Mammat kylpylässä nikopetteriensä kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi itsellesi? Minä en nyt tosiaankaan käsitä, miten tämä liittyy avauksen aiheeseen. Vai oletatko tosiaan, että pervoperat saavat pesutiloissa hinkuttaa itseään ilman, että kukaan huomaa saati puuttuu asiaan?

Sori. Olet tietenkin oikeassa. Suihkutiloissa vallitsee häirinnän nollatoleranssi; siellä reippaat ja rohkeat reserviläismiehet vetävät pervoperoja turpaan samalla, kun vanhat vaarit pitelevät kiinni. Allashuoneessa samat miehet taas antavat perojen tumputtaa suojaisissa kulmauksissaan.

Vai mikä muu selitys voisi yhdistää meidän molempien kokemukset?

[QUOTE="jjj";25745691]Käyppäs aapee nyt välillä tarkastamassa niiden esiteiniesi ikkunoiden alustat, ettei siellä joku 10-vuotias pervo kyttää kun ne vaihtaa yövaatteita. Olet jo aika kauan kuluttanut aikaasi täällä palstalla ja mitä vaan on saattanut tapahtua![/QUOTE]

Siis kuka tässä keskustelussa on pervo: se 10-vuotias poika vaiko ne miesten pesuhuoneessa olevat arveluttavat miehet, joiden takia se 10 vuotias ei voi sinne yksin mennä..?

Eihän sitä 10-vuotiasta poikaa siksi haluta omiensa pesuhuoneeseen, että HÄN on pervo, vaan siksi että samanikäiset tytöt tuntevat taatusti olonsa kiusaantuneeksi jos sen ikäinen poika pelmahtaa samoihin pesutiloihin.

Tosin terve 10-vuotias poika vaivautuisi varmasti itsekin, jos äiti raahaisi hänet mukanaan naisten pukkariin. Tai siis tähän saakka olisin luullut niin...

Perkele kun täällä sotketaan asiat ihan täysin.

[QUOTE="aapee";25745705]Ei hajuakaan mitkä säännöt eri paikoissa on. Ihmettelen kyllä miksi joka hiton asiaan pitää tehdä joku laki, onko ihmiset tosiaan niin tyhmiä ettei näitä itsestäänselviä asioita tajua?[/QUOTE]
No on. Näkeehän sen jo tästäkin ketjusta. Joidenkin mielestä on ihan okei viedä jopa 11-vuotias poika naisten puolelle. Kato kun se ei pärjää yksin. Sitä ei voi jättää yksin, ja siksi se tulee naisten puolelle, viis siitä mitä ne joille se puoli (eli naiset ja tytöt) tykkää. Minäminäminä ja mun pullamössöpoikani. Viis muista.

Mun mielestä on hienoa nähdä joissain uimahalleissa iso kyltti jossa lukee että yli kouluikäiset tai 8 v täyttäneet ei ole enää tervetulleita vastakkaisen sukupuolen pukeutumis- ja suihkutiloihin. Kun vielä tietyt mutsit oppisivat lukemaan & sisäistäisivät sen että tuo sääntö koskee myös heitä niin se olisi hienoa.

[QUOTE="heh";25745702]En. Mutta yritin nyt tässä selventää tynnyrissä kasvaneelle että ne pervot kyllä tietää paikat missä kytätä, ei ne siellä yleisissä tiloissa vemputa. DAH![/QUOTE]

Niin meinaat, että ne löytää yleisistä suihku- ja pukuhuonetiloista piilon, jonne raahata poikia?

No on. Näkeehän sen jo tästäkin ketjusta. Joidenkin mielestä on ihan okei viedä jopa 11-vuotias poika naisten puolelle. Kato kun se ei pärjää yksin. Sitä ei voi jättää yksin, ja siksi se tulee naisten puolelle, viis siitä mitä ne joille se puoli (eli naiset ja tytöt) tykkää. Minäminäminä ja mun pullamössöpoikani. Viis muista.

Mun mielestä on hienoa nähdä joissain uimahalleissa iso kyltti jossa lukee että yli kouluikäiset tai 8 v täyttäneet ei ole enää tervetulleita vastakkaisen sukupuolen pukeutumis- ja suihkutiloihin. Kun vielä tietyt mutsit oppisivat lukemaan & sisäistäisivät sen että tuo sääntö koskee myös heitä niin se olisi hienoa.

:D Mä fanitan sua päivä päivältä enemmän. :flower:

Olen koko ketjun lukenut, enkä muista yhtään viestiä, jossa joku olisi sanonut vievänsä normaalin 10 vuotiaan naisten pukuhuoneeseen. Päinvastoin.

• Tykkää
Reactions: Merengue
[QUOTE="hetkinen";25745757]Olen koko ketjun lukenut, enkä muista yhtään viestiä, jossa joku olisi sanonut vievänsä normaalin 10 vuotiaan naisten pukuhuoneeseen. Päinvastoin.[/QUOTE]

Mutta moni kertoo nähneensä siellä 10-vuotiaita. Ei ne kaikki mammat täällä luuhaa.

Niin meinaat, että ne löytää yleisistä suihku- ja pukuhuonetiloista piilon, jonne raahata poikia?

