Musta on hyvin huolestuttavaa, jos ihminen syystä tai toisesta haluaa satuttaa itseään. Musta se on hyvin, hyvin sairasta ja ko. ihminen on ammattiavun tarpeessa.
No tämä juuri kertomasi on yksi sellainen, toimintasi ei ole ihan tervettä.Millaisia ongelmia jos saa kysyä?
Outo minä kyllä olen, mutten mielestäni sairas.No tämä juuri kertomasi on yksi sellainen, toimintasi ei ole ihan tervettä.
Pelkäsit mennä äänestämään, kun pelkäät ihmisten ääneen ihmettelevän ikääsi tai siis luulevan sinua nuoremmaksi, mitä olet. Sitten se seksuaalisuusjuttu, vaikka tietty ymmärrän, että on ihmisiä, joille ei seksi maita, mut mulle tuli olo, ettet koskaan haluaisi sitä harrastaa.. Tuntuu, ettet ole ihan sinut itsesi kanssa.
Mut tämä on vain vaikutelma, jonka sinusta olen saanut. Pääasia, että olet itse tyytyväinen elämääsi.
Pitäskö käydä?En käy. =)
Sun kannattaisi ehkä ihan oikeasti hankkia ammattiapua. Sulla tuntuu olevan aika paljon noita elämää rajoittavia pelkoja ja neuroosejakin - etkös pelkää kaikenlaista ihan tavallista, ja on sitä ja tätä neuroosia... Myöskin poikkeava suhtautuminen seksuaalisuuteen ja nyt tämä itsensä satuttamisen tarve...En käy. =)
No jätetään se seksuaalisuus pois laskuista jos niin haluat. Mutta nuo muutkin oireet jo vaatisivat ammattiapua.Pitäisikö siis homojenkin hakea ammattiapua? Heilläkin on poikkeava seksuaalinen suuntautuminen.
Sanoin, että tuo toimintasi, itsesi vahingoittaminen ja siitä nauttiminen, ei ole ihan tervettä, ei pelkästään outoa. Vai mitä lähipiirisi on siitä mieltä?Outo minä kyllä olen, mutten mielestäni sairas.
En minä ole asiaa mitenkään huudellut. Pääasiassa talvella enemmän tulee mustelmia tehtyä, kun voi käyttää pitkiä vaatteita.Sanoin, että tuo toimintasi, itsesi vahingoittaminen ja siitä nauttiminen, ei ole ihan tervettä, ei pelkästään outoa. Vai mitä lähipiirisi on siitä mieltä?
En osaa tuohon oikein vastata miten näen itseni. Arvostan itseäni niin, että pyrin olemaan tekemättä asioita vain muiden painostuksesta, välillä ei tosin tämä onnistu kun en kehtaa olla tekemättä. Riippuu kovasti myös asian laadusta.Ei ole ehkä kovin rakentavaa, lähteä tekemään edes keittiö( olohuone oikeastaan) psykologisointia, jonkun nettikirjoittelun perusteella, mutta vaikka kirjoittaisitkin juttusi provoamistarkoituksessa.. ja olisit jotain ihan muuta, kuin kirjoitustesi kautta välität, en malta olla kysymättä - osaatko Akaatti arvostaa itseäsi? Miten näet itsesi? Jonkinlaisen (mieli)kuvan olen muodostanut siitä, millaisena näet tai olet näkevinäsi maailman, mutta miten näet itsesi?
OK, mutta mikä sai sinut tekemään täällä palstalla aloituksen asiasta?En minä ole asiaa mitenkään huudellut. Pääasiassa talvella enemmän tulee mustelmia tehtyä, kun voi käyttää pitkiä vaatteita.
Olen, laitoin aloituksen siksi, kun olen miettinyt, että onko tällainen yleistä muillakin vai ei. Tällaiselta nettipalstalta saa kattavan vastausmäärän erilaisia ja eri-ikäisiä ihmisiä.Oletko sä oikeasti tuollainen kuin juttujesi perusteella vai/ja saatko jotain tyydytystä kun aiheutat ihmisissä hämminkiä?