Onko se oikeesti niin ettei kannata antaa heti? siis seksistä kyse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuunuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottkai, kun annar kerran, niin anna kunnolla että jää kaipaamaan lisää.. Ei vaineskaan. Teet niinku itestäs hyvältä tuntuu ja jos sä oot se "oikea", niin kyllä se jo silloinkin kiinnostuu eikä katoa yön pimeyteen.

[QUOTE="nuunuu";25841713]Entäs jos ei pääse ees treffeille asti?[/QUOTE]

Silloin pitää antaa ymmärtää, että tiedossa olisi lähitulevaisuudessa seksiä. Sitten vaikka on vihjaillutkin, niin ensi treffeillä kannattaa laittaa hanttiin. Siirrellä miehen vaeltavia käsiä syrjään ja huokailla ettei vielä vaikka haluttaisikin.

[QUOTE="lasse";25841759]Jos mies tuntuu yllättäen vielä aamullakin kiinnostavalta, yksi hätäkeino on valehtelu. Eli : "mulle ei oo ikinä ennen käynyt näin; sä vaan oot niin ihana".[/QUOTE]
Onko mies niin tyhmä olento, että uskoo tuon? :D

En jaksa lukea kaikkia mutta miksi te ees tommosta mietitte?!?

Miks ette mieti että kannattaako alkaa suhteeseen miehen kanssa joka antaa heti ekalla kerralla? ;D

Mikä siinä naisen tavarassa on ihmeelisempää ku miehen että sitä PITÄÄ pihdata? Miksi ei miehen pidä pihdata?

Eletäänkö me keskiajalla?!?

Samat on oikeudet nykyään naisilla ja miehillä ;D

Miksi ruokkia vahanaikasta käsitystä? Miksi miehelle annetaan oikeus päättää siitä kenen kanssa tekee mitäkin ja naisen pitää elää kusi sukassa miettien jos teen saman kuin mies olen huonompi?

Jos ajatellaan että nainen joka antaa ekoilla treffeillä pettää niin miksi ei mies olisi samanlainen? Tai toisinpäin ...

Hassua että naiset itse ruokki keskiaikasta näkökulmaa ...

En jaksa lukea kaikkia mutta miksi te ees tommosta mietitte?!?

Miks ette mieti että kannattaako alkaa suhteeseen miehen kanssa joka antaa heti ekalla kerralla? ;D

Mikä siinä naisen tavarassa on ihmeelisempää ku miehen että sitä PITÄÄ pihdata? Miksi ei miehen pidä pihdata?

Eletäänkö me keskiajalla?!?

Samat on oikeudet nykyään naisilla ja miehillä ;D

Miksi ruokkia vahanaikasta käsitystä? Miksi miehelle annetaan oikeus päättää siitä kenen kanssa tekee mitäkin ja naisen pitää elää kusi sukassa miettien jos teen saman kuin mies olen huonompi?

Jos ajatellaan että nainen joka antaa ekoilla treffeillä pettää niin miksi ei mies olisi samanlainen? Tai toisinpäin ...

Hassua että naiset itse ruokki keskiaikasta näkökulmaa ...

No koska yleinen käsitys vielä nykypäivänä on se et jos nainen antaa heti se on horatsu mut mies on kingi kun saanut kellistettyä naisen

[QUOTE="lasse";25841773]Kannattaa yrittää jos katiskaan on käynyt kunnon saalis.[/QUOTE]
Mun mielestä tuollainen selittely ja valehtelu olisi ihan noloa.

Jos en kelpaisi horona itsenäni, niin en edes haluaisi sellaista miestä.

No, eipä tässä kyllä haku päällä olekaan, kun kohta on 10 v hääpäiväkin ja kaikkea :). Mutta jos joskus uusiosinkkuunnun, niin en todellakaan ala teeskentelemään mitään siveää neitoa, jos tilanne on se että mieli tekee.

