Onko se oikeesti niin ettei kannata antaa heti? siis seksistä kyse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuunuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mille kukin sen suhteen pohjan haluaa perustaa seksille vai jollekkin muulle...monesti ne avioliitot jotka ovat perustuneet seksille hajoavat herkimmin.Jossain vaiheessa se hohto ja intohimo alkaa hiipua.

[QUOTE="aave";25841420]no tietysti miestä kiinnosti ja olisi halunnutkin. Mutta ei kai niin kiire voi olla ettei voi odottaa ja nauttia siitä jännityksestä.[/QUOTE]

just tää oli niin KUUMAA :D kun sitä halailtiin ja pussailtiin niin kiihkeesti ja sitä haluttiin, mutta ei kuitenkaan heti tehty ihan kaikkee.

Itse en pystyis antaa miehelle ekalla kerralla, en tokalla, enkä edes kolmannella... Vaan vasta sitten, kun tunnen tyypin eli joskus öh aikaisintaan vuoden kuluttua. Mutta olenkin poikkeus tapaus, mutta noh oma mieheni ei olisi sinusta kiinnostunut. Hän kuuluu niihin, jotka eivät halua naista joka "antaa kaikille ekalla kerralla" ja nih. Että sellasta. :D

[QUOTE="aave";25841420]no tietysti miestä kiinnosti ja olisi halunnutkin. Mutta ei kai niin kiire voi olla ettei voi odottaa ja nauttia siitä jännityksestä.[/QUOTE]

No mie nautin enemmän seksistä ku odottamisesta. :D

• Tykkää
Reactions: Katja87
Itse en pystyis antaa miehelle ekalla kerralla, en tokalla, enkä edes kolmannella... Vaan vasta sitten, kun tunnen tyypin eli joskus öh aikaisintaan vuoden kuluttua. Mutta olenkin poikkeus tapaus, mutta noh oma mieheni ei olisi sinusta kiinnostunut. Hän kuuluu niihin, jotka eivät halua naista joka "antaa kaikille ekalla kerralla" ja nih. Että sellasta. :D

Vuosi puutteessa..aika järkyttävää,siis ihan omaa napaa ajatellen! :D

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Exän kanssa oltiin yhessä oltu yli kuukausi enneku mentiin sänkyyn ja se suhde kesti 7vuotta,nyt sitten elän tätä sinkkuelämää ja olen kyllä mennyt sänkyyn heti. Ehkä nyt sit elän tätä vaihetta hetken ja rupeen sitten olemaan kiltti ja kunnollinen.Kyllähän kun samassa baarissa pyörii sama porukka ni jokanen pystyy seuraamaan jos haluaa et kuka lähtee kenenkin kanssa ja kuinka usein mutta sitä suuremalla syyllä ehkä törmään tähän tyyppiin vielä siellä.Tosin sitä en ole ikinä siellä nähnyt ennen mutta voihan olla ettei ole käynyt samaan aikaan ku minä tai sitten ei vaan olla huomattu toisiamme.

Jos kaksi ihmistä tykkää toisistaan, niin ei kai tuollaisia tarvitsis edes miettiä. Jos taas ei, niin so what? Mun OMA kiinnostus ei luultavasti olisi kovin korkealla, jos antaisin ekalla tapaamisella :D Silloin haen jotain ihan muuta kuin suhdetta, jos heti sänkyyn mennään. Kunnon suhteet itselläni ovat alkaneet muulla tavoin.

mille kukin sen suhteen pohjan haluaa perustaa seksille vai jollekkin muulle...monesti ne avioliitot jotka ovat perustuneet seksille hajoavat herkimmin.Jossain vaiheessa se hohto ja intohimo alkaa hiipua.

Mutta eikös suhde voi perustua sekä seksiin ja muuhun, seksin ohella, kuten myös rakkauteen,ystävyyteen,
yhteiseen intohimoon, huumoriin, luottamukseen, hyväksyyntään, kumppanuuteen ?

Meillä ainakin näin, vaikka mentiinkin ekana iltana sänkyyn, ei ole 9 vuoteen hohto
tai intohimo hiipunut.
:)

Viimeksi muokattu:
mielestäni pitää olla seksin himoa mieheensä ainakin alussa, vaikka se sitten tietty laantuukin vuosien edetessä. Jos alusta lähtien on ns. järki-ystävä-avo/avioliitto, kestääkö se todella paremmin?

