"Hänen kuninkaallinen kuumuutensa" Pippa Middleton

• Viestiketjun aloittaja Lari
  • Ensimmäinen viesti
Minusta ei oo tässäkään. Vähän kuivakka, ei seksikäs. Ihan ok nätti, mutta ei mikään kaunotar.
Minä pidän seksikkäänä tuota ensimmäistä kuvaa ja tätäkin. En ole muistanut koko Pippaa häiden jälkeen, mutta kyllä hän minusta on seksikkäämpi kuin moni julkkisblondi tai kohukaunotar.

Jos seksikkyydestä puhutaan, pidän tyylikkyyttä seksikkäänä. Pippan muuta tyyliä en tiedäkään, joten puhun yleisesti että en pidä hottina naista joka paljastaa liikaa. Eleganssi on seksistä :p

luulen
että pippan hottius johtuu siitä että pippa on niin luonnollisen oloinen. ei mikään muovinen pakkeloitu pissis tai ultrakolea kivikova tyylilyyli. hän on herttaisen oloinen ihminen. nätti ja sutjakka mutta ihanan tavis.

gabby
Minä pidän seksikkäänä tuota ensimmäistä kuvaa ja tätäkin. En ole muistanut koko Pippaa häiden jälkeen, mutta kyllä hän minusta on seksikkäämpi kuin moni julkkisblondi tai kohukaunotar.

Jos seksikkyydestä puhutaan, pidän tyylikkyyttä seksikkäänä. Pippan muuta tyyliä en tiedäkään, joten puhun yleisesti että en pidä hottina naista joka paljastaa liikaa. Eleganssi on seksistä :p
Minustakin eleganssi on seksikästä, mutta Pipassa en sitä näe. Seksikkyys tulee aina sisältä, ja en näe sitä noissa kuvissa- minuun ei Pippa iske. Liika paljastavuus ei ole ainoa vaihtoehto Pipalle, enkä itsekään siinä automaattisesti seksikkyyttä saati tyylikkyyttä näe.

"Pikkuinen Jättiläinen"
En ymmärrä minäkään. Kyllähän se häissä vei huomiota, mutta lähinnä sillä pepullaan :D Minusta Kate on kaunis, en näe Pippaa kauniina vaan melko tavallisena (mutta toki ihan kiva kroppaisena!)

Pipasta tuli dokumentti viime vuoden puolella, siinä mainittiin että Pippa nimenomaan tykkäisi julkisuudesta ja siitä, että hän on nyt esillä.

"vieras"
Pippasta hehkutetaan sen vuoksi, että hänellä on "asema" ja hän tuottaa medialle rahaa. Minusta hän on ihan tavallisen nätti ihminen. Ja kyllä ihan tavallisen näköisestä naisesta saa meikkaamalla tuon näköisen kuin Pippa on häissä otetuissa kuvissa (nimim.itsekin aika muuntautunut meikkaajan käsissä), ja muistakaa photoshoppaus!!

Yhteistyössä