[QUOTE="nuunuu";25841837]No koska yleinen käsitys vielä nykypäivänä on se et jos nainen antaa heti se on horatsu mut mies on kingi kun saanut kellistettyä naisen[/QUOTE]

No niimpä mutta miksi ruokkia sitä ajatusmaailmaa?

Eikö olis jo aika ruveta ajattelemaan toisin ja puhumaan toisin =)

• Tykkää
Reactions: harmoillen
Mun mielestä tuollainen selittely ja valehtelu olisi ihan noloa.

Jos en kelpaisi horona itsenäni, niin en edes haluaisi sellaista miestä.

No, eipä tässä kyllä haku päällä olekaan, kun kohta on 10 v hääpäiväkin ja kaikkea :). Mutta jos joskus uusiosinkkuunnun, niin en todellakaan ala teeskentelemään mitään siveää neitoa, jos tilanne on se että mieli tekee.

30-40 vuotialle tuon voi jo antaa anteeksi. Ne eivät pysty hillitsemään itseään kun niitä haluttaa itseäkin niin paljon. Ovat jo päässeet makuun. Ja on jo kokemustakin joten mies ei edes odota hirmu panttaamista.

No mulla on sellasia kokemuksia, että ne miehet, jotka tosissaan ovat olleet kiinnostuneita eivät ole edes ekalla kerralla yrittäneet päästä pöksyihin vaan ovat enemmänkin yrittäneet olla romanttisia ja tehdä vaikutuksen jne. Sitten taas on niitä, jotka kehuvat maasta taivaisiin ja yrittävät kovasti saada heti ekalla kerralla...no, mun kohdalla heti ekalla tapaamisella seksin harrastaminen ei vaan tunnu "oikeelta", joten nämä tyypit eivät ole saaneet. Ja yllätys yllätysl, suurimmasta osasta ei mitään ole sen jälkeen kuulunutkaan. Toki poikkeuksiakin on ollut, mutta yleisesti ottaen alusta asti vakavissaan olevat eiväti yleensä yritäkään päästä heti sänkyyn.

Mies ei muuten taida olla kovinkaan rakastunut, jos jättää naisen siksi, ettei tämä suostu seksiin ekoilla tai kolmansillakaan treffeillä. :D Tuohon yhteen aiempaan viestiin viitaten. Joten ei siinä taida sitten mitään menettää, jos sellainen lähtee muita naisia iskemään?

Mä en ymmärrä, miksi ihmiset miettii jotain "sääntöjä" eikä tee siten kuin itsestä tuntuu hyvältä ja oikealta? :O Mä en harrastaisi seksiä ennen kuin olen ihastunut/rakastunut ja tunnen jo toisen jotenkuten, mielellään vasta, kun seurustelen. Eikä se kyllä perustu mihinkään ulkopuolisten sanelemiin sääntöihin vaan omiin periaatteisiini. :O

• Tykkää
Reactions: Millenia
Alkuperäinen kirjoittaja *Toisinpäin;25840600:
Eihän nyt kukaan halua odottaa että saisi, jos ei anna ensimmäisellä kerralla niin miksi se toista kertaa odottaisi kun voi hakea uuden panokumppanin. Sillä ei ole mitään merkitystä antaako ekoilla vai ei. Kukkahattutätien keksimää propagandaa että ei saisi harrastaa seksiä ekalla kerralla.

Tää on ihan outo viesti. Miten niin _kukaan_ ei halua/voi odottaa? Jos on kiinnostunut juuri siitä tietystä ihmisestä niin miksi menisi hakemaan muita? Kyllä sitä nyt rakastuneena jaksaa jonkin aikaa odottaa. Enkä tarkoita mitään vuosikausien odottamista. Tuossa loppupäässä jo kumoat oman väitteesi sanomalla "sillä ei ole mitään merkitystä, antaako ekoilla vai ei". Juuri olit sitä mieltä, että odottamalla menettää sen ihmisen.

