Mammat kylpylässä nikopetteriensä kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="adea";25738273]
Mutta miten te muut poikien yksinhuoltajat olette ratkaisseet ongelman?
Mll:llä ei ollut mieshoitajia, soitin ja kysyin olisiko löytynyt uimahallikaveriksi.[/QUOTE]

Olisko sulla jotain kaveria tai sukulaista joka lähtis teijän kans uimaan? Siis miespuolista.

Kyllä kait normaalit kouluikäset lapset pärjää jo itse suihkussa. Tai sitten jos ei pärjää, niin sitä peseytymistä voi opetella kotonakin. Niin kammottava ajatus ku se onkin, niin se pedofiili voi tulla ihan missä tahansa vastaan. Jos sen pelkää tapahtuvan uimahallissa, niin ehkä ei kannata mennä uimahalliin. Tai ainakaan omien pelkojen takia tehdä monien muiden olo tosi vaivautuneeksi.

Tässä on kuitenkin niin harva (jos kukaan) kertonut poikansa menevän 10 vuotiaana naisten pukuhuoneeseen, joten miksi ap:n kaltaisten jeesustelijoiden pitää haukkua kaikki keskusteluun osallistujat? Kai nyt maailmaan mielipiteitä mahtuu ilman että haukutaan heti tyhmäksi tai pervoksi? Jos "isojen" poikien läsnäolo pukuhuoneessa ei minua haittaa, niin miten se tekee minusta tyhmän tai lapsestani nikopetteri-mammanpojan?

• Tykkää
Reactions: Merengue
[QUOTE="aapee";25745398]No täällä ap, kolmen äiti joista yksi on poika. En vihaa poikaani, enkä muita poikia. Halveksun kyllä äitejä, ketkä eivät päästä poikiaan (ja tyttöjä) kasvamaan ja raahaavat kuin vauvaa mukanaan. Mitään ei saa tehdä ilman äitiä, mitenkään ei saa itsenäistyä, äiti kyllä hoitaa kaiken.. Millaisia aikuisia näistä lapsista tulee?[/QUOTE]

Kukaan meistä ei ole tainnut väittää, ettei lapsi saisi itsenäistyä. Mutta säännöissä mainittujen ikärajojen puitteissa lapsella on oikeus tulla sinne "väärälle" puolelle, ja ulkopuolinen on väärä henkilö arvelemaan, onko kysymyksessä äidin vallanhalu vai jokin käytännön asia, jota lapsi ei itse pysty hoitamaan.

Uskoisin, että kaikista lapsista, jotka saavat ottaa vastuuta elämästään siihen tahtiin kuin ovat siihen itse valmiita, tulee ihan kelvollisia aikuisia.

Tässä on kuitenkin niin harva (jos kukaan) kertonut poikansa menevän 10 vuotiaana naisten pukuhuoneeseen, joten miksi ap:n kaltaisten jeesustelijoiden pitää haukkua kaikki keskusteluun osallistujat? Kai nyt maailmaan mielipiteitä mahtuu ilman että haukutaan heti tyhmäksi tai pervoksi? Jos "isojen" poikien läsnäolo pukuhuoneessa ei minua haittaa, niin miten se tekee minusta tyhmän tai lapsestani nikopetteri-mammanpojan?

Ehkä ei haittaa sinua, mutta entäs joku 10-vuotias tyttö. Häntä voi haitata.

Eli olet nainen? Olit isäsi kanssa miesten pesuhuoneessa -ko? Tätä et olisi nähnyt, jos olisit ollut naisten pesutiloissa, niinkö?

Mä kans oon varma siitä, että jos joku pervopera hinkuttais itteensä miesten yleisissä pesutiloissa, siellä aika moni äijä jos ei pieksäis niin kantais sen niska-perse-otteella pihalle ja vauhdilla.

Miten miesten pesuhuone tähän asiaan liittyy? Olen nähnyt mainitun pervoperan allashuoneessa. Syrjässä oli, vähän sellaisessa syvennyksessä. Eikä kukaan vetänyt turpaan.

Miten miesten pesuhuone tähän asiaan liittyy? Olen nähnyt mainitun pervoperan allashuoneessa. Syrjässä oli, vähän sellaisessa syvennyksessä. Eikä kukaan vetänyt turpaan.

Korjasin mokani jo. Ja jos pervopera oli allashuoneessa niin miten asia olisi korjautunut sillä, että iso poika on äidin kanssa pesutiloissa tai toisinpäin -itsehän tuossa sanot, ettei pesuhuone liity tuohon tapaukseen mitenkään.

