Hohhoijaa Teuvvo hohhoijaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25770796]Niin, siinähän se sun vika on kun sun mieleen ei jää sellaiset asiat mitkä ei sua miellytä. Tälläkin hetkellä Jussi Niinistö (ps) puolustaa eduskunnassa suomalaisia, mutta sehän ei ole sun mielestä positiivista...[/QUOTE]

Jep jep. Voit katsoa ihan mitä tahansa lehteä ja siellä ne Hakkarais-uutiset on ihan ykkösinä. Kai nyt varmaan itsekin ymmärrät, että nuo toilailut vie sitä uskottavuutta ja huomiota niiltä "oikeilta" asioilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25770813:
Niin, kun asevoimilta ei saa yhtään leikata.

Ei, koska se on Suomen ja suomalaisten henkivakuutus.

Koomista kuinka hallitus lappaa tukirahaa Kreikkaan ja Kreikka panee ne rahat, miljardeja euroja, ylimitoitetun armeijansa aseostoihin, mutta Suomen armeijan määrärahoja leikataan isolla kädellä.

Olisi joku bandidoslainen kyllä saanut räplätä kännykkäänsä Hakkaraisen vierailun aikana ja napata videolle kansanedustajan toilailut. "Hei anna nyt sitä revaa, tossa sulle satanen."

[QUOTE="vieras";25770802]Kerrotko toveri Timppa kuinka vanhoista asioista saa puhua?[/QUOTE]

Ihan kuinka vanhoista sinä haluat. Mutta voitko avata niillekin vaikka oman ketjun. Jos jossain ketjussa keskustellaan vaikka tämän päivän polttavasta kysymyksestä niin ei ihmisiä siinä ketjussa varmaankaan (sinua lukuunottamatta) kiinnosta alkaa jauhamaan jostain viime vuosisadan alkupuolen asioista. Teuvo Hakkaraisen toilailut eivät liity Staliniin oikein mitenkään. Jos otat kantaa tämän ketjun alkuperäiseen aiheeseen niin saatan vielä sinulle vastata mutta näihin viime vuosituhannen jankkauksiin en tässä ketjussa enää viitsi vaivautua vastaamaan. Kiitos jo etukäteen.

[QUOTE="vieras";25770869]Sun kannattais hommata itsellesi parempia lehtiä luettavaksi, muutakin kuin Seiskaa...[/QUOTE]

Kerro mitä parempia? Ei ole tainneet Hakkaraisen töppäilyt vielä edes Seiskaan ehtiä. Jopa siellä ihanassa Uudessa Suomessa uutisoidaan Hakkaraisen töppäilyistä ihan siinä ekalla sivulla. Olethan monesti sanonut, että se on ainoa luotettava ja ei-punavihreä media Suomessa.

Ihan kuinka vanhoista sinä haluat. Mutta voitko avata niillekin vaikka oman ketjun. Jos jossain ketjussa keskustellaan vaikka tämän päivän polttavasta kysymyksestä niin ei ihmisiä siinä ketjussa varmaankaan (sinua lukuunottamatta) kiinnosta alkaa jauhamaan jostain viime vuosisadan alkupuolen asioista. Teuvo Hakkaraisen toilailut eivät liity Staliniin oikein mitenkään. Jos otat kantaa tämän ketjun alkuperäiseen aiheeseen niin saatan vielä sinulle vastata mutta näihin viime vuosituhannen jankkauksiin en tässä ketjussa enää viitsi vaivautua vastaamaan. Kiitos jo etukäteen.

Voi ei, poika uhkailee mykkäkoululla ja pojan mielestä päivän polttavin kysymys on Hakkaraisen illanvietto Bandidoksen kerhotilassa.:xmas:

[QUOTE="vieras";25770909]Missä mä olen niin sanonut, oisko linkkiä?[/QUOTE]

Ha ha, mun on pakko kommentoida, että tästähän saa melkein sellaisen kuvan, että "vieras" on ITSE Seiskan ahkera lukija.

[QUOTE="vieras";25770932]Missä mä olen sanonut Seiskassa olevan juttua Hakkaraisen vierailusta Bandidoksen kerhotiloissa ja eipä näytä olevan Hakkarais-uutinen "ykkösinä" yhdessäkään mainitsemassasi lehdessä.[/QUOTE]

No ei ykkösenä, mutta etusivulla Hakkarais-kohu on edelleen noissa mainituissa lehdissä. Ykkösenä se oli eilen. Ehkä siitä syystä kaksplussallakin etusivulla, muttei ykkösenä. ;)

On siis ihan ajankohtainen aihe, sitä et voi kiistää.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25770955:
No ei ykkösenä, mutta etusivulla Hakkarais-kohu on edelleen noissa mainituissa lehdissä. Ykkösenä se oli eilen. Ehkä siitä syystä kaksplussallakin etusivulla, muttei ykkösenä. ;)

On siis ihan ajankohtainen aihe, sitä et voi kiistää.

Jouduit taas vetämään sanasi takaisin ja selittelemään.

[QUOTE="vieras";25770974]Jouduit taas vetämään sanasi takaisin ja selittelemään.[/QUOTE]

Öööööh. Selitäs itse, mitä sanoja vedän takaisin? Minähän vaan kommentoin, että aihe on hyvinkin ajankohtainen, ja koetin todistaa sen yhdellä googlelinkillä. Mutta saman ajaa, kun kurkkaat lehtien etusivuille, siellä se Herra Hakkarainen vaeltaa.

Yhteistyössä