Minun mielestäni mustelmat ovat kauniita

No niin..
Millaisia ongelmia jos saa kysyä?
No tämä juuri kertomasi on yksi sellainen, toimintasi ei ole ihan tervettä.
Pelkäsit mennä äänestämään, kun pelkäät ihmisten ääneen ihmettelevän ikääsi tai siis luulevan sinua nuoremmaksi, mitä olet. Sitten se seksuaalisuusjuttu, vaikka tietty ymmärrän, että on ihmisiä, joille ei seksi maita, mut mulle tuli olo, ettet koskaan haluaisi sitä harrastaa.. Tuntuu, ettet ole ihan sinut itsesi kanssa.

Mut tämä on vain vaikutelma, jonka sinusta olen saanut. Pääasia, että olet itse tyytyväinen elämääsi.

No tämä juuri kertomasi on yksi sellainen, toimintasi ei ole ihan tervettä.
Pelkäsit mennä äänestämään, kun pelkäät ihmisten ääneen ihmettelevän ikääsi tai siis luulevan sinua nuoremmaksi, mitä olet. Sitten se seksuaalisuusjuttu, vaikka tietty ymmärrän, että on ihmisiä, joille ei seksi maita, mut mulle tuli olo, ettet koskaan haluaisi sitä harrastaa.. Tuntuu, ettet ole ihan sinut itsesi kanssa.

Mut tämä on vain vaikutelma, jonka sinusta olen saanut. Pääasia, että olet itse tyytyväinen elämääsi.
Outo minä kyllä olen, mutten mielestäni sairas.

[QUOTE="eee";25751631]Sun kannattaisi ehkä ihan oikeasti hankkia ammattiapua. Sulla tuntuu olevan aika paljon noita elämää rajoittavia pelkoja ja neuroosejakin - etkös pelkää kaikenlaista ihan tavallista, ja on sitä ja tätä neuroosia... Myöskin poikkeava suhtautuminen seksuaalisuuteen ja nyt tämä itsensä satuttamisen tarve...[/QUOTE]

Pitäisikö siis homojenkin hakea ammattiapua? Heilläkin on poikkeava seksuaalinen suuntautuminen.

"..."
[QUOTE="eee";25751631]Sun kannattaisi ehkä ihan oikeasti hankkia ammattiapua. Sulla tuntuu olevan aika paljon noita elämää rajoittavia pelkoja ja neuroosejakin - etkös pelkää kaikenlaista ihan tavallista, ja on sitä ja tätä neuroosia... Myöskin poikkeava suhtautuminen seksuaalisuuteen ja nyt tämä itsensä satuttamisen tarve...[/QUOTE]
Tätä en ole kuullutkaan! Kerro kerro..

Ei ole ehkä kovin rakentavaa, lähteä tekemään edes keittiö( olohuone oikeastaan) psykologisointia, jonkun nettikirjoittelun perusteella, mutta vaikka kirjoittaisitkin juttusi provoamistarkoituksessa.. ja olisit jotain ihan muuta, kuin kirjoitustesi kautta välität, en malta olla kysymättä - osaatko Akaatti arvostaa itseäsi? Miten näet itsesi? Jonkinlaisen (mieli)kuvan olen muodostanut siitä, millaisena näet tai olet näkevinäsi maailman, mutta miten näet itsesi?

tiutale
Täysin OT, mut viimostaan tässä ketjussa vakuutuin, etten pidä päättömästä nettipersoonana. Hänestä saa tosi vahvasti laumasieluisen käsityksen ja jotensakin rasittavia nuo hänen vastaukset, tyyliin "mähän olen itse kaikkia paljon ylevämpi..." Oon avautunut, jatkakaa alkuperäistä aihetta.

[QUOTE="...";25751736]Aiotko ap hankkia joskus lapsia?[/QUOTE]

Kirjoitin tänään jo johonkin ketjun, etten enää toivoisikaan lapsia, mutta kyllä voisin siltikin hankkia lapsia jos se vaan toteutuisi, niin, että saisi varmasti suunnitellun sektion ja kaikki puudutukset. Vaikka tietynlaisesta kivusta pidänkin, niin en usko synnytyskivusta pitäväni. Ainakin näin ennakkoon pelkään synnytystä ihan hysteeristesti. Tunnen itseni huonovointiseksi jos käyn sairaalassa.

Ei ole ehkä kovin rakentavaa, lähteä tekemään edes keittiö( olohuone oikeastaan) psykologisointia, jonkun nettikirjoittelun perusteella, mutta vaikka kirjoittaisitkin juttusi provoamistarkoituksessa.. ja olisit jotain ihan muuta, kuin kirjoitustesi kautta välität, en malta olla kysymättä - osaatko Akaatti arvostaa itseäsi? Miten näet itsesi? Jonkinlaisen (mieli)kuvan olen muodostanut siitä, millaisena näet tai olet näkevinäsi maailman, mutta miten näet itsesi?
En osaa tuohon oikein vastata miten näen itseni. Arvostan itseäni niin, että pyrin olemaan tekemättä asioita vain muiden painostuksesta, välillä ei tosin tämä onnistu kun en kehtaa olla tekemättä. Riippuu kovasti myös asian laadusta.

"vieras"
Minä luulen edelleen, että olet autistinen. Haet näillä poikkeavilla aloituksilla oikeutusta omalle olemassaolollesi ja tavalla kokea maailmaa, vaikka mitään hyväksyntää et täältä saakaan. Et kuitenkaan sitä tarvitsekaan, vaan haluat vaan sanoa nämä jutut ääneen. En näe, että kertoisit näitä juttuja vaan kauhistuttamistarkoituksessa. Tuossa viitekehyksessä näen sinun piirteesi ihan ymmärrettävinä ja olet siinä mielessä "normaali" kuten autistinen ja aspergerin syndroomainen voi olla.

Yhteistyössä