Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

nelliellille onnea plussasta!

Scarlethille toivon todella, että kyytiläiset pysyvät matkassa!

Suertelle pahoittelut ja tervetuloa mukaan joukkoon.

(.) täällä tuli ensin itku ja sitten vuoto, välillä näin päin.. Mulla oli lauantaina tosi synkkä päivä ja mieli musta. Itketti ja ahdisti koko päivän. Tiesin siinä kohtaa mitä tuleman pitää. Ei ole ennen menkat näin vaikuttaneet mieleen. Vieläkin hieman surku olo, mutta onneksi työt vievät ajatukset ainakin päiväksi pois omasta navasta.

Mulle voi päivittää kp 1
 
Höh, Sanniz :hug: Joskus se pettymys on suurempi ja joinain kuukausina sitten taas pääsee vähän vähemmällä. Eiköhän päivän-parin päästä jo ole pirteämpi mieli! Mä luulen, että jos tämä kierto päättyy tuloksetta, niin voi ottaa mullakin vähän koville, kun nyt oli tuo hoitokin ja itsensä maksoi siitä kipeäksi.

Neidille paljon tsemppiä ultraan! Toivotaan että kaikki on hyvin, tulehan sitten kertomaan.

Aika komea plussa sulla jo, ipna! Mahtavaa :) Olen NIIN kade. Muistan sen fiiliksen plussan jälkeen, vaikka ilo päättyikin lyhyeen. Toivottavasti pääsen itsekin taas pian kokemaan sen!
 
jep, ei tullu hullua hurskaammaksi taas :(
kohtuontelo siis näkyi mutta 2 minuuttia!!!! viitsi ultrata ja sanoi että katotaan joku toinen kerta uusiks. JUST. 2 minuuttia (tiedossa siis oli että viikkoja voi olla vasta 5kin jolloin mun mielestä tuo 2 min on aika lyhyt aika etsiä)
Yksityiselle menossa keskiviikkona nyt..
No, eipä yllättäis jos paskaa satelis niskaan taas tän asian tiimoilta. Ahistaa ihan kamalasti :(
 
Voi neiti :hug: Toivottavasti yksityisellä asia selviää parhain päin! Jos viikkoja on noin vähän, niin voihan sitten olla, ettei mitään vielä löydykään. Tosi tylyä kyllä, jos lääkäri on suhtautunut tuolla tavalla, ettei ole viitsinyt edes etsiä!! Voin kuvitella, miten kamala olo sulla on, itselläni on niin hyvin muistissa keskenmenoa edeltävät päivät jolloin aavistin ettei kaikki ole kunnossa :(
 
Neiti-81 voi ei :hug:... aarhg kun mua ärsyttää julkisen puolen hoitajien käyttäytyminen ei minkäänlaista empatiaa saa. Kaverillakin oli np havaittu turvotusta ja kukaan ei kerro tai selitä mitään todennäköisyyksistä tai mistään muustakaan. Aika kylmäksi jää touhu heidän osaltaan. Toivottavasti saa asiallista kohtelua yksityisellä, tsemppiä ihan hirmusti ja toivotaan todella että siellä on elämää...

Scarleth ei kestä kauaa niin säkin voit saada aikaiseksi plussan... ja voipi olla että sä saat sen tupla plussankin, mä niin toivon sitä sun puolesta :heart:
 
neiti 81: siis mitä ihmettä tuollainen on?!? Vaikka mullakin oli viime raskaudessa ekassa ultrassa tosi vähän viikkoja niin etsi kyllä kiltisti vaikka kuinka pitkään vaikka ekassa ei näkynyt kun paksuuntuneet limakalvot ja ehkä alku. Tosi tökeröä! Milloin pääset uusiksi?

nellielli ja ipna: joo, älkää meitä vielä hylätkö, jookos!!! Älkääkä olko huolissaan oireista, ei niiden vielä tarvikaan alkaa. NIIIIN hienot plussat on molemmilla :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ipna
lugestroneista piti vielä kysyä, miten muilla ollut käytössä? Kävin ostaa viime viikolla uusia ja ihmettelin kun olivat isompia kuin viimeksi. Huomasin että ovatkin 200mg ja edelliset ovatkin olleet vaan 100mg?? Reseptissä luki, että 2 kpl:tta iltaisin, mutta siis mulla on näköjään ollut tuo annostus edellisellä kerralla liian pieni, koska apteekista annettu vahingossa 100mg eikä 200mg. Miten voi olla mahdollista? Muistan ihmetelleeni niiden pienentynyttä kokoa, mutta luulin niiden vaan muuttuneen.
 
neiti 81: siis mitä ihmettä tuollainen on?!? Vaikka mullakin oli viime raskaudessa ekassa ultrassa tosi vähän viikkoja niin etsi kyllä kiltisti vaikka kuinka pitkään vaikka ekassa ei näkynyt kun paksuuntuneet limakalvot ja ehkä alku. Tosi tökeröä! Milloin pääset uusiksi?
keskiviikkona käyn yksityisellä vielä ja sit parin vkon päästä olis neuvolassa uus ultra.. Yksityiselle siksi että mulle jäi taas ihan hoomoilanen olo kun ei selittänyt eikä mitään...:( tosiaan 2 minuuttia housujen riisumisesta ylösvetoon kesti tämä aloittelevan lääkärin ultraus :/
 
malttamaton; mullahan on Lugeja hirveä hevoskuuri, eli 400mg x 2. Mulla on niitä 200 mg:n kapseleita ja niitä sitten 2 aamuin illoin. Eikö sun pitäis nyt tarkistaa, että onko tarkoitus että otat 2 100mg:n kapselia iltaisin, vai yhteensä 200 mg (eli 1 200 mg:n kapseli) iltaisin? Siis kumpi vahvuus siinä reseptissä on ollut? Luulis etteivät apteekissa ihan helposti antaisi väärää lääkettä - mutta toisaalta, ihmisiähän nekin on eli voi kai sielläkin virheitä sattua...
 
