Mulla on ihan kauhea matkakuume

Tanskaan olen nyt menossa. Kesälomalla olisi tarkoitus mennä jonnekin kauemmaksi. Näillä näkymin Kiinaan jos en muuta matkakohdetta keksi. Tukholmassa aion käydä myös, mahdollisesti parikin kertaa voisi käydä siellä. Ajattelin ihan risteilyä ja toista matkaa sellaista, että olisi hotellissa vaikka pari yötä. Nyt on tullut halu käydä myös Norjassa, mutta taitaa se matka jäädä, kun ei ole oikein lomaa sitä varten.

Tanskaan olen nyt menossa. Kesälomalla olisi tarkoitus mennä jonnekin kauemmaksi. Näillä näkymin Kiinaan jos en muuta matkakohdetta keksi. Tukholmassa aion käydä myös, mahdollisesti parikin kertaa voisi käydä siellä. Ajattelin ihan risteilyä ja toista matkaa sellaista, että olisi hotellissa vaikka pari yötä. Nyt on tullut halu käydä myös Norjassa, mutta taitaa se matka jäädä, kun ei ole oikein lomaa sitä varten.
Voi vitsit :) Mukavaa matkaa teille.

"vieras"
No viime vuonna kertyi kaksi Euroopan kaupunkikohdetta ja kaukomaa. Tänä vuonna nyt yksi naapurimaista on seuraavaksi listalla ja sitten taas ehkä joku kaupunkikohde. Ei ole kauheaa hinkua minnekään juuri nyt.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="vieras";25779829]No viime vuonna kertyi kaksi Euroopan kaupunkikohdetta ja kaukomaa. Tänä vuonna nyt yksi naapurimaista on seuraavaksi listalla ja sitten taas ehkä joku kaupunkikohde. Ei ole kauheaa hinkua minnekään juuri nyt.[/QUOTE]

Juu, ei sitä väkisin.

Yhteistyössä