Far away..
tokaluokkainen lapsemme tuli viereen sillä hänellä on pelkoja ja nukkumisvaikeuksia. otin viereen kun oli peloissaan ja nukahtikin siihen miltei heti<3 mies osoitti mieltään tästä (häiritsi ilmeisestikin miehen nukkumista) , ja riuhtaisi useita kertoja yön aikana mun tyynyn ja viskasi lattialle :O
minä unenpöpperössä osannut kuin nostaa tyynyn aina kiltisti lattialta..
tämä nyt on vain yksi esimerkki miehen käytöksestä, paljon on mielenosoitusta ja syyttelyä yms :/
olen henkisesti aivan loppu,etenkin tänään on ollut hirveä päivä;kauhea väsymys ja itku herkässä, rintaa puristaa ja henkeä ahdistaa. on tosi tyhjä olo :'(
kaipaisin jonkin aikaa yksinoloa,miettiä asioita rauhassa, saada olla rauhassa ja levätä. mutta ei taida olla mahdollista..
minä unenpöpperössä osannut kuin nostaa tyynyn aina kiltisti lattialta..
tämä nyt on vain yksi esimerkki miehen käytöksestä, paljon on mielenosoitusta ja syyttelyä yms :/
olen henkisesti aivan loppu,etenkin tänään on ollut hirveä päivä;kauhea väsymys ja itku herkässä, rintaa puristaa ja henkeä ahdistaa. on tosi tyhjä olo :'(
kaipaisin jonkin aikaa yksinoloa,miettiä asioita rauhassa, saada olla rauhassa ja levätä. mutta ei taida olla mahdollista..