitä?

[QUOTE="alkup";25845780]Siis missä kerroin, että tää oli miehen AINOA meno? Haluatko että luettelen vaikka ihan tämän viikon menot?[/QUOTE]

Jos ei sulla ole muuta tekemistä niin kerro toki :)

[QUOTE="vieras";25845744]Kannattaisko kotona pitää jonkinlaista hätävaraa ruoan ja karkkien suhteen, ettei yksi parin tunnin poissaolo auton kanssa pilaa koko viikonloppua? Meillä on aina vaikka mitä syötävää, jos ei jostian syystä pääsiskään kauppaan. Puuroja voi tehdä, pakastimessa pakastepizzaa jne jne.[/QUOTE]

No niinpä. Meiltä löytyy AINA pakkasesta jauhelihaa, broileria, lihoja ja lisäksi on kuivatarvikkeissa makaronia, riisiä yms.

Yhteistyössä