Mitä teen???????? Mies ei suostu nukkumaan yövaatteet päällä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hurja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";25831587]No mä saan päättää sen, miten mun sängyssä nukutaan! En halua siemennestettä tai muuta eritettä puhtaalle lakanalle... ei en vaadi mieheltäni ruoan suhteen mitään :D miksi vaatisin?? jos mies niin vaatisi, niin menisin sohvalle :p eipä tuo sellaisia hölmöyksiä vaadi! Viisas mies![/QUOTE]mutta ettehän te ole naineet vielä....

Alkuperäinen kirjoittaja Öh;25831599:
Ap vaikuttaa kauhealta nipolta. Oletko ikinä seurustellut ennen kyseistä miestä? Löysää hieman pipoa ja anna miehen olla oma itsensä äläkä yritä "tossuttaa".

Olen seurustellut. :) En yritä tossuttaa ja en ole tiukkapipo. Tää asia vaan on sellanen periaatekysymys.

[QUOTE="a p";25831635]siinäpä hekotat! mä en sänkyyni miehiä ilkosillaan nukkumaan päästä.[/QUOTE]
kiitos tämän viikon parhaista nauruista! tää on oolu paras provo vähään aikaan:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25831651:
kiitos tämän viikon parhaista nauruista! tää on oolu paras provo vähään aikaan:hug:

En edelleeeenkään ymmärrä, miksi nauroit!! mä sanoin tosi jutun ja sä vedät naaman naurunvirneelle?! Tämä on tosi juttu.

[QUOTE="a p";25831669]En edelleeeenkään ymmärrä, miksi nauroit!! mä sanoin tosi jutun ja sä vedät naaman naurunvirneelle?! Tämä on tosi juttu.[/QUOTE]
oikeesti... tirskis.... sä oot hyvä... huoh... :popcorn:

Sun pitää etsiä mies joka käyttää yöpukua. Jos mies ei ole tottunut nukkumaan Yöpuku päällä niin vaihda miestä. Mietis omalle kohdalle jos pitäisi alasti nukkua etkö olisi siihen tottunut. Kauhea ajatus kumminkin päin siis :)

siis oikeesti tän ketjun takia säikähdin jo että miehellä on käyny vahinko ja tullu jarrut lakanaan, mutta se olikin vain suklaata jota muksu just äsken söi ja oli kuulema vahingossa hierassu lakanaan... huh ku säikähdin että ap on oikeassa:laugh:

Sun pitää etsiä mies joka käyttää yöpukua. Jos mies ei ole tottunut nukkumaan Yöpuku päällä niin vaihda miestä. Mietis omalle kohdalle jos pitäisi alasti nukkua etkö olisi siihen tottunut. Kauhea ajatus kumminkin päin siis :)

mitenkä sitä baarissa tietää, että kuka herra käyttää yöpukua?? ei mitenkään. Se olis tosi hävytöntä, jos joku pakottais nakuna makaamaan... ei tulis kuuloonkaan. Se, että minä vaadin puhtautta sänkyyni ei sen sijaan ole hävytöntä vaan terveellistä.

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25831704:
siis oikeesti tän ketjun takia säikähdin jo että miehellä on käyny vahinko ja tullu jarrut lakanaan, mutta se olikin vain suklaata jota muksu just äsken söi ja oli kuulema vahingossa hierassu lakanaan... huh ku säikähdin että ap on oikeassa:laugh:

vielä joku päivä sä tuut näkemään miehesi puolella vauhtiraidat, tumman ruskeat :D ja nyt siellä on miljoonia bakteereja ja kentiens kihomatojakin. ne ei vain näy :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen En Ainakaan Ole;25831667:
Tämä on niin hulvaton :) vauhtiraitoja lakanoissa...apua!!

...sano nyt vielä, että mies hinkuttaa takapuoltaan vaikka tyynyliinaan, että saa unenpäästä kiinni :)

miksikäs mies niin tekisi?? ei ainakaan minun mies :) ehkä sinun hinkuttaakin?? mulla on terve mies .

Yhteistyössä