Mitä teen???????? Mies ei suostu nukkumaan yövaatteet päällä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hurja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";25831720]vielä joku päivä sä tuut näkemään miehesi puolella vauhtiraidat, tumman ruskeat :D ja nyt siellä on miljoonia bakteereja ja kentiens kihomatojakin. ne ei vain näy :) :)[/QUOTE]
no eikähän ne meidän lemmikkieläimet ole näiden vuosien aikana ryöminy jo minunkin puolelleni... ja toisekseen ihan yhtä hyvin saattaa mun pikkupylly valskata ja tehdä ne raidat kun nukun itsekin alasti:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25831705:
Suostuisko se nukkumaan kortsu päällä ja tulppa per****sä? :popcorn:

etkö tiennyt, että kortsu tulee otta yhdynnän jälkeen heti pois?? yöllinen siemensyksy voi tulla vaikkapa keskellä yötä ja heti pitäis ottaa kortsu pois... ei onnistu. Enkä muutenkaan noin hävyttömiä ehdota. Yhtä likaisia ne karvatkin on kuin pyllynreika :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen En Ainakaan Ole;25831736:
aatteles...yöllä kaivelee hanuriaan ja niillä kihomatoja kuhisevilla sormilla hivelee sitten sua aamulla ja sanoo: "Huomenta rakkaani, söpö pyjama sulla" ;D

ei mun mies ole sika .

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen En Ainakaan Ole;25831699:
Muttei pesukonetta tai edes WC-paperia?

on pesukone, mutta sanoinhan jo etten pese joka päivä lakanoita!!!!! wc-paperiakin löytyy kuten joka talosta luulisi löytyvän. on muuten serlaa :) ja mies rullaa aina tosi kauan sitä paperia... on vrman 20min vessasssa!!!!

[QUOTE="vieras";25831780]vaihda mieheen joka nukkuu työvaatteet päällä. :)[/QUOTE]

en ikinä!! yks kerta mun ex tuli illalla töitten jälkeen työvaatteilla sänkyyn! sai äkkilähdön ja sit jouduinki vaihtamaan lakanat ja kello oli jo jotain 23.00 ! ja älkääkä kysykö missä se oli töissä... työmaalla tietty

[QUOTE="a p";25831775]on pesukone, mutta sanoinhan jo etten pese joka päivä lakanoita!!!!! wc-paperiakin löytyy kuten joka talosta luulisi löytyvän. on muuten serlaa :) ja mies rullaa aina tosi kauan sitä paperia... on vrman 20min vessasssa!!!![/QUOTE]sitten se ei osaa pyyhkiä jos ton jälkeen jää vieläkin jarrutusjälkiä, mutta hei.......... pitäskö sun vihjasta sille että sillä pienellä suihkulla vois pesasta pyllyn aina ison hädän jälkeen?!!?!??

[QUOTE="a p";25831775]on pesukone, mutta sanoinhan jo etten pese joka päivä lakanoita!!!!! wc-paperiakin löytyy kuten joka talosta luulisi löytyvän. on muuten serlaa :) ja mies rullaa aina tosi kauan sitä paperia... on vrman 20min vessasssa!!!![/QUOTE]

En halua olla ilkeä, mutta tulee vaan mieleen yksi asia mitä se siellä oikeasti touhuilee :D

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25831798:
sitten se ei osaa pyyhkiä jos ton jälkeen jää vieläkin jarrutusjälkiä, mutta hei.......... pitäskö sun vihjasta sille että sillä pienellä suihkulla vois pesasta pyllyn aina ison hädän jälkeen?!!?!??

voisinhan mä vihjasta, mutta yöpukua tulee siltä käyttää

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25831798:
sitten se ei osaa pyyhkiä jos ton jälkeen jää vieläkin jarrutusjälkiä, mutta hei.......... pitäskö sun vihjasta sille että sillä pienellä suihkulla vois pesasta pyllyn aina ison hädän jälkeen?!!?!??

MÄ haluan kyllä lukea sen ketjun, kun ap viimein harrastaa seksiä turjakkeensa kanssa. EI tuollainen lakanahysteerikko kykene, luulisin :D
Voi pian nenä pökätä jarruraitaan. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen En Ainakaan Ole;25831802:
En halua olla ilkeä, mutta tulee vaan mieleen yksi asia mitä se siellä oikeasti touhuilee :D

kerroppa mullekkin? :) en usko, että luulosi osuu oikeaan. ihan selvästi nimittäin kuulen paperirullan ääniä

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25831814:
MÄ haluan kyllä lukea sen ketjun, kun ap viimein harrastaa seksiä turjakkeensa kanssa. EI tuollainen lakanahysteerikko kykene, luulisin :D

En ole neitsyt kuten varmaan äsken vihjaisit!!! pystyn ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25831814:

lisättäköön vielä, että joskus olen exän kanssa harrastanut ruusun tuoksuisessa kylpyammeessa! joten siellähän voi lillua ties mitä "paskaa", joten en ole hysteerikkö :laugh:

[QUOTE="a p";25831810]voisinhan mä vihjasta, mutta yöpukua tulee siltä käyttää[/QUOTE]heiiiiiiiiiiiiii, osta sille lahjaksi kiva hello kitty pyjama noin niinku vihjeeksi.....:cool:

En tiedä, olenko väärässä... mutta minusta on aika nopeaa toimintaa se, että viikon seurustelun jälkeen jo nukutaan yhdessä.

Tämä kuulostaa kyllä ihan Sinisulan touhuilta.

Yhteistyössä