[QUOTE="aave";25841455]no en ole :D olen kaksi kertaa ollut pitkässä suhteessa, ja niissä en ole heti sänkyyn mennyt vaan halunnut ensin tutustua. Ja sinkkuvuosina tuli kyllä yhden illan suhteita harrastettua, ja ne nyt oli mitä oli. Mies jos ei tarpeeksi kiinnostava niin voi sen kans jotain tehdä muttei sitten enempää.[/QUOTE]

Olet yleensäkin saanut jonkin miehen itelles, siis jos et ole lessu. Ei kukaan nyt halua venata seuraavia ja taas seuraavia treffejä vaikka mieli tekis.

Mutta eikös suhde voi perustua sekä seksiin ja muuhun, kuten myös rakkauteen,ystävyyteen,
yhteiseen intohimoon, huumoriin, luottamukseen, hyväksyyntään, kumppanuuteen ?

Meillä ainakin näin, vaikka mentiinkin ekana iltana sänkyyn, ei ole 9 vuoteen hohto
tai intohimo hiipunut.
:)

on meilläkin 13v avioliittoo takana eikä me kyllä samaan tahtiin pupustella kun ennen.

JOS haluaa suhdetta, eikä panoa, kannattaa pantata.

Useammankin miehen suusta olen kuullut, että naisia on kahta kategoriaan
a) niitä, jotka antavat heti ja se siitä
b) niitä, jotka eivät anna ja ovat kiinnostavia

Kannattaa siis tehdä itsestään edes hieman "hard to get": se herättää mielenkiinnon ja halun tutustua paremmin.

Kannattaa siis tehdä itsestään edes hieman "hard to get": se herättää mielenkiinnon ja halun tutustua paremmin.

Jeps tätä toi mieski tuumas, et herätti kiinnostusta kun olin "hard to get" ja sitä mie kyllä olinki vähän liikaakin... :ashamed: Juuri kun meinas luovuttaa mun suhteen nii häen onnekseen alkoi miullakin tunteet leimahtaa häntä kohtaan. :heart: Siitä se suhde sit alko. :D

Olisi kaameaa, jos ainoa asia, jolla voi miehen mielenkiinnon herättää, on pillun panttaaminen :|

• Tykkää
Reactions: Millenia

Ei menny näin meillä.
Toisilla käy, niin että antaa / saa seksiä ja siitä alkaa mielenkiinto ja halu tutustua
sekä pitkä parisuhde. :D

Toisilla sopii toinen tyyli ja toisille taas toinen, ei voi aina yleistää miten nuo suhteen menee.

[QUOTE="nuunuu";25840506]No ensinnäkin mun yhen illan jutut voi ainakin toistaiseksi laskea yhen käden sormilla ja toisekseen mistä se mahdollinen tuleva aviomies sen tietää miten paljon tai vähän oot harrastanut seksiä.Mikään pakkohan ei ole koko totuutta kertoa jos ei halua,oli se sitten oikein tai ei mutta jokasen oma asia.[/QUOTE]

En kritisoinut sinun käytöstäsi. Se mistä tuleva miehesi luulee tietävänsä, ettet anna heti kaikille, on se jos et suostu hänenkään kanssaan ekoilla treffeillä.

[QUOTE="wilma";25841220]mulla on muodostunut pitempiaikaisimmat suhteet niitten kanssa joille en ole tarjonnut pillua heti ekana iltana.Yksi myönsikin että juttu ois jäänyt siihen jos oisin ollut kevytkenkäistä sorttia.[/QUOTE]

Noin se on lähes kaikilla miehillä. Epätoivoisille taasen kelpaa lorttokin.

[QUOTE="lasse";25841673]En kritisoinut sinun käytöstäsi. Se mistä tuleva miehesi luulee tietävänsä, ettet anna heti kaikille, on se jos et suostu hänenkään kanssaan ekoilla treffeillä.[/QUOTE]

Mitään merkitystä ole. Eiköhän ne puheet ja muut ole siinä asiassa ensimmäisenä todistamassa että annatko kaikille vai et.

[QUOTE="lasse";25841684]Noin se on lähes kaikilla miehillä. Epätoivoisille taasen kelpaa lorttokin.[/QUOTE]

Kyllähän nyt pillu kaikille kelpaa, miestäkö se olla pitäis?

Yhteistyössä