scarleth: muistan ihan 100% varmasti että esikoisen ja kuopuksen kohdalla määräys oli 200mg 2 kpl/iltaisin. Mutta tässä välissä kirjoitti eri lääkäri reseptin eli kierrukan poiston yhteydessä eli on varmaan vahingossa kirjoittanut liian pienen annostuksen ja luget siis loppuivat. Uudessa reseptissä, vanhan lääkärin kirjoittamana, annostus oli tuo 200mg 2 kpl eli menen nyt siis sillä. Voi kun saataisiin plussata pian!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Voi kun saataisiin plussata pian!!!
Äläpä muuta sano!! Milloin sä oot ajatellut testata? Mä tässä mietiskelin, että olisko ens sunnuntaina ihan liian varhaista tehdä eka testi? (On. :) ) Siis silloin on punktiosta/ hedelmöittymispäivästä 11 päivää, siirrosta 9 päivää. En oikein tiedä, miten noi dpo:t lasketaan tässä tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
scarleth: ihan samaa päivää mä mietin eli sunnuntaita, ihan sama vaikka on varhaista, testataan kuitenkin?!? Mulla olisi silloin dpo 11. Mulla on kotona noita Davidin r-testejä ja toivon, että ne tässä suhteessa toimisivat kun ovistesteinä ovat susia.
 
malttamaton, sunnuntain testipäivä siis sovittu! Voi apua, jännittää jo nyt. Mä tosiaan haaskasin ne davidin r-testit tällaiseen "nollatestailuun" eli Pregnylin poistumisen todentamiseen. Varsinaista testausta varten kotona odottaa kasa Apteekin raskaustestejä ja tietty pari digitestiä siltä varalta, että Apteekin testiin jossain vaiheessa napsahtaa plussa....
 
Moro..
Täällä ei edelleenkään menkkoja näy ja ainakin nuo preg chek tms testit näyttää negaa.. Taidan liittyä sen verran vielä joukkoonne että testaan myös sitten viimeistään sunnuntaina jos ei ala menkkoja kuulua..
Itkuinen ja tosi hermo olen ollut ja väsy ja rinnat kipeet.. siinä oiski jo oireita.. nii ja housut ei meinaa mahtua kii (turvotusta?) Nyt siis kp31 jota en muista että olis ikinä ollut..
 
Neiti-81 Ompas tökerö ultraaja :|

Suertelle Tervetuloa ja pahoittelut:hug:

Täällä vois kanssa kiinnostua sunnuntai testailusta (josko nyt pääsis edes testailemaan) silloin olis kp.30 menossa..maltankohan sinne asti odottaa
Täällä on jotenki varma olo että olis voinu tärpätä,,menkka kipuja ollu jo jonkin aikaa ja rintoja särkee aaltomaisesti. Kaverille sanoin että on nii varma olo ja sen olen ääneen sanonut ni ei tule jälkikäteen sanomista. Väärässähän toki voin olla mutta minkäs tunteelleen voi!!? =)

AI nii.. ipnalle ja nelliellille ISOOT onnittelut vielä =)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille edelleen!

Mua kummastuttaa, että missä vaiheessa km:n teillä on tullut ekat kuukautiset, jos kierto ollut säännöllinen ennen raskautta? Mulla tuli raskauden jälkeen ekat jo kuukauden päästä, vaikka täysimetin, kunpa nytkin kävisi niin!

Neiti-81, minulle sanottiin julkiselta puolelta, kun sikiö oli kuollut, että tyhjennys kuukauden sisään. Yksityiseltä laittoi heti lähetteen! Raivostuttavaa tuollainen kylmä ja välinpitämätön kohtelu!
 
suerte: 1. keskenmenossa (spontaani) menkat tuli 5 viikon päästä, 2. keskenmenossa (spontaani) ei tullut ollenkaan kun tulin siitä suoraan raskaaksi, 3. keskenmenon (keskeytynyt) menkat tuli muistaakseni noin 5 viikkoa tyhjennyslääkkeistä, samoin kun nyt 4. keskenmenon jälkeen eli näköjään mulle jokin vakio aika. Mutta sitten taas onnistuneiden raskauksien jälkeen ei ole tullut menkkoja ennen täysimetyksen lopetusta.

vaavimasu, rontti ja scarleth: eli sunnuntaina sitten testataan, tsempit meille ja kaikille plussat :) Voisin kyllä käydä ostaa kanssa apteekin oman testin, koska mun luotto noihin Davidin testeihin on tosi huono....
 
Viimeksi muokattu:
Jee, meitähän on sitten neljä testaajaa sunnuntaina, tilastollisestihan jonkun meistä on kyllä lähes pakko jo plussata eiks vaan :D Mä täällä ihan hermona odottelen oireita, ihan niinkuin niitä nyt vielä voiskaan olla moneen päivään. Mistähän saatais ihmiselle kärsivällisyyttä... :headwall:
 

Yhteistyössä