mammat ei tajuu
nymfi = ilmeisen yksinkertainen tyyppi?ap = pettynyt myymälävaras?
Sulla ei oikeesti ollut mitään fiksua sanomista, halusit vaan tuomita vasten parempaa tietoa?
nymfi = ilmeisen yksinkertainen tyyppi?ap = pettynyt myymälävaras?
vähän huumoria peliin, kiitos!nymfi = ilmeisen yksinkertainen tyyppi?
Sulla ei oikeesti ollut mitään fiksua sanomista, halusit vaan tuomita vasten parempaa tietoa?
haluisin huomauttaa että mä en ole ap, huomatakseni ap ei ole kommentoinut aloituksen jälkeen. Ja kiitos, en yritä selitellä omia asioitani vaan selittää miten asiat toimii tässä yhteiskunnassa, valitettavasti. Missään vaiheessa en ole puolustanut myöskään myymälävarkaita, vaan kritisoinut ko.myymälää lain omiin käsiin ottamisesta. Ja mulla ei muuten oo sisaruksia ollenkaan. Alkoholia juon pari kertaa vuodessa.Alkuperäinen kirjoittaja luulen että ap on;25785509:Luuseri seli-seli-tissuttelija jonka pikkuveli on se myymälävaras...
Minkä lain?kritisoinut ko.myymälää lain omiin käsiin ottamisesta.
(En ole perehtynyt nykyseen lakiin!)ei, mutta sille ei myöskään ole perusteita. Eli jos joku kieltäytyy maksamasta, sitä ei voida mitään kautta periä.
Saako kauppa tosiaan kieltää esim. romaneja tulemasta kauppaan?Kauppa on kauppiaan yksityisaluetta, (eli hän saa päättää koska ovet ovat auki, ketä päästetään sisään jne..) ja kauppias saa varmastikin laittaa mitä lappuja haluaa. Varmastikaan myymälävarkaalla ei ole sellaisia rahoja koskaan maksaa, ja tuskin niitä tosiaan oikeusteitsekään saa perittyä, mutta kyllä; sellaisen lapun saa laittaa ja vielä laskunkin perään. Verrattavissa mielestäni vaikka lappuun posliinikaupassa: "Asiakkaan rikkomista tuotteista veloitetaan tuotteen täysi hinta". Jos sit osattais olla vähän varovaisemmin niiden särkyvien tuotteiden kanssa. Niin ja en ole posliinikauppias
Soita poliisit niin laittomuudet loppuu.tuollainen lappu on yhtä laiton ja mielivaltainen
kiltti ja lue koko ketju ennen kuin kommentoit, ei jaksais leikkiä papukaijaa.
en oo kyllä missään vaiheessa ajatellutkaan että kauppias ois ihan tosissaan, mutta mammat täällä kovasti luulee että näin on, sekä että tuollainen vaade menis ilman muuta läpi.Älkää olko niin tosikkoja. Eiköhän tuon lapun ole vain ja ainoastaan tarkoitus pelotella
Eikö aukioloja enää laki säädä ja määrää?Kauppa on kauppiaan yksityisaluetta, (eli hän saa päättää koska ovet ovat auki, ketä päästetään sisään jne..) ja kauppias saa varmastikin laittaa mitä lappuja haluaa. Varmastikaan myymälävarkaalla ei ole sellaisia rahoja koskaan maksaa, ja tuskin niitä tosiaan oikeusteitsekään saa perittyä, mutta kyllä; sellaisen lapun saa laittaa ja vielä laskunkin perään. Verrattavissa mielestäni vaikka lappuun posliinikaupassa: "Asiakkaan rikkomista tuotteista veloitetaan tuotteen täysi hinta". Jos sit osattais olla vähän varovaisemmin niiden särkyvien tuotteiden kanssa. Niin ja en ole posliinikauppias
miten ois ihan terve järki? Fakta kuitenkin on että kauppias ei niistä sanktioista määrää, missään asiassa, vaan viranomaisen tehtävä on rankaista. Jos joku muistaa kun vuosia sitten joku huoltamon omistaja ampu haulikolla bensavarkaiden perään ja sai siitä tuomion, vaikka ei siis osunut ja käytti muistaakseni suolapanosta. Se on tähän sopiva esimerkki, lakia ei voi ottaa omiin käsiin, missään tilanteessa.Ärsyttävää, kun mua oikeesti kiinnostais miten tää menee mutta tässäkin ketjussa vaan jankataan samaa asiaa kokoajan ja kummallakaan vastapuolella ei ole oikeasti muuta kuin mutu-tietoa, ei mitään lähteitä tai muuta mistä selviäis miten asia oikeesti on. Mä haluun tietää miten tää menee! Pitääs vissiin soittaa jolleki asianajajalle ku mä oikeesti tahon tietää kumpi osapuoli ny on väärässä!