Onpa teillä isoja lapsia! Oma poika on 5,5-vuotias ja painaa 18 kiloa. Pituus noin 115 cm.
Mä katoin samaa että pieni on kyllä, jos siis kyse pojasta??? Meillä on juuri 6v täyttävä poika 128cm ja 25kg. Pitkä on käyrien mukaan mutta tosi pitkiä ikätovereita sattunut naapurustoon paljon.en tiedä, mutta sun lapses on kyllä tosi pikkuinen 6v. Mitat sinällään voi olla suhteessa ok.
Minä painoin 12 v. 55 kiloa ja olin 174 cm pitkä. Samat mitat tänä päivänä.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24208518:Riippuu ihan pituudesta. kuulostaa kyllä hurjan paljolta, kun minun 12 vuotiaskaan ei taida tuota painaa, eikä hän ole mitenkään erityisen pienikokoinen.
Joo se on ärsyttävää. Omaa poikaa luullaan aina vanhemmaksi kuin onkaan ja oletetaan että pitäisi käyttäytyä kuin koululainen. Tuntemattomien on ihan turhaa mun mielestä kuvitella lapsesta pelkän koon perusteella yhtään mitään...Tiedättekös, on hirmu ärsyttävää, kun pitkiä lapsia luullaan vanhemmiksi kuin ovat ja taas pieniä lapsia nuoremmiksi kuin ovat. Lapset laitetaan samaan muottiin ja kaikkien pitäisi olla just siinä muotissa.
Uskon sen. Se on vaikeaa olla kelpo kansalainen :/ Voi kuinka tekis joskus mieli kommentoida näiden kauhistelijoiden läskejä esimerkiksi, mutta mulla on käytöstavat enkä tahdo pahoittaa kenenkään mieltä.Kuin myös toisin päin. 5v 127cm ja 30kg.