Onko se oikeesti niin ettei kannata antaa heti? siis seksistä kyse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuunuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä nyt päättelen tästä keskustelusta (ja omalla elämänkokemuksella): jos olet paska sängyssä niin panttaa, että saisit jollain keinolla miehen pidempään kuin yhden yön. Jos olet hyvä sängyssä ihan sama, vaikka levittäisit haarasi välittömästi miehen nähdessäsi. Jokainen mies haluaa sinut.

[QUOTE="susu";25842955]siitä vaan voi saada nainen aika mukavan maineen jos kovin monelle antaa ekana iltana :D[/QUOTE]

maineen kautta nyt ei kannata mitään ajatella.
joko sitä on huora tai pihtaaja enivei. näkeehän sitä jaottelua jo vähän tässä(kin) ketjussa.

itse tosin luulin että tuon tyyppiset jaot kuului jonnekin teini-ikään tai ainakin aikaan jolloin ollaan henkisesti vielä ei-niin-kypsiä.

Omien empiiristen tutkimusteni mukaan mä oon tullut siihen tulokseen, että noilla suunnittelijoilla homma kaatuu herkemmin kun ei-niin-suunnitelmallisella.
Suunnittelijat siis pohtii et "milloin mä siis voin antaa et en anna väärää kuvaa vaikka tässä suunnilleen ämpäri haarojen välissä olenkin" ja pakottavat koko kaveripiirin pohtimaan heidän kanssaan jotain NIIIIN turhia juttuja eli suhdekiemuroita vaikka vielä ei edes ole mitään suhdetta. :D
AAAAAMEN! :D
Ja minä ainakaan en jaksa kuunnella sellaista, kun toinen pohtii että mitä nyt tekisi, milloin olisi soveliasta antaa, suunnittelee suunnilleen häätkin jo - eikä ole edes mitään parisuhdetta. Miettii, että rakastaako se mua aidosti jos ei malta odottaa 4 kk tai 6 kk - ja ekoja tai toisia kunnon treffejäkin odotellaan vielä, kuka siinä vaiheessa vielä ketään voi sanoa rakastavansa kun ei edes tunne kunnolla, saati että seurusteltaisiin?!

Fiiliksen mukaan. Mun mielestä se on oikein hyvä sääntö. Periaatteet on aika usein persiistä ja tekevät yksinkertaisistakin asioista elämää vaikeampia.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Fiiliksen mukaan. Mun mielestä se on oikein hyvä sääntö. Periaatteet on aika usein persiistä ja tekevät yksinkertaisistakin asioista elämää vaikeampia.

ehkä vähän tartun lillukan varteen, suoka anteeksi :D
mutta minusta just tuo "fiiliksen mukaan" on tän päivän yks "kirous". sen takia kun ei pysähdytä miettii koskaan oikeen mitään, on näitä rikkinäisiä perheitä kokoajan enempi sun muita. joka tuulen mukaan ei minusta kannata lähteä.

tosin tuskin nyt ihan tuota tarkoititkaan .

Yhteistyössä