Osa ihmisistä haluaa odottaa jonkin aikaa vaikka olisi miten rakastunut ja himoitsisi toista. Haluaa ensin nauttia siitä jännityksestä ja tutustua toiseen kunnolla, kyetä luottamaan ym. Silloin ei ehkä niin helposti käy niin, että toinen onkin ollut vaan seksin perään, kuten monille nuorille naisille sitoutumiskammoisten miesten kanssa käy.

Tytsillä on ihan hyvät periaatteet ja itsehän kaikki saavat päättää miten toimivat. Näin itse jo vuosikymmeniä seksiä harrastaneena, minulle seksi ilman ihastumista tai rakkautta ei merkitse juuri yhtään mitään. Olen mieluummin ilman kunnes löydän sen jota oikeasti haluan. Toki joskus on ollut sellaisiakin aikoja jolloin olen toiminut toisin. Näin oli avioeron jälkeisessä kriisissä.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89 ja LuvLucy
Silmäilin vain nopeasti, mutta ihan oikeasti ihmiset, elämme vuotta 2012 - mitä vittua te mietitte, mitä mieltä mies on siitä, jos haluatte harrastaa seksiä heti ekana iltana?!! Älkää naiset ruokkiko ja alistuko ikivanhoihin käytäntöihin!

Jos haluatte odottaa, odottakaa. Jos haluatte painua pehkuihin heti, painukaa. Jos se kumppani jommasta kummasta vetää herneen nokkaansa, hänen arvonsa ovat luultavasti hyvin erilaiset sinun arvoihisin verrattuna, ja mitä luultavimmin kannattaa etsiä sopivampi kumppani.

Itse olen tuntenut seksikumppanini vähintään sen puoli vuotta (tämä aika ei kyllä ole aina ollut mitään deittailua ;)), mutta jos olisin tällä hetkellä sinkku ja tapaisin jonkun kiinnostavan miehen, niin en minä kyllä muodon vuoksi mitään odottelisi. Yleensä toki yksi känninen baari-ilta ei saa minua vielä kiihkon valtaan vaan sytyn vähän hitaammin.

Mutta aivan sama "antaisinko" ensimmäisillä treffeillä tai en, niin en haluaisi seurustella miehen kanssa, joka itse vonkaa, menee sänkyyn ja jälkikäteen on sitä mieltä, että nainen on liian "halpa" hänelle. Voi jeesus minkälainen kaksinaismoralistinen kusipää. Sama tarina äijän kanssa joka katoaa jos ei samantien irtoa, hittoako sellaisella tekee?

No eipä tohon taida olla mitään tiettyä sääntöä, fiiliksen mukaan menee.
Jos molemmat haluavat vaikka sitten ekoilla treffeillä niin miksipäs ei?
En mä ainakaan oo ikinä "antanut", mä oon vaan harrastanut seksiä jossa molemmat saa ja molemmat antaa sen minkä pystyy.

Omien empiiristen tutkimusteni mukaan mä oon tullut siihen tulokseen, että noilla suunnittelijoilla homma kaatuu herkemmin kun ei-niin-suunnitelmallisella.
Suunnittelijat siis pohtii et "milloin mä siis voin antaa et en anna väärää kuvaa vaikka tässä suunnilleen ämpäri haarojen välissä olenkin" ja pakottavat koko kaveripiirin pohtimaan heidän kanssaan jotain NIIIIN turhia juttuja eli suhdekiemuroita vaikka vielä ei edes ole mitään suhdetta. :D

Yksi tuttavapariskunta muuten harrasti 5tuntia ensitapaamisensa jälkeen seksiä (porukassa siis tapasivat toisensa), ovat sen jälkeen pitäneet tiiviisti yhtä ja ovat nykyisin olleet jo useamman vuoden onnellisesti naimisissakin. :D
Joskus on hyvä vaan heittäytyä. :)

Yhteistyössä