NÄIN NAISTENPÄIVÄNÄ:eipä ole ihme,että suomalaiset naisetjäävät venäläisten naisten varjoon...

  • Viestiketjun aloittaja pari viikkoa palstaillut
  • Ensimmäinen viesti
Ai suomalaiset naiset jäävät venäläisten varjoon sillä perusteella,että yksi nainen kohahduttaa mammapalstalla? :D

Eiköhän jokainen suomalainenkin nainen voisi,mutta ei näe tarpeelliseksi,koska elävät sen elämänsä mielummin irl ja pitävät palstaa vain ajankuluna tylsinä hetkinä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bonaire ja Joxu
"nekku"
Asuin opiskeluaikana pari vuotta Pietarissa ja todella ihailen monen venäläisen naisen huoliteltua olemusta. Taustalla paljon työtä ihan jo lähtien siitä, että köpsyttelee piikkikorkkareissa ja katsoo tarkaan syömisiä. Venäläinen nainen on todella sitkeä ja vahva.

En kuitenkaan millään tasolla kadehdi venäläisiä sisaria. Heidän asema hyvin hankala. Usein kuulin suurimpana toiveena löytää raitis mies. Venäjällä muistaakseni miesten keski-ikä 54v ja tuo aikainen kuolleisuus pitkälti alkoholista johtuen. Lisäksi harva venäläinen mies osallistuu millään tavalla perheen hoitoon. Eli tiivistettynä venäläiset naiset ovat upeita selviytyjiä ja ruusu näin naisten päivänä heille (ja hali omalle ihanalle suomalaismiehelle).
 
  • Tykkää
Reactions: Lilith84
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25827664:
Kertoiskos joku historiaa tunteva ihminen mulle,et mikä on se juttu,kun tuntuu että useimmat virolaiset vihaavat venäläisiä ja toisinpäin?
Siis miksi näin?
Onhan Viro ollut Venäjän vallan alla pitkät ajat. Kai se viha siitä kumpuaa.
 
"viivi"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25827664:
Kertoiskos joku historiaa tunteva ihminen mulle,et mikä on se juttu,kun tuntuu että useimmat virolaiset vihaavat venäläisiä ja toisinpäin?
Siis miksi näin?
No eiköhän se virolaisten viha johdu siitä, että Neuvostoliitto miehitti aikanaan Viron (mm.), ja harvoin miehittäjät ovat niin kivaa porukkaa, näin kauniisti sanottuna. Luepa Sofi Oksasen Puhdistus.
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";25827685]Palstalle on pesiytynyt muutamia rasisteja jotka sitten purkavat vihaansa ja pahaa oloansa Venakkoon. Jättäkäämme heidän aivopierunsa omaan arvoonsa.[/QUOTE]

Enpä ole tieennytkään, että venakko olisi mustaihoinen.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vastaan
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25827684:
Joo sota siihen liittyy...
Mietin vaan..aikani kuluksi..

Mä sain Venakko Milanna nimimerkistä alkuun sen käsityksen myös,että venäläinen olisi...
Onko sillä mitään väliä, vaikka oliskin venäläinen?
 
aapp
[QUOTE="vieras";25827685]Palstalle on pesiytynyt muutamia rasisteja jotka sitten purkavat vihaansa ja pahaa oloansa Venakkoon. Jättäkäämme heidän aivopierunsa omaan arvoonsa.[/QUOTE]

ei oo rasismia,ihmetyttää vaan miten porukka niin kiinnostunut hänestä,vaikka koko tyyppi on selkeesti provo.
 
Itse olen viettänyt paljon aikaa työnkin merkeissä entisissä itäblokin maissa ja paikallisten tuttujen kautta nähnyt millainen "kultainen häkki" naisille usein rakennetaan.
Joka vierailulla olen enemmän ja enemmän kiitollinen suomalaisesta sosiaaliturvasysteemistä päivähoitoineen. Ja ennen kaikkea kiitollinen suomalaisista miehistä, jotka ovat vahvojen suomalaisten naisten kasvattamia.
 

Yhteistyössä