en ole mode.Eikös päätön ole mies ja mode ?
Vai muistanko väärin.
Jos näin on, minäkin ymmärrän kaiken. Ja viimeaikaisen hiljaisuuden ja salaiset piikittelyt. Ja kaiken, niin kaiken Ah, elämä on...Eikös päätön ole mies ja mode ?
Vai muistanko väärin.
Sitten muistin väärin, sukupuoli meni ainakin oikein, kai.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25765273:en ole mode.
Jätkä on ainakin mies, sen mukaan mitä oon kuullut. Eri asia pitääkö se paikkansa....Mie oon jotenki oottanu tätä kysymystä
meni juu :xmas:Sitten muistin väärin, sukupuoli meni ainakin oikein, kai.
<3 Jep jep....Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25765300:Koska harmaana häiriköivät naismodetkin joutuisivat banniin
No ei oo.Jätkä on ainakin mies, sen mukaan mitä oon kuullut. Eri asia pitääkö se paikkansa....
Koskas sille olisi munat kasvanu?Jätkä on ainakin mies, sen mukaan mitä oon kuullut. Eri asia pitääkö se paikkansa....
No voi helvata :/ Ilmankos...No ei oo.
pääsiäismunia on jo kaupoissaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25765324:Koskas sille olisi munat kasvanu?
Joo ei mitään, ymmärrän nyt entistä paremman aiemman mielipiteesi harmaista naismodeista....mut on petettyAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25765324:Koskas sille olisi munat kasvanu?
Meinaatko, että sillä on alumiinifoliosuklaamuna housuissa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25765331:pääsiäismunia on jo kaupoissa
Jätkän nikki on varmasti tehty harhautusmilessä harhauttamaanJoo ei mitään, ymmärrän nyt entistä paremman aiemman mielipiteesi harmaista naismodeista....mut on petetty
Timppa modeksi, kannatanMinä joutaisinkin hiton hyvin kun makaan vielä viikkotolkulla toipilaana.
"Tämä EI OLE mikään punakaarti jossa modet valitaan huutoäänestyksellä!"Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25765474:Timppa modeksi, kannatan
ei ole ei, mutta kukaan ei ole koskaan kertonu miten homma oikeesti menee. :O"Tämä EI OLE mikään punakaarti jossa modet valitaan huutoäänestyksellä!"