Pitääkö raahata toinen jonnekin piiloon, jotta täyttää häirinnän kriteerit? Eikö riitä, että joku vaikkapa kurkkii sinua kulman takaa, ja aavistat mitä hän tekee itselleen siellä toisella puolella.

En sano, että tällaista tapahtuisi koko ajan tai edes usein. Toivottavasti ei. Yritän vain valottaa, millaista häirinnän luonne on. Lapsen, jonka kokemuspiiriin tuollaiset asiat eivät kuulu, voi olla vaikea kertoa kenellekään, koska periaatteessahan setä/täti ei ole tehnyt mitään muuta kuin tuijottanut.

[QUOTE="hetkinen";25745757]Olen koko ketjun lukenut, enkä muista yhtään viestiä, jossa joku olisi sanonut vievänsä normaalin 10 vuotiaan naisten pukuhuoneeseen. Päinvastoin.[/QUOTE]
Normaali tai ei, mitä merkitystä? Liian iso silti.

Joku totesi että kyllä normaalin pojan voi ainakin vielä 9-vuotiaana naisten pukutiloihin tuoda. Ja kyllä siellä on niitä yli-ikäisiä nähty.

[QUOTE="Nappi";25745795]Mutta moni kertoo nähneensä siellä 10-vuotiaita. Ei ne kaikki mammat täällä luuhaa.[/QUOTE]

Ja voisinpa vaikka vannoa että nämä ketkä puolustelevat niitä mammanpoikien äitejä ovat juuri niitä äitejä.. eivät vaan kehtaa kertoa, se järjen ääni siellä aivoissa kuitenkin sanoo ettei se ole ihan ok..

Pitääkö raahata toinen jonnekin piiloon, jotta täyttää häirinnän kriteerit? Eikö riitä, että joku vaikkapa kurkkii sinua kulman takaa, ja aavistat mitä hän tekee itselleen siellä toisella puolella.

En sano, että tällaista tapahtuisi koko ajan tai edes usein. Toivottavasti ei. Yritän vain valottaa, millaista häirinnän luonne on. Lapsen, jonka kokemuspiiriin tuollaiset asiat eivät kuulu, voi olla vaikea kertoa kenellekään, koska periaatteessahan setä/täti ei ole tehnyt mitään muuta kuin tuijottanut.

Ja siellä naisten puolella ei voi kukaan pervo eukko kurkkia, kun äiti on läsnä?

Mitäpä, jos sen 8-10-vuotiaan kanssa ei mentäisi sitten ollenkaan sinne vaaralliseen pervoja pursuavaan uimahalliin/kylpylään, vaan käytettäisiin ne vuodet siihen, että sille lapselle kerrottaisiin näistä vaaroista, yksityisyyden rajoista ja siitä, kuinka toimia, jos jotain hämärää meinaa tapahtua? Voisi olla hyödyllistä ohjeistusta muuallekin kuin sinne halliin.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="aapee";25745885]Ei tietenkään, palstan tietojen mukaan naispuolisia pedofiilejä ei ole olemassa, ne on kaikki limasia ukkoja. :xmas: Ja ne on jatkuvasti uimahalleissa kyttäämässä niitä kouluikäisiä poikia muna kädessä.[/QUOTE]

Kyllä. Miesten puolella, kun poika on siellä yksin tai kaverinsa kanssa. Ei koskaan muulloin.

Eikä edes lauma 12-vuotiaita poikia osaisi huutaa apua jos näin kävisi! :attn:

Ja siellä naisten puolella ei voi kukaan pervo eukko kurkkia, kun äiti on läsnä?

Kaikki on totta kai mahdollista, ja kuten täällä todettiin, pervoja voi olla missä vain, tai ei missään, riippuen siitä keneltä kysyy.

Jotenkin vain uskoisin, että lapsi kokee häirintätilanteen vähemmän ahdistavana ja pervonkin puolelta kynnys on korkeampi, jos lapsen äiti/isä/muu läheinen on paikalla.

Mitäpä, jos sen 8-10-vuotiaan kanssa ei mentäisi sitten ollenkaan sinne vaaralliseen pervoja pursuavaan uimahalliin/kylpylään, vaan käytettäisiin ne vuodet siihen, että sille lapselle kerrottaisiin näistä vaaroista, yksityisyyden rajoista ja siitä, kuinka toimia, jos jotain hämärää meinaa tapahtua? Voisi olla hyödyllistä ohjeistusta muuallekin kuin sinne halliin.

Tai vaihtiehtoisesti jäätäisiin kotiin, ettei 10-vuotiaiden tyttöjen ÄIDIT häiriinny niistä mahdollisista kouluikäisistä pojista, joita pukuhuoneessa saattaa olla?

[QUOTE="aapee";25745885]Ei tietenkään, palstan tietojen mukaan naispuolisia pedofiilejä ei ole olemassa, ne on kaikki limasia ukkoja. :xmas: Ja ne on jatkuvasti uimahalleissa kyttäämässä niitä kouluikäisiä poikia muna kädessä.[/QUOTE]

Ja tämähän kannattaa ohjeistaa niille pojillekin. Ei naisia tarvitse koskaan mistään epäillä tai pelätä, vain mies on potentiaalinen pedofiili :xmas:

Yhteistyössä