Hohhoijaa Teuvvo hohhoijaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
15.02.11 16:11 #28 ärsypilämi

--------------------------------------------------------------------------------
No jos tuntisin vähän vanhempia ja lapset olisi hyviä kavereita niin miksipä en.
Ihmisiä hekin ovat.
*itselläkin roikkuu liivit narikassa*

Perussuomalaisten Tom Packalen kommentoi asiaa:
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/02/1503412/puoluetoveri-raivostui-hakkaraisen-sekoiluista-mittani-on-ollut-jo-kauan-taynna

15.02.11 16:54 #59 äizikkä

--------------------------------------------------------------------------------
ei haittaa tätä äitiä; liivit, tatuoinnit, ääri mielipiteet, ei mikään "normeja rikkova" haittaa oikeastaan..
kun tullu noita vähän jokaiseen tehty tuttavuuttakin (oon kiinostunu kaikista erikoisista ihmisistä), ja siis en ole kyllä yhtään sellasta "sekopää"laatikkoon kuuluvaa löytänyt.. siis ihan täyspäisiä, perhettä kunnioittavia ihmisiä hekin.. ja siis kuitenkin aika harvoista ihmisistä pystyt näkemään suoraan "mihin laatikkoon" hän kuuluu, tai mikä luuranko kaapissa on?

[QUOTE="vieras";25769482]Ilkka Kanervan kokoomuslaiset puoluetoverit eivät ole raivostuneet eivätkä sanoutuneet irti hänen kytköksistään liivijengeihin. Mitä tämä kertoo kokoomuksesta?[/QUOTE]

Sitä, ettei niilläkään ole kaikilla puhtaat jauhot pussissa, ja kyllähän Kanervan toilailut on olleet myös omaa luokkaansa.

En ole koskaan äänestänyt Kookomusta, enkä äänestä.

[QUOTE="vieras";25769482]Ilkka Kanervan kokoomuslaiset puoluetoverit eivät ole raivostuneet eivätkä sanoutuneet irti hänen kytköksistään liivijengeihin. Mitä tämä kertoo kokoomuksesta?[/QUOTE]

Kokkomushan on läpeensä mätä kaikin puolin ja Kanerva taitaa olla nytkin käräjillä. Mutta sen verran voi näitä Ilen ja Teukan juttuja pitää erilaisena että Ilen juhliin ei liiviporukkaa kutsuttu vaan he olivat ihan itse ostaneet lipun juhliin (eikä ilmeisesti ihan halpaa). Teuvo ja muut persut veljeilevät näiden jengiläisten kanssa ihan avoimesti. Tai siis kun asia tulee julki niin toki eivät ole tietävinäänkään mistään jengikytköksistä...

Kokkomushan on läpeensä mätä kaikin puolin ja Kanerva taitaa olla nytkin käräjillä. Mutta sen verran voi näitä Ilen ja Teukan juttuja pitää erilaisena että Ilen juhliin ei liiviporukkaa kutsuttu vaan he olivat ihan itse ostaneet lipun juhliin (eikä ilmeisesti ihan halpaa). Teuvo ja muut persut veljeilevät näiden jengiläisten kanssa ihan avoimesti. Tai siis kun asia tulee julki niin toki eivät ole tietävinäänkään mistään jengikytköksistä...

Sdp ei ole läpimätä? Kaikki sdp:n jäsenet ovat puhtaita pulmusia?

[QUOTE="vieras";25769548]Miksiköhän Kanervan, jolla on oikeasti poliittista valtaa, yhteyksistä liivijengeihin ei noussut samalaista kohua kuin Hakkaraisen vierailusta Bandidoksen tiloissa?[/QUOTE]

Siksi, että tietyillä tahoilla ei ole puhtaat jauhot pussissa ja hyvä veli -verkosto toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25769646:
Tekeekö Teuvon tilanteen jotenkin hyväksytymmäksi se, että Ikelläkin on epäilyttäviä yhteyksiä? Vai miksi sinä eräs vieras jaksat koko ajan kääntää tämän keskustelun siihen, että "se ja se on ollut kans ihan tuhma".

Eikö jokaista pitäisi kohdella samalla tavalla? Se on minun mielestä tasa-arvoista ja oikeudenmukaista ja minä olen luullut sinun olevan tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden kannalla, mutta nähtävästi olen erehtynyt...

[QUOTE="vieras";25769692]Eikö jokaista pitäisi kohdella samalla tavalla? Se on minun mielestä tasa-arvoista ja oikeudenmukaista ja minä olen luullut sinun olevan tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden kannalla, mutta nähtävästi olen erehtynyt...[/QUOTE]

Vastaisitko kysymykseeni, kiitos.

[QUOTE="vieras";25769486]Eikös uutiessa ollut, että se kuuluisa Hunksi ja esimerkillinen isä houkutteli teukan tuohon pahuudenpesään. O-o[/QUOTE]

Mitäh?
Oliko kuuluisa Hunksi se "satasen kauppa" ??! omg

"Viitaten viime päivinä useissa lehdissä julkaistuihin kirjoituksiin koskien vierailuani erään tunnetun moottoripyöräkerhon tiloissa 16.–17.2. välisenä yönä totean, että minulla ei ole minkäänlaista yhteyttä kyseiseen kerhoon eikä sen jäseniin. Toisin kuin julkisuudessa on väitetty, en ole myöskään ostanut tai yrittänyt ostaa seksipalveluita keneltäkään. Kysymys oli ravintolaillan jatkoista, joille minut kutsuttiin, enkä tiennyt, mistä paikasta oli kysymys. Pahoittelen tätä erehdystäni enkä tule kommentoimaan aihetta tämän enempää."

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25769758:
Kysymys uudestaan: Tekeekö Teuvon tilanteen jotenkin hyväksytymmäksi se, että Ikelläkin on epäilyttäviä yhteyksiä?

Vastaus uudestaan: Eikö jokaista pitäisi kohdella samalla tavalla? Se on minun mielestä tasa-arvoista ja oikeudenmukaista ja minä olen luullut sinun olevan tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden kannalla, mutta nähtävästi olen erehtynyt...

[QUOTE="vieras";25769776]Vastaus uudestaan: Eikö jokaista pitäisi kohdella samalla tavalla? Se on minun mielestä tasa-arvoista ja oikeudenmukaista ja minä olen luullut sinun olevan tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden kannalla, mutta nähtävästi olen erehtynyt...[/QUOTE]

Eli tulkitsenko vastauksesi oikein: Teuvoa ei saa dissata täällä, kun Ikeäkään ei dissata.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25769834:
Eli tulkitsenko vastauksesi oikein: Teuvoa ei saa dissata täällä, kun Ikeäkään ei dissata.

Suhteellisen oikein tulkittu.

Miksi ihmeessä Teukkaa pitäisi dissata satunnaisesta vierailusta moottoripyöräkerhon tiloihin?

[QUOTE="vieras";25769942]Ei tietääkseni. Mistä sinä moittisit Teukkaa?[/QUOTE]
En jaksa enää. Kirjoitin tänään jo tässä tai toisessa ketjussa, ja onhan moni muukin sen jo sanonut. Jos (raittiina miehenä eduskuntaan äänestetty) kansanedustaja ryyppää Suomen tunnetuimman rikollisjengin tiloissa, niin se kyllä kuuluu vähän meille muillekin ja sitä voi paheksua.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka

Yhteistyössä