Minni harmaana
Liftasin. 70-luvulla se ei ollut pelottavaa. Minä joskus kirjoitinkin tänne surkean liftaus-tarinan.
Mulle kävi just samalla lailla, vanhempi mies alkoi ehdottelemaan, ja yritti reittä hipalata. En sen jälkeen liftannut ikinä.Liftannu usein alaikäsenä mutta pelottavin kokemus on ollut kun tyhmänä hyppäsin bussipysäkiltä vanhan miehen kyytiin joka tarjos kyytiä ja autossa rupes ehdottelemaan että mitä jos mentäis sittenkin jonnekkin muualle ja yritti laittaa kättä reidelle. Loppui se matka hyvin nopeaan ja sen jälkeen en ole kyllä keidenkä tuntemattomien kyytiin noussut....
Mulle tulee tästä mieleen, että olet osunut jonkin tosi kiltin kuskin kyytiin, joka nappasi sinut matkaansa, ettet olisi joutunut huonompaan seuraan. Ja yritti sitten olla niin pelottava, että se jäisi suosiolla sun viimeiseksi liftireissuksi...Joo, tuli nuorena liftailtua. Pelottavin matka oli sellainen, jossa kuski (mies) alkoi kertoa istuneensa linnassa, kun oli aiemmin tappanut jonkun kirveellä. Tuijotti puheittensa lomassa hullun kiilto silmissä. Minä siinä että jaahah, vai niin. Koitin olla mahdollisimman neutraali ja samaan aikaan ymmärtävä. Onneksi selvisin matkasta hengissä.:ashamed:
Enpä ole pahemmin liftaillut, muutaman kerran, muttei niissä kerroissa mitään pelottavaa ollut.Kerro tarkemmin! Kuulostaa todella pelottavalta :O