N
"nuunuu"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;25841695:Itse olen yleensä antanut vasta kolmansilla treffeillä. =)
Entäs jos ei pääse ees treffeille asti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;25841695:Itse olen yleensä antanut vasta kolmansilla treffeillä. =)
Mä taas oon jättänyt tyystin antamatta useammallekin treffikumppanille, vaikka olisi jo viidennet treffitAlkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;25841695:Itse olen yleensä antanut vasta kolmansilla treffeillä. =)
Kyllähän nyt pillu kaikille kelpaa, miestäkö se olla pitäis?
Olisi kaameaa, jos ainoa asia, jolla voi miehen mielenkiinnon herättää, on pillun panttaaminen :|
Onko mies niin tyhmä olento, että uskoo tuon?![]()
En jaksa lukea kaikkia mutta miksi te ees tommosta mietitte?!?
Miks ette mieti että kannattaako alkaa suhteeseen miehen kanssa joka antaa heti ekalla kerralla? ;D
Mikä siinä naisen tavarassa on ihmeelisempää ku miehen että sitä PITÄÄ pihdata? Miksi ei miehen pidä pihdata?
Eletäänkö me keskiajalla?!?
Samat on oikeudet nykyään naisilla ja miehillä ;D
Miksi ruokkia vahanaikasta käsitystä? Miksi miehelle annetaan oikeus päättää siitä kenen kanssa tekee mitäkin ja naisen pitää elää kusi sukassa miettien jos teen saman kuin mies olen huonompi?
Jos ajatellaan että nainen joka antaa ekoilla treffeillä pettää niin miksi ei mies olisi samanlainen? Tai toisinpäin ...
Hassua että naiset itse ruokki keskiaikasta näkökulmaa ...
Se on kyllä kautta historian ollut naisen valttikortti hallita miestäOlisi kaameaa, jos ainoa asia, jolla voi miehen mielenkiinnon herättää, on pillun panttaaminen :|
Mun mielestä tuollainen selittely ja valehtelu olisi ihan noloa.
Jos en kelpaisi horona itsenäni, niin en edes haluaisi sellaista miestä.
No, eipä tässä kyllä haku päällä olekaan, kun kohta on 10 v hääpäiväkin ja kaikkea. Mutta jos joskus uusiosinkkuunnun, niin en todellakaan ala teeskentelemään mitään siveää neitoa, jos tilanne on se että mieli tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja *Toisinpäin;25840600:Eihän nyt kukaan halua odottaa että saisi, jos ei anna ensimmäisellä kerralla niin miksi se toista kertaa odottaisi kun voi hakea uuden panokumppanin. Sillä ei ole mitään merkitystä antaako ekoilla vai ei. Kukkahattutätien keksimää propagandaa että ei saisi harrastaa seksiä ekalla kerralla.
mielestäni pitää olla seksin himoa mieheensä ainakin alussa, vaikka se sitten tietty laantuukin vuosien edetessä. Jos alusta lähtien on ns. järki-ystävä-avo/avioliitto, kestääkö se todella paremmin?
Samat taudit niillä on kuukaudenkin kuluttua, jos on ollakseen.
Ei se aika, joka ollaan tunnettu, vaan ehkäisy ja/tai tuuri.