R
rietas
Vieras
Olimme kai sen verran maalaisia.
Älä mustamaalaa maalaisia yleisesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olimme kai sen verran maalaisia.
Tässä on kuitenkin niin harva (jos kukaan) kertonut poikansa menevän 10 vuotiaana naisten pukuhuoneeseen, joten miksi ap:n kaltaisten jeesustelijoiden pitää haukkua kaikki keskusteluun osallistujat? Kai nyt maailmaan mielipiteitä mahtuu ilman että haukutaan heti tyhmäksi tai pervoksi? Jos "isojen" poikien läsnäolo pukuhuoneessa ei minua haittaa, niin miten se tekee minusta tyhmän tai lapsestani nikopetteri-mammanpojan?
Eli olet nainen? Olit isäsi kanssa miesten pesuhuoneessa -ko? Tätä et olisi nähnyt, jos olisit ollut naisten pesutiloissa, niinkö?
Mä kans oon varma siitä, että jos joku pervopera hinkuttais itteensä miesten yleisissä pesutiloissa, siellä aika moni äijä jos ei pieksäis niin kantais sen niska-perse-otteella pihalle ja vauhdilla.
Mut ei kai kellään ole normaalia lasta, joka on niin uuvatti, että ei 10vuotiaana osaa mennä oikealle puolelle YKSIN. HALOO
Miten miesten pesuhuone tähän asiaan liittyy? Olen nähnyt mainitun pervoperan allashuoneessa. Syrjässä oli, vähän sellaisessa syvennyksessä. Eikä kukaan vetänyt turpaan.
Kukaan meistä ei ole tainnut väittää, ettei lapsi saisi itsenäistyä. Mutta säännöissä mainittujen ikärajojen puitteissa lapsella on oikeus tulla sinne "väärälle" puolelle, ja ulkopuolinen on väärä henkilö arvelemaan, onko kysymyksessä äidin vallanhalu vai jokin käytännön asia, jota lapsi ei itse pysty hoitamaan.
Uskoisin, että kaikista lapsista, jotka saavat ottaa vastuuta elämästään siihen tahtiin kuin ovat siihen itse valmiita, tulee ihan kelvollisia aikuisia.
Ehkä ei haittaa sinua, mutta entäs joku 10-vuotias tyttö. Häntä voi haitata.
Eikun, sorry. Puhuitkin allashuoneesta.
No mitenkäs se pojan tältä suojaisi, että olisi äidin kanssa suihkutiloissa, jos se pervo vaaniikin allastiloissa?
Eikä ainakaan täällä kyllä pervot hillu. Ihan varmasti valvojat puuttuu asiaan heti.
Aloin just tykkää tästä ap:sta![]()
Siis anteeksi? Jos minä olen nähnyt itse pervoperoja 25 vuotta sitten allashuoneessa 300 kilometrin päässä nykyisestä kotikaupungistani, minun pitäisi vetää siitä se johtopäätös, että seitsenvuotiaan pojan voi ihan hyvin lähettää miesten suihkuun, koska allashuoneessahan ne hinkuttajat ovat.
Miten tällainen lapsi toimii koulun uimahallireissuilla?
Anteeksi itsellesi? Minä en nyt tosiaankaan käsitä, miten tämä liittyy avauksen aiheeseen. Vai oletatko tosiaan, että pervoperat saavat pesutiloissa hinkuttaa itseään ilman, että kukaan huomaa saati puuttuu asiaan?
No sielähän sitten opettaja tai uinninvalvoja neuvoo tarvittaessa kädestä pitäen. Ja ihmettelee.