NÄIN NAISTENPÄIVÄNÄ:eipä ole ihme,että suomalaiset naisetjäävät venäläisten naisten varjoon...

  • Viestiketjun aloittaja pari viikkoa palstaillut
  • Ensimmäinen viesti
"viivi"
[QUOTE="nekku";25827668]Asuin opiskeluaikana pari vuotta Pietarissa ja todella ihailen monen venäläisen naisen huoliteltua olemusta. Taustalla paljon työtä ihan jo lähtien siitä, että köpsyttelee piikkikorkkareissa ja katsoo tarkaan syömisiä. Venäläinen nainen on todella sitkeä ja vahva.

En kuitenkaan millään tasolla kadehdi venäläisiä sisaria. Heidän asema hyvin hankala. Usein kuulin suurimpana toiveena löytää raitis mies. Venäjällä muistaakseni miesten keski-ikä 54v ja tuo aikainen kuolleisuus pitkälti alkoholista johtuen. Lisäksi harva venäläinen mies osallistuu millään tavalla perheen hoitoon. Eli tiivistettynä venäläiset naiset ovat upeita selviytyjiä ja ruusu näin naisten päivänä heille (ja hali omalle ihanalle suomalaismiehelle).[/QUOTE]

Oli varmasti avartava ja mielenkiintoinen kokemus!

Joo, vähän samanlaisen käsityksen olen saanut minäkin, ja varmasti venäläiset ovat vahvoja naisia, on ollut pakko olla selviytyäkseen.
 
"viivi"
Itse olen viettänyt paljon aikaa työnkin merkeissä entisissä itäblokin maissa ja paikallisten tuttujen kautta nähnyt millainen "kultainen häkki" naisille usein rakennetaan.
Joka vierailulla olen enemmän ja enemmän kiitollinen suomalaisesta sosiaaliturvasysteemistä päivähoitoineen. Ja ennen kaikkea kiitollinen suomalaisista miehistä, jotka ovat vahvojen suomalaisten naisten kasvattamia.
Mielenkiintoista kuulla tämäkin!
 
Lunatic
[QUOTE="viivi";25827720]Oli varmasti avartava ja mielenkiintoinen kokemus!

Joo, vähän samanlaisen käsityksen olen saanut minäkin, ja varmasti venäläiset ovat vahvoja naisia, on ollut pakko olla selviytyäkseen.[/QUOTE]

Ei ne kovin fiksuilta vaikuta, ovat niin alistettuja. Suomalaiset naiset on sentään taistelleet itselleen paremman aseman.
 
"haha"
[QUOTE="vieras";25827685]Palstalle on pesiytynyt muutamia rasisteja jotka sitten purkavat vihaansa ja pahaa oloansa Venakkoon. Jättäkäämme heidän aivopierunsa omaan arvoonsa.[/QUOTE]

niin kauan ok kunnes joku venakko svetlaana tarttuu sinun ukkosi munanvarteen.
 
[QUOTE="vieras";25827807]Suomalaiset olivat 600 vuotta Ruotsin vallan ja sorron alla, eli saavatko suomalaiset vihata sen takia ruotsalaisia?[/QUOTE]
siitä on jo niin kauan että en mistään vihaamisesta puhuis.
 
Blue
Itse olen viettänyt paljon aikaa työnkin merkeissä entisissä itäblokin maissa ja paikallisten tuttujen kautta nähnyt millainen "kultainen häkki" naisille usein rakennetaan.
Joka vierailulla olen enemmän ja enemmän kiitollinen suomalaisesta sosiaaliturvasysteemistä päivähoitoineen. Ja ennen kaikkea kiitollinen suomalaisista miehistä, jotka ovat vahvojen suomalaisten naisten kasvattamia.
No sellainenhan tällä meidänkin venakolla on, kultainen häkki. Kaikkea on, vähän liikakin, mutta kuitenkin paljon puuttuu, yksin on ja miehestä riippuvainen, joutuu roikkumaan paljon palstalla ikävissään ihan niinkuin me tavalliset pulliaiset.
 
"viivi"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25827786:
En tiedä, onko Venakko Milanna Virosta vai Venäjältä, mutta viroa ja venäjää hän ei ainakaan osaa puhua, tämä on fakta.
Mitäs hän sit puhuu? Virosta sanoo olevansa, mutta siis venäjänkielinen.
 

Yhteistyössä