saa kysyä
172cm ja 70kg.Minkä kokoinen sun mies on
172cm ja 70kg.Minkä kokoinen sun mies on
Olen. Normaalit ovat arvot olleet.Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär;25762447:Oletko tarkistuttanut paastosokeriarvon? Paino lisää sokeritautiriskiä.
Eikö reumaa sairastavan olis erityisen tärkeää välttää ylimääräisiä kiloja?Alkuperäinen kirjoittaja saa kysyä;25762314:Olen joskus laihduttanut,maksimissaan 20kg on paino tippunut. Ei ole aikomusta laihduttaa enää. Ja sairautena on reuma ja pco.
Miksi sitten olet kärvistellyt? Elä niin, kuin nytkin, mutta ota VÄHEMMÄN sitä kotiruokaa. Olisko se niin paha vaihtaa pienempään lautaseen ja olla ottamatta lisää? Mulla ongelma on enemmän herkut ja niistä kieltäytyminen on paljon hankalampaa, kuin vähemmän syöminen.Alkuperäinen kirjoittaja saa kysyä;25762413:Olen yrittänyt niin usein laihduttaa ja laihdun maksimissaan 20kg vaikka kuinka liikkuisin ja söisin vähän niin ei kyllä huvita koko elämää kärvistellä.On lapsia ja uskon pysyväni ihan toimintakykyisenä.
Sairastan sjögrenin syndrooma reumaa ja se on ollut minulla syntymästäni lähtien siihen ei kiloilla ole vaikutusta.Eikö reumaa sairastavan olis erityisen tärkeää välttää ylimääräisiä kiloja?
En tiedä,minä en ainakaan halua kärvistellä loppuelämääni. Ennemmin pysyn tässä painossa.Miten niin moni reilusti ylipainoinen ei laihdu, vaikka syö omasta mielestään ihan normaalisti, ehkä vähän isompia annoksia..?
Ja tottakai laihduttaminen on kärvistelyä. Mitä sitten?
No mä olen tuo 179/88 ja laihduttaminen on ihan yhtä tuskaa... Paino ei vain kertakaikkiaan tipu.Miten niin moni reilusti ylipainoinen ei laihdu, vaikka syö omasta mielestään ihan normaalisti, ehkä vähän isompia annoksia..?
Ja tottakai laihduttaminen on kärvistelyä. Mitä sitten?
Minä en halua olla ilkeä enkä juuri kysyä mitään. Edellisistä vastauksista käy jotain ilmi.En usko että esim 160cm pitkä nainen voi hahmottaa noin pitkän naisen painon,luulevat että olet suunnilleen norsu.