V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kun sitä;25813032:nimenomaan pitää lyhentää, pakko on nyt karsia menoja. Kuyllä se riittää löhöily kotona pari vuotta ihan hyvin, jopa vuosi riittäis. Menkää töihin juoppolallit!
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kun sitä;25813032:nimenomaan pitää lyhentää, pakko on nyt karsia menoja. Kuyllä se riittää löhöily kotona pari vuotta ihan hyvin, jopa vuosi riittäis. Menkää töihin juoppolallit!
Alkuperäinen kirjoittaja heh:varmaan sitä oletkin omissa piireissäs, narkkien ja juoppojen seassaÄitini ei ole koskaan juopotellult sattuneesta syystä, ei isäkään. Just kerroit omat lapsuudenkokemukses ja miten jatkat sitä isompana mutta et aikuisena, lapsen kengissähän tuota vielä näyttäisit olevan
![]()
Tottahan se on että ei kotona olemisesta pidä maksaa yhtään mitään, töihin nyt vaan siitä pelleilemästä täältä, mene vaikka keräämään risuja mikä varmasti on arvoistasi hommaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:varmaan sitä oletkin omissa piireissäs, narkkien ja juoppojen seassaÄitini ei ole koskaan juopotellult sattuneesta syystä, ei isäkään. Just kerroit omat lapsuudenkokemukses ja miten jatkat sitä isompana mutta et aikuisena, lapsen kengissähän tuota vielä näyttäisit olevan
![]()
Tottahan se on että ei kotona olemisesta pidä maksaa yhtään mitään, töihin nyt vaan siitä pelleilemästä täältä, mene vaikka keräämään risuja mikä varmasti on arvoistasi hommaa.![]()
heti epäileen että äitini olisi juopotellut, että se siitä. En varmaankaan kovin osunut väärin kun arvasin sinun olevan narkkari piireissä suosittu henkilö nasevien vitsies takia. Nyt on aihetta loistaa.![]()
![]()
![]()
Itse olin 15 vuotta työelämässä, ja sen jälkeen viihtynyt lasten kanssa kotona. Itse olen sen takia lapseni hankkinut, jotta voin olla heidän kanssaan. Miksi tehdä lapset,jos heidän kanssaan ei vietä aikaa.. Niin ja tosiaan en käytä tippaakaan alkoholia.. P.s. Ehdin vielä työelämään ja saanut nauttia lasteni vauvavuosista..Alkuperäinen kirjoittaja Ei kun sitä;25813032:nimenomaan pitää lyhentää, pakko on nyt karsia menoja. Kuyllä se riittää löhöily kotona pari vuotta ihan hyvin, jopa vuosi riittäis. Menkää töihin juoppolallit!
Ja lapsenhoito ei ole työtä? Mitäs ne perhepäivähoitajat tekee? Tai päiväkodin henkilökunta? Ei kai niille siitä laiskottelusta palkkaa makseta?! :O
Itse olin 15 vuotta työelämässä, ja sen jälkeen viihtynyt lasten kanssa kotona. Itse olen sen takia lapseni hankkinut, jotta voin olla heidän kanssaan. Miksi tehdä lapset,jos heidän kanssaan ei vietä aikaa.. Niin ja tosiaan en käytä tippaakaan alkoholia.. P.s. Ehdin vielä työelämään ja saanut nauttia lasteni vauvavuosista..
Itse olin 15 vuotta työelämässä, ja sen jälkeen viihtynyt lasten kanssa kotona. Itse olen sen takia lapseni hankkinut, jotta voin olla heidän kanssaan. Miksi tehdä lapset,jos heidän kanssaan ei vietä aikaa.. Niin ja tosiaan en käytä tippaakaan alkoholia.. P.s. Ehdin vielä työelämään ja saanut nauttia lasteni vauvavuosista..