Satuhäät alkoi!

• Viestiketjun aloittaja "Uuu"
  • Ensimmäinen viesti
Joolol
[QUOTE="vieras";25758752]mikä ihmeen sairaus tekee lihvaksi?[/QUOTE]
On niitä sairauksia. Tuli joskus dokumentti niistä. Harvinaisia ovat.

Lääkkeet sen sijaan eivät voi lihottaa noin isoksi.

PÖLJÄT
Kuulkaahan nyt ihmiset! Teistä suurinosa taausti imee viinaa ihan samalla lailla kun noikin!! Mut kun ihminen on lihava, on sitä helpompi osoitella... mut muistakaa: Joka helvetin ihmisen suonet kalkkeutuu ja täyttyy kolesterolista ihan samalla lailla - oli se sit lihava tai laiha.. jos meinaan niikseen on. Totta on, että on lihava, mutta eiköhän hän sen tiedä ilman toisten sanomistakin?? Kyl jokainen ihminen on vastuussa ite itsestään. NÖPPÖNEN näköjään ainoa, kuka osaa keskittyä olennaiseen!!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PÖLJÄT;25758808:
Kuulkaahan nyt ihmiset! Teistä suurinosa taausti imee viinaa ihan samalla lailla kun noikin!! Mut kun ihminen on lihava, on sitä helpompi osoitella... mut muistakaa: Joka helvetin ihmisen suonet kalkkeutuu ja täyttyy kolesterolista ihan samalla lailla - oli se sit lihava tai laiha.. jos meinaan niikseen on. Totta on, että on lihava, mutta eiköhän hän sen tiedä ilman toisten sanomistakin?? Kyl jokainen ihminen on vastuussa ite itsestään. NÖPPÖNEN näköjään ainoa, kuka osaa keskittyä olennaiseen!!
Turhaa sä siellä vauhkoat, minä olen absolutisti.

Totta on se, että jonkuhan tuollekin TÄYTYY sanoa, koska jotain on tehtävä ja pian, muuten ei hyvin käy!!!!

"vieras"
Tajuatteko, että tämä ei ole PELKKÄÄ haukkumista.

Tämä on hätähuuto, että joku läheinen sanoisi tuolle emännälle, että nyt pitää avata silmät ja tehdä jotain, muuten ei elä kauan.

NOooH
Ahah, näitä ketjuja olikin kaksi. Sama kommentti siis tännekin.

On kyllä lihavia nuoria ihmisiä. Kaikilla on oikeus onneen, mutta toivottavasti tajuavat muuttaa elämänsä kurssia. Rööki palaa ja morsian ei meinaa jaksaa/pystyä edes kiivetä lavalle hääpaikalla. Parilla yhteensä valtava määrä ylikiloja.

Puvussa pahinta on rintsikanolkaimet painuneena olkapäihin. Ikävää kun rintsikat näkyy, malli ei ole morsiamelle sopiva.
Itse etsin aivan älyttömän kauan pari vuotta sitten Halterneck-pukua. Oli todella vaikea löytää!! Että kai sitten melkeen kaikki haluaa tällaisen olkaimettoman puvun.

Yhteistyössä