"Hänen kuninkaallinen kuumuutensa" Pippa Middleton

• Viestiketjun aloittaja Lari
  • Ensimmäinen viesti
Lari

Kertokaapas nyt mikä tästä naisesta tekee niin kuuman ja hyvännäköisen. Ihan taviksen näköinen, ei mitään ihmeellistä.

Sama homma kaikenmaailman huippumalli haussa ohjelmissa joissa suurin osa naisista eivät ole edes hyvännäköisiä. Eli kuka hyvänsä voidaan nostaa jalustalle, sinäkin voit olla huippumalli tai kuuma pakkaus.

Ei se nyt ihan näin mene.

"niin"
No on se ainakin ihan sikana siskoaan kauniimpi.

Hääpuku meni minun ja aika muunkin osalta näin: "Ai tuommoinen pitsiverho, aika kauhea, mutta kukas tuossa vieressä on? Jaa, naamasta päätellen sisko. Paljon paremman näköinen!"

[QUOTE="niin";25763377]No on se ainakin ihan sikana siskoaan kauniimpi.

Hääpuku meni minun ja aika muunkin osalta näin: "Ai tuommoinen pitsiverho, aika kauhea, mutta kukas tuossa vieressä on? Jaa, naamasta päätellen sisko. Paljon paremman näköinen!"[/QUOTE]

Juu sama täällä. "Kaunis morsian, ihan kiva hääp... kuka TOI on?!"

Minäkin ilmeisesti seurustelen huippumallin ja kuuman pakkauksen kanssa. Samoin suurin osa suomalaisista. Näen päivittäin paremman näköisiä naisia tässä maassa jokapaikassa.

Ihan normimuija tämä Pippa, ei mitn ihmeellistä.
Mutta sehän on vain hyvä sulle!:p

Sitten on niitäkin kaunottaria, jotka eivä edes julkisuuteen halua. Pippalla nyt ei ollut oikein vaihtoehtoa. Ei ainakaan ole ylpistynyt osastaan, voi tuntea huomion jopa kiusallisena?

ok
Onhan se nätti, mutta toissailtana tuli oikein tunnin ohjelma telkkarista, aiheena Pippa.
Pippan pylly, miten sellaisen pyllyn saa, mitä Pippa nyt aikoo kun on niin kuuluisa, Pippan pyllyllä on fb-ryhmiä jne.

Olin että häh, miten mä tän luokan roskaa katson? :O :D

Lari
Mutta sehän on vain hyvä sulle!:p

Sitten on niitäkin kaunottaria, jotka eivä edes julkisuuteen halua. Pippalla nyt ei ollut oikein vaihtoehtoa. Ei ainakaan ole ylpistynyt osastaan, voi tuntea huomion jopa kiusallisena?
Kyse taitaa olla siitä, että kun nostetaan joku jalustalle niin voidaan myydä lehtiä, tehdä ohjelmia, saadaan klikkauksia jne.

Jotkut vain nostetaan jalustalle vaikka he eivät sinne kuuluisi.

• Tykkää
Reactions: Cherry Maua
Tunnetko tän Philippan vai mistä tiedät?
Ei, en tietenkään tunne. Mutta siis hänhän on joutunut osittain väkisin julkisuuteen sisarensa "kustannuksella" kun sisko nai prinssin. Ja sitten jotkut kuvaajat huomasivat hänen treenatun vartalonsa ja alkoivat tekemään juttuja hottis-sisaresta. Jos on tavallinen tallaaja, luulisi olevan kiusaantunut. Mutta jos tykkää siipeilystä, osaa varmaan ottaa asiasta ilonkin irti:D

Viimeksi muokattu:
sgjod
Jaa, en tiedä. Mutta paremalta tuo Pippa näyttää kuin moni suomen Huippumalli haussa ohjelmaan osaliistujista. Edellisessä jaksossa oli ihan hyvännäköinen finaalikaksikko, mitä nyt tuli seurattua ohimennen:)
Malleilta ei toisaalta nykyään odoteta sellaista 'perinteistä' kauneutta. Tai siis sellaista mitä useimmat mieltävät kauniiksi. Mallilla pitää olla tietty ruumiinrakenne ja tietynlaiset kasvot muttei heidän kauniita tarvitse olla.

• Tykkää
Reactions: Peppi1981
Malleilta ei toisaalta nykyään odoteta sellaista 'perinteistä' kauneutta. Tai siis sellaista mitä useimmat mieltävät kauniiksi. Mallilla pitää olla tietty ruumiinrakenne ja tietynlaiset kasvot muttei heidän kauniita tarvitse olla.
Hmh, joo olen huomannut. No ei se mitään, pääasia että tuote myy jos malli osaa sitä myydä. Siihenhän siinä kai tähdätään.

gabby
[QUOTE="vieras";25763786]Minä en ole koskaan pitänyt Pippaa kauniina, vaan ihan tavallisen näköisenä. Ja takamuskaan ei näytä naiselta. Catherine on paljon kauniimpi.[/QUOTE]

Niin munkin mielestä. Pippa ei oo ees tavikseksi kovin nätti, siis minusta tosi mitäänsanomaton. Mutta media tykkää Pipasta ja sen pepusta, kansa ei oikein jaksa välittää briteissäkään.

Yhteistyössä