Täysikuun bileet! Mulla ainakin! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on huomenna vapari ja mulla alko bileet!!! (Mun tuurilla vapari peruuntuu, hahahaha....)

Oikeesti toi täysikuu taitaa valvottaa kun nyt taas pari päivää ollut tässä ihme valvomista...??

No muhun ei täysikuu vaikuta :D Mut mulla on unirytmi muutenki ihan päin peetä et se ei oo mikään ihme et valvon vielä :ashamed: Nyt kyllä väsyttäis ihan hirveesti mut en osaa nukkua ku meillä on vieraita ihmisiä, olkoot vaan kuinka pieniä lapsia :(

No muhun ei täysikuu vaikuta :D Mut mulla on unirytmi muutenki ihan päin peetä et se ei oo mikään ihme et valvon vielä :ashamed: Nyt kyllä väsyttäis ihan hirveesti mut en osaa nukkua ku meillä on vieraita ihmisiä, olkoot vaan kuinka pieniä lapsia :(

Mä ainakin vähän jännittäisin et miten ne vieraat pienet nukkuu niin ei itse tulis hyvin nukuttua.

Nyt meen kuitenki koittaa unta, tai lukee tai jotain... tässä koneella ei ainakaan uni tuu! ;)

Ai onks siellä täysikuu. :D
Noh, mä pistän sen piikkiin nuo mun äskeiset yölliset villit moovit mitä heitin tuossa Bailandon tahtiin. :D

Mä kuulin autossa ton yhen biisin tänään ja alko tanssituttaa, nyt sit joraan tässä kuulokkeet päässä ja huvittais ihan hulluna mennä just nyt jonnekin vuoteen öö 1993-2001?? ja päästä siihen samaan fiilikseen kun silloin. Hetkeksi. Muuten mä oon ihan tyytyväinen kyllä että en enää elä tuolla ajanjaksolla vaan tässä. ;)

Yhteistyössä