Eilinen poliisi-tv

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei oo todellista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei oo todellista

Vieras
Eilinen jakso poliisi-tv sarjasta sai mut voimaan todella pahoin, yleensä mulla ei tee pahaa mitkään kuvat vaikka olisi mitä suolenpätkiä mutta NUO kuvat kyllä paloivat verkkokalvoilleni koko loppuiäksi, en voinut katsoa kuin alun koska alkoi oksettamaan niin paljon, miten ihmiset VOI tehdä noin, ihan kauheeta.

Mä katoin samaa! Miten joku voi olla niin IDIOOTTI, että satuttaa lastaan! Aivan kauheaa! Miten sellanen ihminen edes lisääntyy? Mistä noita tyyppejä tulee? Mikä menee vikaan, että pitää lapseen kajota? Mulla tuli heti sellanen olo, että tahto ottaa sen oman murusen syliin ja pitää kiinni lujasti, suojella kaikelta pahalta.

Itse olin suihkussa silloin tuo pätkä tuli.
Kun tulin pois niin mies kertoi mitä siinä oli näytetty - ja hällä oli kyyneleet silmissä!! Eikä ole mikään kauhea herkkis tuo mies... Kuulosti ihan kauhealta noin kerrottunakin, ilman kuvia!

Lasten pahoinpitelystä :( Olikohan niin että Suomessa kuolee jopa KUUSI lasta pahoinpitelyn seurauksena joka vuosi! Ihan käsittämätöntä. Yksikin on liikaa. Yhdenkään lapsen ei tarvitsisi kokea ikinä mitään tuollaista!

Onkai niitä hulluja vanhempia jotka tekee nuita juttuja lapsilleen. Polttavat tupakalla tai jollain muulla ihoa ym ym. Eiköhän sellainen käytös oo jo ihan sadistista ja mielenvikaisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja ällötys;25835383:
Onkai niitä hulluja vanhempia jotka tekee nuita juttuja lapsilleen. Polttavat tupakalla tai jollain muulla ihoa ym ym. Eiköhän sellainen käytös oo jo ihan sadistista ja mielenvikaisuutta.

Olen samaa mieltä, vanhempien täytyy olla mielenvikaisia, kun pahoinpitelevät lapsiaan.

Oli pahoinpidelty niin pahasti että en osaa edes kuvitella mitä lapsiraukalle on tehty. Tuollaisilla ihmisillä ei pitäisi olla lupaa lisääntyä ollenkaan, jonkun pitäisi tehdä heille sama mitä ovat lapsilleen tehneet.
Ihmisen täytyy olla täysin sekaisin jos tuollaista tekee, että mun tekee pahaa ajatellakkin.

Kyllä mä olettaisin et suomesta on..

Karua et jokatoinen kk joku vanhempi tappaa lapsensa.. :(

Miten joku voi tappaa lapsensa?Miten joku pystyy avutonta pientä vauvaa ottamaan jaloista kiinni ja nakkaamaan seinään niin kuin tuo lääkäri kertoo et yleisin tapa on lasta vahingoittaa vakavasti..

[QUOTE="vieras";25835437]Oliko ne kuvat ihan Suomesta?[/QUOTE]

Niin mä käsitin että oli. :( Siinä haastateltiin lastenortopediäkin ja tietokoneella oli rtg-kuvia lasten murtuneista käsistä, kalloista yms. Ihan KAUHEAA katsottavaa.

Kyllä mä olettaisin et suomesta on..

Karua et jokatoinen kk joku vanhempi tappaa lapsensa.. :(

Miten joku voi tappaa lapsensa?Miten joku pystyy avutonta pientä vauvaa ottamaan jaloista kiinni ja nakkaamaan seinään niin kuin tuo lääkäri kertoo et yleisin tapa on lasta vahingoittaa vakavasti..

Mua oksettaa! Voi jumalauta ku sais nuo tyypit kiinni niin pala palalta pitäis porukalla ne pilkkoa ja vaikka elävänä polttaa! Sairaita ihmisiä! Lapsi on täysin viaton ja puolustuskyvytön, kuinka joku voi tehdä tuollaista :(

Osa pahoinpitelyistä voitaisiin estää sillä, että vauvaperheet saisivat kodinhoitoapua. Kun vanhemmat väsyvät yöheräämisten vuoksi, heistä tulee ärtyisiä ja lyhytpinnaisia ja silloin vauvan itkuun saatetaan reagoida liian rajuin ottein.

Yhteistyössä