Kukaan meistä ei ole tainnut väittää, ettei lapsi saisi itsenäistyä. Mutta säännöissä mainittujen ikärajojen puitteissa lapsella on oikeus tulla sinne "väärälle" puolelle, ja ulkopuolinen on väärä henkilö arvelemaan, onko kysymyksessä äidin vallanhalu vai jokin käytännön asia, jota lapsi ei itse pysty hoitamaan.

Uskoisin, että kaikista lapsista, jotka saavat ottaa vastuuta elämästään siihen tahtiin kuin ovat siihen itse valmiita, tulee ihan kelvollisia aikuisia.

Jos joku normaali 10v ei osaa jotain käytännön asiaa hoitaa uimahallissa on joko lapsi idiootti tai vanhemmat. Todennäköisesti vanhemmat.

[QUOTE="aapee";25745600]Jos joku normaali 10v ei osaa jotain käytännön asiaa hoitaa uimahallissa on joko lapsi idiootti tai vanhemmat. Todennäköisesti vanhemmat.[/QUOTE]

Aloin just tykkää tästä ap:sta :)

[QUOTE="aapee";25745600]Jos joku normaali 10v ei osaa jotain käytännön asiaa hoitaa uimahallissa on joko lapsi idiootti tai vanhemmat. Todennäköisesti vanhemmat.[/QUOTE]

Miten tällainen lapsi toimii koulun uimahallireissuilla?

Eikun, sorry. Puhuitkin allashuoneesta.

No mitenkäs se pojan tältä suojaisi, että olisi äidin kanssa suihkutiloissa, jos se pervo vaaniikin allastiloissa?

Eikä ainakaan täällä kyllä pervot hillu. Ihan varmasti valvojat puuttuu asiaan heti.

Siis anteeksi? Jos minä olen nähnyt itse pervoperoja 25 vuotta sitten allashuoneessa 300 kilometrin päässä nykyisestä kotikaupungistani, minun pitäisi vetää siitä se johtopäätös, että seitsenvuotiaan pojan voi ihan hyvin lähettää miesten suihkuun, koska allashuoneessahan ne hinkuttajat ovat.

Minä voin kertoa, etteivät aikuiset huomaa aina ihan kaikkea. (tai voi olla että nykyään huomaavat, en minäkään ole pervoihin törmännyt enää aikuisena) Mutta juuri se tekee tilanteesta niin kamalan, kun alkaa epäillä omaa kokemustaan.

Siis anteeksi? Jos minä olen nähnyt itse pervoperoja 25 vuotta sitten allashuoneessa 300 kilometrin päässä nykyisestä kotikaupungistani, minun pitäisi vetää siitä se johtopäätös, että seitsenvuotiaan pojan voi ihan hyvin lähettää miesten suihkuun, koska allashuoneessahan ne hinkuttajat ovat.

Anteeksi itsellesi? Minä en nyt tosiaankaan käsitä, miten tämä liittyy avauksen aiheeseen. Vai oletatko tosiaan, että pervoperat saavat pesutiloissa hinkuttaa itseään ilman, että kukaan huomaa saati puuttuu asiaan?

Onko kymmenvuotiaiden jossakin uimahallissa/kylpylässä luvallista olla vastakkaisen sukupuolen pesutiloissa?

[QUOTE="heh";25745668]Jos ne pervot olis noin tyhmiä, niin eihän sellaista asiaa olisikaan kun pedofilia. Voi luoja mitä ajatuksenjuoksua..[/QUOTE]

Eli sä et päästä lastas alaikäisenä mihinkään ilman sinua, koska niitä pervoja voi olla IHAN MISSÄ TAHANSA.

Vaikka opettajissa.

• Tykkää
Reactions: Tepadj ja Anatolia
Käyppäs aapee nyt välillä tarkastamassa niiden esiteiniesi ikkunoiden alustat, ettei siellä joku 10-vuotias pervo kyttää kun ne vaihtaa yövaatteita. Olet jo aika kauan kuluttanut aikaasi täällä palstalla ja mitä vaan on saattanut tapahtua!

• Tykkää
Reactions: Merengue
[QUOTE="heh";25745668]Jos ne pervot olis noin tyhmiä, niin eihän sellaista asiaa olisikaan kun pedofilia. Voi luoja mitä ajatuksenjuoksua..[/QUOTE]
Onko sitten kovinkin yleistä, että pervot hyökkää poikalapsien kimppuun juurikin uimahallien ja kylpylöiden suihku- ja pukeutumistiloissa?

Riski sellaisen tapahtumiselle jossain muualla lienee kuitenkin paljon suurempi. Harrastuksen parissa, jonkun läheisen toimesta, jne...

Yhteistyössä