nojust
Hei mitä vittua? O_O Ei _todellakaan_ pitäis ottaa pisteitä pois sen takia, että kertoessa on pistänyt eri järjestykseen ku mitä ope oli toivonut. Oikea lasku, matemaattisesti kaikki on ihan priimaa, ja tulos on oikea. Voi helvetti mitä nykyajan vitkutuksia taas. Itse opiskelen matematiikkaa yliopistolla ja toi on kyllä jotain niin POTASKAA että suorastaan kiehun. Taas annetaan lapsille sellanen kuva, että matematiikka on hankalaa ja vaikeeta ja täynnä kaikenlaisia pilkunviilaussääntöjä. Kyllä saa tehdä ihan miten haluaa kunhan se on matemaattisesti oikein ja muut hiffaa missä mennään. Näkisitte minkälaista laskutoimistu meillä välillä on taululla tai koneella
Oletteko muuten koululaisten vanhemmat saaneet suuren ilon tutustua nykyiseen kaunokirjoitukseen? Voi vittu, sanon mä, mitä rahojen tuhlausta taas. Miksi sitä pitää edes opettaa??????
Oletteko muuten koululaisten vanhemmat saaneet suuren ilon tutustua nykyiseen kaunokirjoitukseen? Voi vittu, sanon mä, mitä rahojen tuhlausta taas. Miksi sitä pitää edes opettaa??????