T
tisu
Vieras
mille kukin sen suhteen pohjan haluaa perustaa seksille vai jollekkin muulle...monesti ne avioliitot jotka ovat perustuneet seksille hajoavat herkimmin.Jossain vaiheessa se hohto ja intohimo alkaa hiipua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no en olelestadiolainen?
Itse en pystyis antaa miehelle ekalla kerralla, en tokalla, enkä edes kolmannella... Vaan vasta sitten, kun tunnen tyypin eli joskus öh aikaisintaan vuoden kuluttua. Mutta olenkin poikkeus tapaus, mutta noh oma mieheni ei olisi sinusta kiinnostunut. Hän kuuluu niihin, jotka eivät halua naista joka "antaa kaikille ekalla kerralla" ja nih. Että sellasta.![]()
Vuosi puutteessa..aika järkyttävää,siis ihan omaa napaa ajatellen!![]()
mille kukin sen suhteen pohjan haluaa perustaa seksille vai jollekkin muulle...monesti ne avioliitot jotka ovat perustuneet seksille hajoavat herkimmin.Jossain vaiheessa se hohto ja intohimo alkaa hiipua.
Mutta eikös suhde voi perustua sekä seksiin ja muuhun, kuten myös rakkauteen,ystävyyteen,
yhteiseen intohimoon, huumoriin, luottamukseen, hyväksyyntään, kumppanuuteen ?
Meillä ainakin näin, vaikka mentiinkin ekana iltana sänkyyn, ei ole 9 vuoteen hohto
tai intohimo hiipunut.
![]()
JOS haluaa suhdetta, eikä panoa, kannattaa pantata.
Useammankin miehen suusta olen kuullut, että naisia on kahta kategoriaan
a) niitä, jotka antavat heti ja se siitä
b) niitä, jotka eivät anna ja ovat kiinnostavia
Kannattaa siis tehdä itsestään edes hieman "hard to get": se herättää mielenkiinnon ja halun tutustua paremmin.
Olisi kaameaa, jos ainoa asia, jolla voi miehen mielenkiinnon herättää, on pillun panttaaminen :|JOS haluaa suhdetta, eikä panoa, kannattaa pantata.
Kannattaa siis tehdä itsestään edes hieman "hard to get": se herättää mielenkiinnon ja halun tutustua paremmin.
JOS haluaa suhdetta, eikä panoa, kannattaa pantata.
Samat taudit niillä on kuukaudenkin kuluttua, jos on ollakseen.Rakkaat ihmiset! Ettekö te edes tauteja pelkää? Kyllä tarvis vähän enemmän toisesta ennen petipuuhia tietää kuin nimi!